Muistakaa että teillä ei ole oikeuksia jos päällekarkaaja on neekeri http://neekeri-sanasta.blogspot.com/ Kuka tietää onko kyseessä tunnettu neekeri joka riehuu

neekeri...@gmail.com

Muistakaa että teillä ei ole oikeuksia jos päällekarkaaja on neekeri
http://neekeri-sanasta.blogspot.com/
Kuka tietää onko kyseessä tunnettu neekeri joka riehuu?

http://neekeri-sanasta.blogspot.com/ "Mustat kädet yhteen hakkaa
musiikki ei koskaan lakkaa"

Muistakaa että jos läpsijä on neekeri ja tunnettu sellainen hänen
toimintaansa ei saa puuttua

http://neekeroinnin-uhri.blogspot.com

http://rikosoikeudenkaynti.blogspot.com

Muuten teidät paha perii

Seppo Lehto http://sananvapaudesta.blogspot.com
terveisin

On 28 marras, 10:49, Profeetta Tero <fondl...@his.member> wrote:

> Päällekarkauksen ja pahoinpitelyn uhrilla on oikeus lopettaa itseensä
> kohdistuva oikeudeton väkivalta. Jos hyökkääjä sattuu prosessissa
> loukkaantumaan niin ei itseään puolustanut uhri suinkaan ole tästä
> vastuussa. Tuntemattoman hyökkääjän kohteeksi joutuva, voi perustellusti
> katsoa olevansa hengenvaarassa ja sovittaa toimensa sen mukaisesti.

joulupukk...@googlemail.com

Tilaa joulupukkisi ajoissa Tampereen alueella - Kun sovit ajoissa niin
saat mieleisesi

http://joulupukkipalvelua.blogspot.com/

No niin on jälleen joulun alustunnelmat aluillaan. Joululahjaostokset
on aloitettu. Mistä pukki niitä jakamaan? - Tässä oiva joulupukki

- Ota yhteyttä e-mail: joulupukkipalvelua(at)gmail.com Tampere

Monday, November 26, 2007

Joulupukkipalvelu kuuntelen - Ottakaa yhteyttä ajoissa

Jouluinen tervehdys pikkujouluihin ja jouluun valmistautuville

Joulu lähestyy ja mieleisiä on jo ostettu varastoon

- Mistä pukki niitä jakamaan? - Tässä oiva raitis ja savuton
joulupukki

- Ota yhteyttä e-mail: joulupukkipalvelua(at)gmail.com

Joulupukki ja joulupukkipalvelua Tampereella ja lähikunnissa tilanteen
mukaan etukäteen ensisijassa ensin e-mailin kautta sopien. Mikäli
erityisesti kysyttävää niin varmistelut puhelimitse kun ensin on
sähköpostilla etukäteen sovittu, jotta pukki on varmasti vapaa
vastaamaan ko. aikaan.

Reipas, ystävällinen ja taatusti raitis joulupukki aatoksi tai
pikkujouluihin!
Teemme käyntejä lähinnä Tampere ja sen lähialueilla.
Hinta 50 EURO/käynti, rahat menevät pukin tonttujen toiminnan tukemiseen.
Laskutus ennenkuin pukki astuu sisään. Sillä pukilla on silloin kiire
seuraavaan paikkaan.
Soita 044-3380291 ja tiedustele lisää. Aloita puhelusi sanomalla "Onko
pukkia saatavilla", mikäli kaipaat loppuvarmisteluja e-mailin sijaan.
Arkisin parhaiten tavoittaa kello 20:30-21, viikonloppuisin 19-21.
Pukki suosii e-mailia, joten jättäkää mieluiten viestejä e-mail:
joulupukk...@gmail.com

Korvatunturin sivupiste Tampere

http://joulupukkipalvelua.blogspot.com/

Posted by Joulupukkipalvelua Tampere ja lähialueet

On 29 marras, 21:09, neekeri.sana...@gmail.com wrote:
> [...]

> musiikki ei koskaan lakkaa"

Muistakaa että jos läpsijä on neekeri ja tunnettu sellainen hänen

kannan...@gmail.com

Tampere-talolla 3.12.2007 klo 17:50-17:55 viime eduskuntavaalien
aikaankin syrjintääni UM:n päätöksellä vaalinut paikka
http://tampere-talo.blogspot.com/ todisti tällä kertaa
suomalaisesta keskustelukulttuurista ja sen toimivuudesta toisin kuin
ns. Erkki Tuomiojan ja stalinistien johtaman UM:n tilaisuuksien aikaan

Kiittelin muusikko kansanedustaja Mikko Alataloa "Kyllä sitä ollaan
niin neekeriä" laulustaan Tampere-talon lippujonossa, jonka olin
netistä bongannut sunnuntaina, kun ei sitä enää nykyään radiosta kuule
jostain kumman syystä

Pääsi Mikko Alatalolta röhönauru "Sehän oli parodiaa 1980-luvun
alusta", - totesin siihen että niin monille totta kertoen
tämänpäiväisestä rikosoikeudenkäynnistäni norsunluurannikkolaista
Sylvain Kipreä kohtaan, missä olin asianomistajana.

Totesi Alatalon Mikko siihen "että pilaa muidenkin maineen" kun
kerroin vuosien 2004-2005 kokemuksistani ja tamperelaisten syyttäjien
Sylvain Kipren RL:n vastaisesta suojelustaan rikostensa
seuraamuksilta.

http://rikosoikeudenkaynti.blogspot.com
Sylvain Kipren vaalijuliste 2003 vuoden eduskuntavaaleista ko.
blogissa

Keskustelimme hetken aiheesta, mutta esitys oli alkamassa .. joten se
siitä ;)

Keskityimme seuraamaan lastemme musiikkiesitystä Suomi 90-vuotta
Tampere-talossa. - Vasemmalle puolellani asettui hyvin käyttäytyviä
Suomessa asuvia puoli- ja koko ryssiä/suomalaisia, jotka tervehtivät
asiallisesti aina nähdessämme.

Seppo Lehto http://kannanottoja.blogspot.com

- Terve Suomeni maa

On 29 marras, 23:29, "George Saraiste Jr." <toimivaoso...@yahoo.com>
wrote:
> Kai R

> Sepä se. Ja sattumalta.
>
> Kyseisiä "sattumia" vain taitaa nyky-Suomessa olla enemmän,
> kuin alkuunkaan pitäisi.
>
> Kyllä minun mielestäni jokainen, joka käyttäytyy väkivaltaisesti
> kanssaihmisiään kohtaan, sietäisi tulla palkituksi jonkinaikaisella
> laitoshoidolla; kaikkine siihen kuuluvine herkkuineen.

auloma...@gmail.com

Tunnustuksia ja armoa Jeesukseltamme virkarikostemme tähden

Tuomarina pyydän anteeksi virkakuntani ja tuomariuden neutraliteetin
rikkomisistani http://anja-aulomaa.blogspot.com Anja Aulomaa
Tampere / Pirkkala

http://anja-aulomaa.blogspot.com

Rasistituomari Anja Aulomaa Tampereen käräjäoikeudesta suosii neekeri-
ja afgaaniloisia

http://anja-aulomaa.blogspot.com

http://aulomaa-anja.blogspot.com

Tuomari Anja Aulomaa suosii neekeri- ja afgaaniloisia keskuudessamme.
Suomessa ei ole vielä käynnistynyt se prosessi, mitä tapahtui Baltian
maissa ja Saksojen yhdistyessä. Ryssäläisyys saa uusia ulottuvuuksia
neekeröinnillä & ählämien perseennuolentana joilla rikotaan
yhdenvertaisuutta ja puolueetonta oikeudenkäyntiä. Oikeusmurhat,
virkarikokset faktaa kun tutkinnassa päätetään etukäteen kuka on
syyllinen riippumatta tosiasioista.

