Poliisit tekivät rikosilmoituksia

6 katselukertaa

Petri Nurminen

lukematon,
4.5.2008 klo 3.24.194.5.2008
vastaanottaja

Eino Launonen teki minkä lupasi. Eilen tuli käytyä kuulusteluissa. Einon
mukaan olen syyllistynyt viestintärikokseen ja yksityisuuden loukkaukseen
kun olen laittanut tämän nettiin: http://vvv.valtakunta.info
- toki osasin asiaa odottaa:
http://www.valtakunta.info/2008/EinoLaunonen.php

Samalla reissulla selvisi, että myös poliisit Toni Rissanen ja Marko
Peltonen ovat tehneet minusta rikosilmoituksen. Heidän mielestään olen
syyllistynyt salakatseluun kun olen heidät kuulustelutilaisuudessa
valokuvannut. Herrojen kuvat koristavat http://vvv.valtakunta.info sivuja.
- Heidänkin ilmoituksen menestymisen mahdollisuudet vaikuttavat varsin
heikoilta: http://www.valtakunta.info/2008/salakatselu.php

Samassa tilaisuudessa minua myös kuulusteltiin syrjintärikoksesta
asianomistajana. Asiassa kyse siitä, että Satakunnan Kansa oli evännyt
minulta ilmoituksen julkaisemisen:

SK:sta ilmoitettu minulle:
"Olemme poistaneet ilmoituksenne Mikko.fi palvelusta päätoimittajamme
päätöksellä. Palauttaaksemme rahat julkaisemattomasta ilmoituksesta,
pyydämme teitä ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme Valtakatu 12, Pori puh.
02-6228 111. Tarkempia tietoja päätöksestä antaa päätoimittaja Tapio Vallin
puh. 02-6228 111."
- juttu kirjattu ärränä! - jees :)

Tästä jutusta: http://www.valtakunta.info/2008/SKS/ sen sijaan on kirjattu
S-ilmoitus, eli ainakaan tässä vaiheessa ei asiassa epäillä rikosta - jees
:)

Petri Nurminen
http://www.petrinurminen.net

Petri Nurminen

lukematon,
4.5.2008 klo 10.45.314.5.2008
vastaanottaja

"Petri Nurminen" <petri.n...@nic.fi> kirjoitti
viestissä:DwdTj.346317$m42.1...@reader1.news.saunalahti.fi...

> Eino Launonen teki minkä lupasi. Eilen tuli käytyä kuulusteluissa. Einon
> mukaan olen syyllistynyt viestintärikokseen ja yksityisuuden loukkaukseen
> kun olen laittanut tämän nettiin: http://vvv.valtakunta.info

Anteeksi virheeni - piti linkkinä olla: http://vvv.harjavalta.info

Asiaan tulee lisää mielenkiintoa(?) kun vähän netissä surffailee. Sieltä
löysin mm. tällaisen:
http://www.valtakunta.info/2008/Eino_Launonen.html - eli Launonen on itsekin
jakanut itsestään netissä noita tietoja jotka nyt minun sivuillani ovat
rikos :D
- laitoin tonne pariin kohtaan vähän väriä - lukaiskaapa sininen ja punainen
teksti.

Tonttu

lukematon,
4.5.2008 klo 11.02.204.5.2008
vastaanottaja
Petri Nurminen raapusteli:

> [...]

> sivuillani ovat rikos :D
> - laitoin tonne pariin kohtaan vähän väriä - lukaiskaapa sininen ja

Miksi?
Miksi ihmeessä miltei kaikki sinun viestiesi sisällöt ovat vain
spämmilinkkejä?
Etkö sinä osaa laittaa sitä asiaasi suoraan viestiin?
Viljelet noita linkkejäsi kuin pahinkin spämmääjä.

--
T.T.J

Jukka Pakkanen

lukematon,
4.5.2008 klo 11.51.034.5.2008
> [...]

> mukaan olen syyllistynyt viestintärikokseen ja yksityisuuden loukkaukseen

Hyvä hyvä.

> Samalla reissulla selvisi, että myös poliisit Toni Rissanen ja Marko
> Peltonen ovat tehneet minusta rikosilmoituksen. Heidän mielestään olen

Hyvä hyvä.

Äläkä unohda että minä olen tehnyt tutkintapyynnön oletko syyllistynyt
perättömän lausunnon antamiseen asianomistaja "kunnianloukkaus" jutussasi...

Petri Nurminen

lukematon,
4.5.2008 klo 12.30.074.5.2008
vastaanottaja

"Tonttu" <tonttuj_...@TTgmail.com.INVALID> kirjoitti
viestissä:1ekTj.346503$2H4....@reader1.news.saunalahti.fi...

No kun siten on mahdollisuus saada käsitys koko asiasta enkä viitsi koko
tekstiä jonka rikosylikonstaapeli Launonen on kirjoittanut kopioida tänne
ryhmään.
-sinun ei tietenkään ole pakko viestejäni lukea välttämättä lainkaan.
Killifilet on keksitty.

http://vvv.valtakunta.info

Petri Nurminen

lukematon,
4.5.2008 klo 12.49.514.5.2008
vastaanottaja

"Jukka Pakkanen" <jukka.p...@qnet.xxxx.fi> kirjoitti
viestissä:481dd613$0$23817$9b53...@news.fv.fi...

Näitä odotellessa se aika kuluu rattoisasti. Totesinkin poliisille, että
seuraavalla kerralla sitten lisää jolloin poliisi tutki diaarista, että onko
siellä vielä minua koskevia muita juttuja - ja olihan niitä. Hän mietti,
että josko hän ottaisi kuulustelut niihin saman tien mutta päätyi sitten
kuitenkin siihen, että antaa ko. juttuihin määrättyjen henkilöiden hoita nuo
kuulustelut.

http://vvv.valtakunta.info

Jukka Pakkanen

lukematon,
4.5.2008 klo 14.08.554.5.2008

viestissä:NOlTj.346537$ii5.2...@reader1.news.saunalahti.fi...

> [...]
> sitten kuitenkin siihen, että antaa ko. juttuihin määrättyjen henkilöiden

No se on hyvä että tuollaisella tyhjäntoimittaja prosessinhoitajalle on
jotain puuhasteltavaa, meillä muilla kuitenkin olisi verorahoille muutakin
käyttöä kuin sinun karpoilujasi rahoittaa, ja muutakin elämää kuin sinun
tutkintapyyntöjäsi käydä selvittelemässä.