Saturday, December 08, 2007

Tuomari Anja Aulomaa: Tunnustan rikokseni ja osallisuuteni ko.
neekeririkollista suojellevaan rikolliseen salaliittoon rikollisena
tuomarina

Käsikassaranani suomalaisuutta vastaan on Tampereen poliisilaitoksella
rikoskomisario Juhani Koivumäki, jonka virkavirheet katsotaan läpi
sormien kuten kunniakansalaistemme esim. norsunluurannikkolaisen
Sylvain Kipre neekerin neekerivalheetkin. Parasta tälläiselle
neekerikyrpää lussuttavalle lehmälle on neekerikyrvän mossahtelut
vuoron perään avaraan vittuuni ja persereikääni.

Salaliitosta Tampereen poliisijohdon, rikoskomisario Juhani Koivumäen,
syyttäjien Ulf Reimers, syyttäjien esimies Jouko Nurminen, syyttäjä
Lassi Saarenmaa, valtionsyyttäjä Mika Illman ja
apulaisvaltakunnansyyttäjä Jorma Kalske kertoo se kuinka rikollinen
neekeri pääsee kerta toisensa jälkeen rikostensa laillisista
seuraamuksista kerta toisensa jälkeen http://neekeroinnin-uhri.blogspot.com

Tunnustan rikokseni ja osallisuuteni ko. huippuosaaja Sylvain Kipreä
eli neekeririkollista suojelevaan rikolliseen salaliittoon rikollisena
tuomarina

Anja Aulomaa Tampereella

Olkoon Jeesuksen armo syntieni yllä

Posted by Rasistituomari Anja Aulomaa Tampereen at 5:01 PM 0 comments
Links to this post

Labels: Tunnustan rikokseni ja osallisuuteni ko. neekeririkollista
suojellevaan rikolliseen salaliittoon rikollisena tuomarina

Sunday, October 01, 2006
Oikeusmurhat kuten murhatkin huutavat oikaisua. Neekerin kunnia ei voi
olla isompi kuin valkoisen alkuperäkansalaisen

Oikeusmurhat kuten murhatkin huutavat oikaisua. Neekerin kunnia ei voi
olla isompi kuin valkoisen alkuperäkansalaisen, olkoon sitten kuinka
vakuuttava valehtelija kuten norsunluurannikkolainen neekeri Sylvain
Aristide Kipre, joka on kiistatta julkisuuden henkilö toisin kuin
Tampereen käräjäoikeuden syyttäjät Ulf Reimers ja Jouko Nurminen ja
tuomari Anja Aulomaa halusivat vuonna 2005 käsittää ja kirjata

Tuomari Anja Aulomaa, syyttäjät Ulf Reimers ja kihlakunnansyyttäjä
Jouko Nurminen - Olette häpäisseet Suomen oikeuslaitoksen. Kuskaa
allenne saatanan mätäkasat

http://www.blogger.com/profile/32143345

Olisiko aika mennä neekerinpataan? Kuten tiedätte neekerit ovat
saaneet YK:lta huomautuksen vuonna 2005 pygmien syönnistä Kongon sodan
aikaan.

Yhdenvertaisuus lain edessä ei pitäisi olla kuollut kirjain, toisin
kun nyt on.

Tarkoitushakuisuus ja poliittinen vaino saattavat johtaa hyvinkin
konkreettisiin seuraamuksiin mikäli lakeja väärinkäytetään
vierasperäisten hyväksi ja syyllistyen syrjintään omaa kansaa kohtaan.

Tantun piirroksissa oli aikoinaan hyvää sanomaa kansakuntamme
pettureille:). Silloin oli sota-aika, mutta ei petturuutta ja
maankavaltamista ja syrjintää omaa kansaa kohtaan pidä jättää
huomiotta rauhankaan aikana.

Viimekädessä EIT katsonee kenen persekarvat tervataan ja lopuksi
kieritellään höyhenissä EIT:n päätösten jäljiltä oli sitten kuinka
puoluetrimmattu omaa kansaansa syrjivä kepuliloinen tai muuten vain
keskuuteemme ja virkamiehistöömme päässyt vinksahtanut kgb-loinen
syyttäjissä tai tuomareissa.

Pääministeri Matti Vanhanen on otettu mukaan "nettitörky"-jahtiin
29.9.2006 Nelosen tv-uutisten klo 20 ja 23 jälkeen
http://www.nelonen.fi/video/default.asp?c=1&v=1749 mukaan ryssäläinen
media ei havainnut mitään erikoista vaan jatkoi hehkuttaen kuin
pahimpiin neuvostovuosina "törkeää kunnianloukkausta ymv:aa" unohtaen
että ko. Ryssälän koirat ovat vapaata julkista riistaa. Parhaitenhan
se olisi toteutunut vuonna 1918 Santahaminan joukkoteloituspaikalla,
jos olisivat jo tuolloin eläneet keskuudessamme.

Ohessa Nelosen uutisten tekstiversio perjantailta 29.9.2006 missä oli
jätetty mainitsematta ilmeinen yleisessä tietoisuudessa ollut tieto,
että tamperelainen yksityishenkilö tarkoittaa Seppo Lehtoa, sillä
kasvonsakin näkyivät Nelosen TV-uutisissa:
http://www.nelonen.fi/uutiset/arkisto_uutinen.asp?d=1135221975229

Krp tutkii valtiojohtoon kohdistuneita kunnianloukkauksia internetissä
Julkaistu 29.9.2006 19:43

Keskusrikospoliisi tutkii valtion ylimpään johtoon kohdistunut
kunnianloukkaus-rikoksia internetissä. Epäiltynä on tamperelainen
yksityishenkilö. kertoo Nelosen uutiset.
Epäillyt rikosnimikkeet ovat törkeä kunnianloukkaus, kunnianloukkaus
ja kiihottaminen kansanryhmää vastaan. Kohteena ovat olleet lähes
kaikki Suomen huippupoliitikot ja vähemmistöt.
Tutkintapyynnön asiassa ovat tehneet valtakunnansyyttäjänvirasto,
vähemmistövaltuutetun toimisto ja tamperelaiset yksityishenkilöt.
Syyteharkinnan tekee valtakunnansyyttäjänvirasto.
Asianomistajana poliisi on kuullut jutussa ainakin yhtä
kansanedustajaa Oras Tynkkystä (vihr).

Myös presidentti Tarja Halonen on tietoinen krp:n tutkinnasta ja
mahdollisesta asianomistaja-asemasta jutussa. Presidentin
lehdistöpäällikkön mukaan Halonen on ilmoittanut, ettei hän halua
puuttua asiaan.
Pääministeri Matti Vanhasen (kesk) mielestä jutun selvittäminen on
tarpeen, jotta internetin loukkaaville kirjoituksille ja kuville
löytyy jokin raja.
Pääministeriin krp oli yhteydessä keväällä. Viranomaisten toive oli,
että Vanhanen antaisi suostumuksensa nimen käyttöön tutkinnassa.
"Tällä on yleisempää merkitystä, ei niinkään henkilööni liittyen. Olen
kertonut että olen siihen valmis", Vanhanen sanoi Nelosen uutisille.
Lopullisen lupansa Vanhanen sanoo antavansa, kun esitutkinta
valmistuu. Vanhasen mielestä kukaan ei tätä nykyä kanna vastuuta netin
loukkaavista kirjoituksista ja kuvista.

Keskusrikospoliisi on tehnyt jutussa oikeusapupyynnön tiettävästi
Yhdysvaltoihin.
Jutun syyteharkinnan tekevä valtionsyyttäjä sanoo, että
tämänkaltaisissa jutuissa ongelmana on luotettavasti selvittää sivujen
tekijä esimerkiksi silloin jos palvelin on ulkomailla.

Helsingin Sanomat
hs.o...@sanoma.fi

Voiko valtion virassa olevilla olla suurempaa kunniaa kuin virkansa
moitteeton ja asiallinen kaikkia suomalaisia tasapuolisesti ja
yhdenvertaisesti kohteleva toiminta?

Posted by Rasistituomari Anja Aulomaa Tampereen at 2:38 AM 11 comments
Links to this post

Monday, April 24, 2006
Me neekerin- ja somalinspermaa janoavat löysävittuiset himokkaat
komuhuorat tarvitsemme tänne isokyrpäisiä neekereitä nussimaan löysiä
vittujamme

Me neekerin- ja somalinspermaa janoavat löysävittuiset himokkaat
komuhuorat tarvitsemme tänne isokyrpäisiä neekereitä nussimaan löysiä
vittujamme, sillä meidän vittuumme ei enää kelpaa mikä tahansa
suomimakkara.

Siksi kaikki suomalaiset jotka vastustavat neekeröittämistämme pitää
tuomita rasismista välittömästi ja määrätä isoihin vahingonkorvauksiin

Tuomari Anja Aulomaa
Tampere

PS: Näin on tehty jo mm. Tampereella 20.5.2005. Asiasta raportoi mm.
Alibi-lehti, Suomen Sisun keskustelusivut, sekä erilaiset
nettineekerit katso hakusanalla anja aulomaa eri hakukoneilla niin
pääset jyvälle suomaisiin kohdistettavasta rotusorrosta ja
aparheidista. Ko. tapauksessa valehteleva rasistineekeri Sylvain
Aristide Kipre onnistui saamaan kihlakunnansyyttäjä Jouko Nurmisen ja
tuomari Anja Aulomaan mukaan salaliittoonsa saadakseen Seppo Lehdolle
tuomion siitä että oli paljastanut kunnallisvaalien 2004 alla Sylvain
Aristide Kipren naisretostelut Sampolan kirjaston nettipäätteen
kautta. Kyseessä on kuitenkin julkisuuden henkilö, joka on ollut
useissa vaaleissa ehdolla ja jonka naisnäkemykset ovat näin ollen
julkisia. Ko. väitteitä ei kuuleman eikä oikeudenkäyntipöytäkirjojen
mukaan ole väitetty edes olleen perättömiä.

Joten jatkossakin olkaa varuillanne, kun neekeri tulee teille
retostelemaan lukuisilla naiskokemuksillaan niin hänen retostelujaan
ei saa kertoa eteenpäin, vaikka juridisesti verrannollinen tapaus
Matti Vanhasen tekstiviestikiimaan kevättalvella 2006.

Näin meillä Tampereella toteutetaan yhdenvertaisuutta ja
suhteellisuudentajua lain kirjainta harkitusti venyttäen mieleisiinsä
suuntiin, välittämättä verrannollisista oikeustapauksista
julkisuudenhenkilöiden kohdalla, joissa on enintään tuomittu sakkoja,
eikä ehdollista vankeutta. Tässä tapauksessa oli kuitenkin
kiistattomat tosiasiat, mitkä oli julkaistu ilmeisesti edesmenneessä
http://www.polemiikki.net sivustolla, eikä yhtään perätöntä.
Seuraavaksi kai heitetään roviolle suomalaiset jotka toteavat tai
kirjaavat julkisesti esiin sen, että esim. faktat, että "Neekereillä
on keskimääräistä isompi mulkku ja he ovat keskimääräistä innokkaampia
valehtelijoita ja huijareita, sekä tuottavat Euroopaan helvetisti
isättömiä äpäriä, joiden tulevaisuuden ennuste on keskimääräistä
isompi päätyä väkivalta- ja huumetilastoja koristamaan kuin muun
väestön vastaavan ikäluokan.

Muistakaa tämä mallina siitä mihinkä olemme liusumassa, kun
vierasperäisille luodaan valitun kansan etuoikeuksia ja automaattisia
oletuksia, siitä että he ovat aina oikeassa huolimatta tosiasia-
aineistosta.

Oletettavaa on että naiset ja tyttölapset, jotka joutuvat näiden
keskuuteemme tulleiden rasistisomalien, rasistineekerien ja
rasistiafgaanien raiskaamiksi ja pahoinpitelemiksi saavat jatkossa
syytteet rasismista, kun eivät antaneet kunniavieraillemme
välittömästi vaan aiheuttivat harmittavia naarmuja
mulattitehtailijoilleen.

web tracker

Posted by Rasistituomari Anja Aulomaa Tampereen at 12:18 AM 29
comments Links to this post

Tuesday, March 28, 2006
Negrospiritualsien ja "Glory Hallelujaa" tahdittamana keskuudessamme
loisiville mm. valehteleville neekeri- ja somalihuijareillemme

Suomentauti = Finlandisierung ( Psykiatri ja Tarton rauha-liikkeen
perustaja Martti Siiralan termi suomettuneisuudesta ) saa yhä uusia
kummeksuttavia muotoja suomalaisuuttamme tukahduttamaan tehokkaammin
kuin Neuvostoaikaisen presidentti Urho Kaleva Kekkosen "Myllykirjeet"
2 vuoden uhkapykälä ja vankeusuhka ("Neuvostovastainen"-termillä)

Negrospiritualsien ja "Glory Hallelujaa, glory hallelujaa"
tahdittamana keskuudessamme loisiville valehteleville
kansakunnallisille monikulttuurisuutta edustaville tyyppineekereille
( tunnetuin norsunluurannikkolainen vientituote Sylvain Kipre ) ja mm.
ikänsä valehtelevalle väkivaltarikollinen, afgaanien vapaaottelija
Waisullah Namdarille on nyt kansakunnalliset herkkuhetket kun tarjolla
on jälleen kevään koittaessa pahimpaan kiimaan pygmisyyttäjä
kihlakunnansyyttäjä Jouko Nurmisen kireää pygmipyllyä ja
hyysärilehmiemme Anja Aulomaan puhkinussittua repaleista
neekerinvisvaa vuotavaa hyysärilehmän tautitestaamatonta
mulattivaarasta varoittavaa KGB-vittua. Olemmehan nähneet mm.
pääministeri Matti Vanhasenkin kiiman jo puhjenneen kun talven selkä
taittui.

Nyt on teillä kunnon tamperelainen rasistinen ämpärivittu tuomari Anja
Aulomaa kohteenanne:

http://www.blogger.com/profile/20345570

Suomen seuraava neekerikuningas ja "hyysärien presidentti" Sylvain
Kipre unohda neekeriämmät ja laihat opiskelijatytöt nyt on sinulla
vuosien 2004- 2006 jäljiltä kunnon ämpärivittu Tampereen
käräjäoikeuden hyysäriosastolta nussittavana

Näytä että mainostamasi mällikoneesi toimii kuten olet kehunut niin
monille tamperelaisille ( joita ei juttusi juuri kiinnnosta )
ylvästellessäsi mulattientehtailuillasi.
Ohimennen voitaneen kysyä: Mistä johtuu, että nämä huijaamasi
suomalaiset naiset, joille sinä Sylvain Aristide Kipre olet ruiskinut
neekerimällejäsi lisääntymismielessä, eivät anna sinun tavata
mulattilapsiasi?

Sivumennen me entiset tesomalaiset naapurisi nauramme vieläkin
sinulle, vaikka muutitkin Nekalaan ja asustelet nyt kuulemma uuden
höynäyttämäsi valkoisen naisen kanssa Hervannassa.

Kaikesta huolimatta: Rakkaat neekerit ja muut islamisti- ja
somalihuijarit tulkaa laukaisemaan kunnia-arvoisat moniosaajien
aseenne tämän tamperelaisen neekerituomari Anja Aulomaan loiskuvaan
ämpärivittuun

Tarkemmin sanottuna tamperelainen Anja Aulomaa on sellainen
rasistituomari, jonka vittu tosin lienee pahasti jo kulahtanut ja
venähtänyt, ettei siinä taida laueta kuin heiluva perse
ylenmääräisestä heiluttamisesta noitapillimäiseen pieruun:

http://www.blogger.com/profile/20345570 ... vaan katsokaa ja ottakaa
harkintaanne.

Tamperelaisen tuomari Anja Aulomaan harkinta ei ole Suomen lain
tarkoittamaa harkintaa vaan syrjivää rasismia ja poliittista vainoa
suomalaissyntyisiä kohtaan, sekä RL:n tarkoittamaa rikollisten
vierasperäisten suosintaa ja suojelua:

http://www.blogger.com/profile/15629514

Turun hovioikeudesta kertova blogi missä ollaan myötäilty Anja
Aulomaan rasistisia kannanottoja

... joissa on unohdettu jopa perinteiset lasten urheilumuotomme:

"Kuka pelkää mustaa miestä" ( Varokaa neekeri Sylvain Kipreä - hän
osaa juosta lujaa ja harrastaa taistelulajeja mm.
eduskuntavaalimainonnassaan 2003 mainosti omaavansa mustan vyön =
Oliko tämä tyypillistä neekerihuumoria? )

Juoksuleikki lapsille maastossa tai salilla

* Maastoalue esim 10 x 25 m merkitään * kaikki osanottajat ovat alueen
toisessa päässä * keskellä aluetta oleva "musta mies" huutaa "kuka
pelkää mustaa miestä", jolloin kaikki lähtevät juoksemaan alueen
toiseen päähän * jos musta mies onnistuu koskettamaan juoksijaa
ennenkuin tämä on ehtinyt toiseen päähän, tästä tulee uusi musta mies
* voidaan leikkiä maastossa, salilla ja jäällä luistimilla

Todellisuudessa yritystukia ja työllisyysmäärärahoja huijaava neekeri
Sylvain Kipre jahtaa suomalaisia, samalla kun elää huijaamiensa
naisten siivellä:

http://www.blogger.com/profile/15629514

Valitettavasti kansakuntamme oikeuselimiin, pygmisyytäjä
kihlakunnansyyttäjä Jouko Nurmisen perseen ja Anja Aulomaan kihomatoja
vuotavan neekerisankkerivitun lisäksi on hiipinyt anglosaksisessa
kulttuurissakin yleinen ja tänne Ranskan siirtomaista livahtanut
aiemmin täällä tuntematon neekerisankkerin "I fuck your mother, then I
kill you!" Sylvain Aristide Kipre muoto, joka on tähän saakka saanut
kusettaa niin suomalaisia naisia, poliisia, syyttäjiä, tuomareita,
Kokoomusta, vihreitä, kuin yritystukia myöntäviä viranomaisiakin.
( Tarkistakaa hakukoneita käyttäen nämä tiedot tosiksi: http://www.msn.fi
- http://www.yahoo.com - http://www.google.com syöttäen hakusanoiksi
mm. Sylvain Aristide Kipre )

Katsotaan kuinka maahamme muodostuu näistä öykkäröivistä afgaanien
väkivaltarikollisista ja neekereistä monikulttuurinen ja ristiriidaton
elinympäristö reservaattiin sijoitettaville suomalaisille.
Suomalaisten kansanmurha ei onnistunut miehitystämme yrittäneiden
stalinistien toimin kuin osittain mm. erilaisien alueriistojen
yhteydessä http://www.kavkaz.fi - http://www.aluepalautus.net -
http://www.prokarelia.net -> ko webbisivut kertovat miehityksestämme
tarkemmin.

Nyt se Stalinin ja aiemmin ruotsalaisten alullepanema epäonnistunut
suomalaisten kansanmurha aiotaan viedä loppuun mm. komutaustan
omaavien ryssäläisten marsupoliisiemme rikoskomisario JUHANI
KOIVUMÄKI, pygmisyyttäjiemme JOUKO NURMINEN ja hyysärilehmiemme ANJA
AULOMAA - toimin.

Arvoisat lukijat ohessa lisää netin kautta ongittua ja ongittavaa
informaatiota suomalaisiin kohdistuvasta rasismista:

Turun hovioikeus alkoi neekeröimään vastoin tosiasioita ja
langettamaan 3 kk ehdollista vankeutta Seppo Lehdolle julkisen
norsunluurannikkolaisen neekerin eli julkisuudenhenkilö Sylvain
Aristide Kipre poliitikon taustan ja naisjuttujensa paljastamisesta
http://www.polemiikki.net kirjoituksen kautta heinäkuussa 2004.

Asiasta lienee vieläkin tietoa http://www.google.com :n kautta
hakusanalla sylvain kipre
http://www.google.fi/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Afi-FI%3Aofficial_s&hl=fi&q=sylvain+kipre&meta=&btnG=Google-haku

Julkinen kummastelu uupuu ... Miksi media vaikenee? ... Asiassa kuultu
puutteellisesti ko. tuomittua eli Seppo Lehtoa mm. todisteita ja
todistaja hyläten, joka olisi kertonut asioiden tosiasialaidasta.

Saimme Seppo Lehdon tuttavan tuttavien kautta tietoomme asian tästä
neekeröinnistä, joka oli ottanut avaintiedot talteen, koska ei näy
olevan uutisissa asiasta mitään niin aukaisimme blogin tämän asian
uutisointia varten:

Turun hovioikeuden päätös julki 21.11.2005: Julkisuuden henkilönä
toimineen norsunluurannikkolaisen neekerin Sylvain Aristide Kipren
sanominen neekeriksi ja julkisten puheidensa eli naisjuttujensa
paljastaminen nettikirjoituksessa 3 kk ehdollista vankeutta Turun
hovioikeuden päätös 17.11.2005 nro 2717. Asiassa tuomittu:
tamperelainen ajattelija neekeröinnin uhri Seppo Lehto Tampere

Joten ;) kuinka lehtineekerit toimivat? ... onko tarkoitus salassa
viedä neekeröinnit läpi ja syyttömän nuijiminen? .. vai onko opittu
mitään Ranskan taannoisista neekerimellakoinneista missä poltettiin
yli 22 000 autoa ja murhattiin yksi ranskalainen?

PS: ... vieläkö ihmetellään miksi joku sai lättyynsä Halosen
vaaliavustajana? Neekeröinti jyrää mediassa ja oikeuslaitoksessa?

PS: Päätöksestä kuulemma haetaan KKO:sta purkua Euroopan
ihmisoikeussopimusten perusteella, koska rikottu todistajien
kuulemisvelvoitetta ja todisteita hylätty puolueellisesti

Saamiemme julkisuudessa liikkuneiden tietojen mukaan:

7.11.2005 Seppo Lehto on saanut 1 vuoden lähestymiskieltosuojan
Sylvain Aristiden Kipren väkivallalla uhkailuja ja
päällekarkaamisuhkauksia vastaan. Saa nähdä miten ko. tuomiosta on
apua suomalaisen ollessa neekerin kohteena?
Ohessa mielenkiintoinen dokumentti mikä kertonee Sylvain Aristiden
Kipren luotettavuudesta:)? http://www.abidjan.net/pagesjaunes/profil_recherche.asp?u=1124

Turun hovioikeus alkoi neekeröimään 3 kk ehdollista vankeutta neekerin
taustan paljastamisesta
Turun hovioikeus alkoi neekeröimään: 3 kk ehdollista vankeutta
neekerin taustan paljastamisesta Katsokaa kuvaa ja kertokaa mitä
näette?

Norsunluurannikolta maahamme tullut Sylvain Aristide Kipre julkinen
Vihreän liiton Tampereen hallituksen jäsen ja useissa vaaleissa
ehdolla ollut julkisuuden henkilö sai Turun hovioikeuden mukaansa
suomalaisia kusettavaan neekeröintiinsä ja 3 kk ehdollista vankeutta
Seppo Lehdolle neekeri Sylvain Kipren kunnianloukkaamisesta, kun Seppo
Lehto oli erehtynyt kirjaamaan http://www.polemiikki.net:iin viereensä
tulleen neekeri Sylvain Kipren naisilla retosteluista ja siitä että
ko. tyypin etnisen eli vierasperäisen taustan olevan neekeri
kunnallisvaalien 2004 alla mahdollisille äänestäjille tiedoksi ko.
kirjoituksen yhteydessä

Tutustukaa tarkemmin kansakuntaamme mädätykseen mm. http://www.suomensisu.org
palstalla

Posted by Rasistituomari Anja Aulomaa Tampereen at 9:32 AM 14 comments
Links to this post

Thursday, March 23, 2006
Rasistituomari Anja Aulomaa ja neekerivalehtelija Sylvain Kipre
yhdessä? Eikö naistuomari Anja Aulomaa jo maho
lisääntymistarkoituksiin neekerin kans

Rasistituomari Anja Aulomaa ja Norsunluurannikolta tullut
neekerivalehtelija Sylvain Kipre yhdessä. Onko homojen kuningas Satu
Hassin äänillä eduskuntaan päässyt kansanedustaja Oras Tynkkynen
sairastunut peräsuolisyöpään ja neekerisankkeriin?
... taitaa olla tamperelainen naistuomari Anja Aulomaa jo maho
lisääntymistarkoituksiin edes neekeri Sylvain Kipren kanssa?

Tämä artikkeli perustuu puhtaasti netissä ja valokopioina
levitettyihin ja niistä poimittuihin tietoihin, sekä Tampereella
kiertäviin huhuihin ja tietoihin rajusta vierasperäisten keskuuteemme
tulleiden puhtaiden loisparasiittien suosinnasta perustuslain takaamaa
yhdenvertaisuutta ja puolueeton oikeutta loukaten.

Totuudellisuudessaan tämä blogi on kovemmalla totuudellisuuspohjalla
kuin Suomeen ujutettu neekeröinti erilaisina neekerivalheina sekä
hyysärilehmiemme tarkoituksellisesti unohtamat monikulttuurisuuden
ongelmat mm. eri Euroopan maissa kuten syksyn 2005 neekeri, somali- ja
arabimellakat Ranskassa ja Muhammed-pilakuvien nostattamat
neekeröinnit eri puolilla maailmaan lähetystöjen polttamisineen,
unohtamatta oikeusmurhia tavallisia suomalaisia naisia, lapsia, miehiä
kohtaan kuten Tampereella 1995 Tuulia Ikonen, joka murhattiin
katalasti somalirikollisen kiiman takia.

Julkisessa monikulttuurisuuden ihannoinnissa halutaan unohtaa myös
rasistiset ryöstöt, rotumurhat ja pahoinpitelyt eri kaupungeissa
suomalaisiin kohdistuen, joista lehdissä ja muissa medioissa vaietaan
kuten tamperelaiseen Seppo Lehto nimiseen kohdistuneesta neekeri
Sylvain Kipren vainosta viranomaisia apunakäyttäen Tampereella.

Rahan valta on pientä neekeröintivallan rinnalla ja rikollisia
neekereitä suojelevien rikollisten virkamiesten kuten poliisiylijohdon
mm. komu- ja neekeririkollisia ymv:a suojeleva tutkinnajohtaja
rikoskomisario Juhani Koivumäki ja syyttäjien Ulf Reimers ja
esimiehensä kihlakunnansyyttäjä Jouko Nurminen toimin.

Sylvain Kipre norsunluurannikkolainen neekeri valehtelee olevansa
milloin merikapteeni, yrittäjä, töissä yliopistolla tai opintotuella
riippuen tilanteesta milloin pitää näytellä surkeaa vainottua tai
menestyvää liikemiestä kuten esim. http://www.ytj.fi kertoo
"puutavarayrittäjäjyydestä" kipre oy hakusanalla.

Olisikohan aika kertoa totuus tästä patologisesta suomalaisia
kusettavasta Sylvain Kipre neekerihullusta, joka väkivaltaisilla
uhkailuilaan ja päällekarkauksillaan saa nauttia kuin hindulaisten
Pyhä Lehmä ja pyhät apinat Intiassa täydellisestä neekeröintirauhasta?

Kaiken kruunaa rikolliset neekerivalheita halukkaasti uskovat tuomarit
kuten komuhyysärilehmä Anja Aulomaalle on käynyt neekerivehkeen
himossaan ja lumossaan .... mahtaa siinä rasistituomari Anja Aulomaan
vittu avartua kun lyödään aito valehtelevan Sylvain Aristide Kipre
mallinen neekerinkyrpä vitun sijasta kurkkua myöden hyysärilehmän
kitusiinsa ; ) tai ihraa tirisevään komulehmävittuunsa välillä
persereiässään nylkyttäen?

Suomessa loisivat parasiittineekerit mulatteja tehtailemassa - siinäkö
tavoitetta?

# Turun hovioikeus jatkoi Tampereen käräjäoikeuden aloittamaa
neekeröintiä eli neekerivalheiden kirjaamista totena. Kyllä kai sitä
tuollaisen julkisuuden henkilö useissa vaaleissa ehdolla olleen
neekeri Sylvain Kipre neekeröinnin jälkeen suivaantuu jo
sivustakatsojatkin

Onnea Seppo Lehdolle neekeröivien neekerien ja heidän perseitään
nuolevien syyttäjien ja tuomarien oikeusmurhien jäljiltä

# Tukea kansakuntamme etua vaaliville ihmisoikeuksiamme vaaliville
Seppo Lehto - ajatuksille kansakuntamme turvaksi, tutustu myös ko.
http://www.kansallismielinen.blogspot.com linkkeihin

Posted by Rasistituomari Anja Aulomaa Tampereen at 1:39 AM 6 comments
Links to this post

Monday, March 13, 2006
Anja Aulomaa neekeröitsijätuomari haluaa muuttua lopullisesti
neekeriksi. Kysymme nyt kaikilta onko tämä Anja Aulomaa tuomari
Tampereelta?

Rasistinen Anja Aulomaa neekeröitsijätuomari haluaa muuttua
lopullisesti neekeriksi. Kysymme nyt kaikilta onko tämä Anja Aulomaa
tuomari Tampereelta?

Jostain kumman syystä rasistituomari Anja Aulomaa ja
kihlakunnansyyttäjä Jouko Nurminen ylläpitävät oheisia Seppo Lehto
nimisen tamperelaisen, Sylvain Kipre nimisen neekerin neekeröinin
uhriksi joutuneen oikeusmurhaa valaisevia ja rikollisen rikoskomisario
Juhani Koivumäki poliisin rikollista toimintaa valaisevia sivuja
netissä

http://www.blogger.com/profile/20994359 Onko kyse anteeksipyynnöstään
vai ...

Onko tarkoituksenaan jäynätä ko. sivuille jtkn. neekeröintiä tmv:aa
jäynää Seppo Lehtoa vastaan?

Neekerikyrpään ihastunut virkaansa kelvoton puolueellinen tuomari Anja
Aulomaa Tampereen käräjäoikeudesta suosii neekeri- ja afgaaniloisia
keskuudessamme ja syyllistyy puolueelliseen ja syrjivään toimintaan
virkatoimissaan.

Suomessa ei ole vielä käynnistynyt se prosessi, mitä tapahtui Baltian
maissa ja Saksojen yhdistyessä. Ryssäläisyys saa uusia ulottuvuuksia
neekeröinnillä ja ählämien perseennuolentana joilla rikotaan
yhdenvertaisuutta ja puolueetonta oikeudenkäyntiä.

Oikeusmurhat, virkarikokset ovat faktaa kun tutkinnassa päätetään
etukäteen kuka on syyllinen riippumatta tosiasioista. Pääasiana on
saada sopivia syyllisiä ja ryssäläisyyttä jatkavia neekereitä
julkisessa keskustelussa läpi seuraavissakin vaaleissa, kun ei syksyn
kunnallisvaaleissa 2004 onnistunut Sylvain Kipre neekerin ehdokkuus
vaan pudotettiin väkivaltaisten uhkailujensa takia Tampereen Vihreä
Liiton kunnallisvaalilistalta.

http://www.blogger.com/profile/20994359 Juhani Koivumäki virkarikoksia
tehtaillen apunani

Tampereen rasistiset syyttäjät Ulf Reimers ja Jouko Nurminen
neekerilaulua laulamassa tuomari Anja Aulomaan läiskiessä näitä
syyttäjiä pyllylle neekerien esinahoista tehdyllä ruoskalla?

by Baby was a black sheep. Baby was a whore Ulf Reimers & Jouko
Nurminen?

Tampereen syyttäjät Ulf Reimers ja Jouko Nurminen neekerilaulua
laulamassa? Taustalla rummuissa Anja Aulomaa niin on bändi kasassa:)?

Rock N Roll Nigger

Baby was a black sheep. Baby was a whore.
Baby got big and baby get bigger.
Baby get something. Baby get more.
Baby, baby, baby was a rock-and-roll nigger.
Oh, look around you, all around you,
riding on a copper wave.
Do you like the world around you?
Are you ready to behave?

Outside of society, they're waitin' for me.
Outside of society, that's where I want to be.

(Lenny!)

Baby was a black sheep. Baby was a whore.
You know she got big. Well, she's gonna get bigger.
Baby got a hand; got a finger on the trigger.
Baby, baby, baby is a rock-and-roll nigger.

Outside of society, that's where I want to be.
Outside of society, they're waitin' for me.

(those who have suffered, understand suffering,
and thereby extend their hand
the storm that brings harm
also makes fertile
blessed is the grass
and herb and the true thorn and light)

I was lost in a valley of pleasure.
I was lost in the infinite sea.
I was lost, and measure for measure,
love spewed from the heart of me.
I was lost, and the cost,
and the cost didn't matter to me.
I was lost, and the cost
was to be outside society.

Jimi Hendrix was a nigger.
Jesus Christ and Grandma, too.
Jackson Pollock was a nigger.
Nigger, nigger, nigger, nigger,
nigger, nigger, nigger.

Outside of society, they're waitin' for me.
Outside of society, if you're looking,
that's where you'll find me.
Outside of society, they're waitin' for me.
Outside of society. (Repeat)

Posted by Rasistituomari Anja Aulomaa Tampereen at 8:14 AM 3 comments
Links to this post

Tampereen käräjäoikeuden tuomari Anja Aulomaa harrastaa ainakin Anja
Aulomaan tuomarintoimessa syrjintää tuomarintoimessaan oikeustapausten
valossa

Rasistituomari tamperelainen komukanttura Anja Aulomaa harrastaa
syrjintää tuomarintoimessaan oikeustapausten valossa

Rasistinen ja puolueellinen tuomari = Anja Aulomaa = Onko laillista?

Tampereen käräjäoikeus harrastaa ainakin Anja Aulomaan
tuomarintoimessa syrjintää tuomarintoimessaan oikeustapausten valossa

Oikeustapausten valossa näemme sen mitä on jo muualla nähty tapahtuvan
tasapuolisuudelle ja oikeuden puolueettomuudelle. Sitä ei enää ole
Tampereenkaan käräjäoikeudessa:

Ohessa virallinen valitus Turun hovioikeuteen:

Seppo Lehto 19.10.2005 Tampere
Penttilänkatu 12D15, 33820 Tampere

Turun Hovioikeuteen 19.9.2005 käräjäoikeuden päätöksestä valitettaessa

Rasistisena ja puolueellisena pitämäni tuomari Anja Aulomaa harrastaa
syrjintää puolueellisesti tuomarintoimessaan aiempien EIT:n tuomioihin
johtaneiden oikeustapausten valossa
Rasistinen ja puolueellinen tuomari = Anja Aulomaa = Onko toimintansa
laillista ja päivänvalon kestävää?

Tampereen käräjäoikeus harrastaa ainakin syyttäjä Jouko Nurmisen ja
Anja Aulomaan syrjivää toimintaa virkatehtävissään oikeustapausten
valossa:
Tulkinnat päätöstensä perusteella: Suomalainen on automaattisesti
syyllinen, ilman että syytettä pystytään toteennäyttämään, jos
vastassa on vierasperäinen.
Syytetyn oikeusturvalla ei ole mitään väliä, vaan todistajan ja ns.
asiaomistajan eli oikean syyllisen kuuleminen pyritään estämään
välikommentei, kuten kävi kohdallani, joten katson rikotun
puolueetonta oikeuskäsittelyä kohdallani.
Sen sijaan syyttäjä sai heiluttaa leimaavaa rasismikirvestä ja
ennakkoleimata ilman relevanttia näyttöä "syytettyä" avoimesti
rasistiksi ( kyseenalainen mielipide sekin ) jotta sillä perusteella
saadaan tuomio, vaikkei näyttöä ole alkuperäisen syytteen näytöksi
karvaakaan.

Syyttäjä jopa myönsi suullisesti julkisesti että normaalisti asia ei
olisi ylittänyt syytekynnytä, mutta koska kyseessä on tunnettu
rasisti, niin on pakko syyttää ja saada tuomio. ( Erikoinen,
rasistinen ja syrjivä logiikka Seppo Lehdon oikeustuvaa loukaten
sallittua ? )

Alustavasti lienee kyse erittäin kyseenalaisesta:

1)Poliittisesta syrjinnästä näytösoikeudenkäynnissä, kun tasapuolisuus
kuulemisessa estettiin ja todistusaineistoa oli tuhottu syytetyn
vahingoksi.

2)Yhdenvertaisuuden rikkomisesta vrt. 22.9.05 Aamulehti s. A 12
"Portsari rusikoi asiakkaan" ( "tuomion mukaan työpaikaltaan kadulle
poistunut ovimies löi miestä kasvoihin, potkaisi polvella ylävartaloon
ja paiskasi hänet päin valaisinpylvästä, josta tämä suistui katuun" )
tuomio 30 pvs x 6 EURO = 180 EURO vs.

Seppo Lehto sai vastaavan tuomion itsensä puolustamisesta, mikä
mukattiin pahoinpitelyksi, ilman että oltaisiin todistettu lyödyn tai
potkitun, vaan ainoastaan torjutun vierasperäisen päällekarkausyritys.
Vastaavaa puolueellisuutta on nähty jo syyttäjä Jouko Nurmisen ja Anja
Aulomaan aiemmassa toiminnassa 20.6.2005 jolloin sain syytteen ja
tuomion minua julkisesti uhkaillutta jo todistettavasti useean kertaan
päälleni karannutta norsunluurannikkolaista kohtaan.

Viimeisin syyttämättäjättämisensä samaa norsunluurannikkolaista
Sylvain Kipreä kohtaan kertoo tästä poliittisesta vainosta ja
syrjinnästä Seppo Lehtoa kohtaan, vaikka esitutkintapöytäkirjassa käy
ilmi lukuisia todistajia jotka kertovat yhdenmukaisesti Sylvai Kipre-
kunniakansalaisemme eli pyhän lehmämme päällekarkaamisesta ja
tappouhkauksista, pyydän teitä tutustumaan asiaan ja poliittiseen
vainooni Jouko Nurmisen ja Anja Aulomaan taholta:
Syyttämättäjättämisdiaari: 05/910 27.92005 Asianumero R 05/3126.

Asiassa on lähestymiskielto-oikeudenkäynti saman
esitutkintapöytäkirjan perusteella 24.10.2005, jonka todennäköisen
tuomion pyydän huomioimaan verrattaessa Jouko Nurmisen syyttäjän
roolilla pelleilyynsä ja päällekarkaajieni suojeluun, niin xxxxxx,
kuin tässä afgaani Waisullah Namdar-tapauksessakin, missä asiat on
pyritty kääntämään päälaelleen.

3)Todistusaineistoa oli tuhottu syytetyn Seppo Lehdon vahingoksi: mm.
videotallennetta ei oltu poliisin toimin tutkittu, vaan kuvat oli
videolta poiminut vahtimestari oman mielensä mukaan. Miksi materiaalia
ei ole talletettu ja laitettu ko. nauhaa talteen joko sellaisenaan tai
tietokoneelle tallennettuna? Mikä on näpelöidyn kuvamateriaalin
todistusarvo? Voidaanko tässä valossa vastapuolen kertomusta pitää
yksinomaan luotettavana? Afgaanivastapuolen lukuisissa kommenteissa
näkyi hänen tapansa kertoa epäluotettavasti tapahtumien kulusta, kun
sitä verrataan esitutkintapöytäkirjassa esitettyihin muihinkin kuin
Seppo Lehdon lausumiin.

4)Todistelun tuhoaminen syytetyn vahingoksi: Voitaneen sanoa, että
yksi kuva valehtelee enemmän kuin tuhat sanaa. Tässä tapauksessa oli
jätetty kuvat pois missä tämä afgaani yrittää lyödä onnistumatta, sekä
potkaista maassa makaavaa Seppo Lehto seurauksella että itse lentää
omaan potkuunsa selälleen lattialle Lehdon ohjattua vihamielinen
törkeä pahoinpitely-yritys sivuun. Voi, voi tästä niskoilleen menosta
tuomari Anja Aulomaa kehtasi tuomita 100 EURO kipurahaa Seppo Lehdon
maksettavaksi, samoin kuin päällekarkaajan vanhan takin arvoksi 140 EURO.
Vaatimukset kiistetään kaikilta osin toteennäyttämättöminä.

5)Todistajien kuulemista pyrittiin estämään sekä syyttäjän, että
tuomarin toimin toistuvasti kummankin paikalle saapuneen todistajan
osalta, samoin kuin asiaomistajana esiintyneen törkeää pahoinpitelyä
yrittäneen afgaanin kohdalla. Mutta kävi todistettavasti selville,
että vastapuoleni on harjoitellut potkuja ja nyrkkeilyä yli vuoden
jopa oman todistajansa mukaan. Paikalle oli kutsumatta avaintodistaja,
joka ko. videotallenteesta kuvat oli valikoinut mielivaltaisesti. Sen
tähden suullinen pääkäsittely on EIT:n ratkaisujen valossa enemmän
kuin suotavaa.

6)Voiko oikeutta enää pitää miltään osin uskottavana, saati
luotettavana kun kyseessä tuomari Anja Aulomaa, joka on ilmeisen
vinkahtanut puolueellisesti kehonkielensäkin kertomana?

7)Syyttäjä Jouko Nurminen on todellinen rasisti väittäessään Seppo
Lehdon vastapuolen olevan eri rotua. Ymmärtääkseni afgaanikansat ovat
kaikki valkoisia, osa jopa sinisilmäisiä. Pitäneekö syyttäjän opetella
suomenkieltä vai hankkia silmälasit vai oliko kyseessä ns. rasistinen
perätön väite syytetyn vahingoksi eli tarkoitushakuinen ja rikollinen
puolueellisuus oikeudenkäynnissä?

8)Asianomistajan ikää ei ole luotettavalla tavalla selvitetty.
Yleisessä tietoisuudessa on että maahamme tulijoiden iät on mitä
sattuu eli kaikkea muuta kuin totta. Siitä on KKO:ssakin todettuja
päätöksiä, kun vierasperäinen on pyrkinyt hakemaan uutta
henkilöllisyystodistusta uusilla syntymäpäivillä.

9)Valtio on laiminlyönyt todistelun oikeellisuuden rikkoessaan
syyttömyysolettaman tukeutuessaan Namdarin yksipuoliseen perättömään
väittämään asioista ja jättämättä huomiotta Seppo Lehdon oikeuden
kehonsa koskemattomuuteen. Olennaista on se, että kaikki tukee myös
vahtimestarin mainintoina esitutkintapöytäkirjassa, ettei kukaan ole
edes väittänyt Seppo Lehdon lyöneen, saati potkaisseen, "lähinnä
näytti nuhjaamiselta".

10) Syyttäjä Jouko Nurminen myönsi suullisesti oikeudessa, ettei
normaalisti asia olisi ylittänyt syytekynnystä, joten tälläkin
perusteella voitaneen katsoa, että kyseessä on Jouko Nurmisen
yksipuolisen suivaantunut ajojahti kohdistettuna Seppo Lehtoon
tuulesta temmatuilla "rasisti" väitteillään, kun joutui tulemaan
esteellisen alaisensa Ulf Reimersin sijaan syyttämään.

11)Vastapuolen omasta todistelusta käy yksioikoisesti ilmi, että
niskakipunsa johtunee siitä että lensi omaan potkuunsa, kun yritti
potkaista Seppo Lehtoa päähän siinä onnistumatta, Seppo Lehdon
ohjattua päähänsä suunnattu potku sivuun. - Siitä potkusta ja
niskoilleen lentämisestä voitaneen hovissa kuulla videon katsonutta
vahtimestaria tai laittaa poliisi selvittämään paikalla olleiden
muiden henkilöllisyyttä videotallennekuvista, jotka voinevat todistaa
Seppo Lehdon ja oikeuden puolesta.

Ainoa luotettava selvitys olisi ollut lääkärintodistus vammojen
synnystä mutta sellaista ei ole edes esitetty, vaan epäluotettavaksi
katsottava väite afgaanin taholta. Totuus lienee, että vapaaottelu ja
art wushu-harjoituksissaan tämä Waisullah Namdar saanee enempi vammoja
ja hiertymiä kuin Seppo Lehdon torjunnasta, missä noudatettiin vain ja
ainoastaan hätävarjelusäännöstön sallimaa torjuntaa estämällä isku
vasemmalle puolen kasvoja ja myöhemmin potku samalle puolen päätä.

Tämä puolueellisesti oikeustapausten valossa toimiva oikeus toimii
kuin pahinkin NKVD-näytösoikeudenkäynti riistäessään Seppo Lehdon
ihmisoikeudet puolueettomaan oikeudenkäyntiin ja esteettömään kaikkien
todistajien kuulemiseen.

Seppo Lehto 19.10.2005 klo 15:45

On Dec 5, 10:10 pm, marja.virtanen.rikolli...@gmail.com wrote:

Michael Perukangas neekerien pyllypoika

http://www.blogger.com/profile/18310794944267624714

http://perukangas-michael.blogspot.com

ovat solmineet neekeriliiton suomalaisuuden hävittämiseksi Eva
Biauden, Outi Ojalan ja muiden mahojen lehmien kanssa

> On Dec 4, 11:13 pm, perukan...@gmail.com wrote:> Oslossa majaileva sosiologi Michael Perukangas neekerinpaskaan
>
> Michael Perukangas Vihreä KGB-neekeri

http://perukangas-michael.blogspot.com

Michael Perukangas neekerien pyllypoika

http://www.blogger.com/profile/18310794944267624714

haluaa sanoa sanansa neekereistä ja somaleista parasiiteista
keskuudessamme

http://anustamppooni.blogspot.com Sylvain Kipre

Miten syntyi vihreä aate eli eurooppalaisen kansanmurhamme siemenet
ja miten niitä on ravittu?

Ilmoittautumiset ja mahdolliset erikoisruokavaliotoivomukset voi
välittää klikkaamalla "comments / tyhjennä anus".

lähettänyt sinunkin peräreikäsi rassi tunnettu neekerikullin
lutkuttaja Michael Perukangas

Nimi: Michael Perukangas tunnettu neekeriuskovainen ja metroseksuaali

Sijainti: Nigeria, Niger, Helsinki/Oslo, Norway

auloma...@gmail.com writes:

> [...]
> Tampere / Pirkkala
>
> http://anja-aulomaa.blogspot.com
>
> Rasistituomari Anja Aulomaa Tampereen käräjäoikeudesta suosii neekeri-

Ei tarvinnut lukea kuin tähän asti (Ja pitemmälle tuota soopaa ei
olisi jaksanutkaan, ja tällä kertaa viestin pituus lieni jopa
tavanomaista pitempi), niin viestistä pystynee päättelemään, että
Seppo ilmeisesti haluaa tässä tehdä tiettäväksi, että hän hävisi sen
(muistaakseni viime viikolla olleen) oikeudenkäyntinsä Kipreä vastaan.
(En tiedä hävisikö, mutta niin tuosta on rivien välistä luettavissa,
ja tuota seikkaa puoltaa myös se, että kaikki mahdolliset mediat eivät
vielä ole täynnä voittoa tuulettelevia viestejä)

1. Valitse sopiva paikka, ei ihmisten tai rakennusten lahella, jossa
paukku voi aiheuttaa hairiota. - Iso-Kiinalaisen kayttoohje

Usenet Rulez

Medmänniskan Ari Saastamoinen <oh3mq...@hyper.fi> skrev följande
skiiiit i news:m3ir374...@titan.hyper.fi:

> [...]
> ja tuota seikkaa puoltaa myös se, että kaikki mahdolliset mediat eivät
> vielä ole täynnä voittoa tuulettelevia viestejä)

Shut up pekka.

--
Onanera.Mera.det.föds.soss...@dag.nu

creditpayda...@gmail.com

Suuri mahdollisuus taloudellisia ongelmia hakea oman nopeaa helppoa Loan?
Special, erikoinen, olet maassa tai maailmassa, tarvitset taloudellista tukea, minulla on pääoma, joka tekee konkreettisia lyhyen ja pitkän aikavälin lainoista 5000 eurosta 2000.000 euroa kenellekään vakavia korolla 2% määräämättömän ajan mukaan kykysi olevan erityisen en halua rikkoa lakia koronkiskontaa. Sinun täytyy tehdä lainan, huomaa alueet, joilla voin auttaa sinua:
* Taloudellinen
* Real estate loan
investointiluotto
* Auto laina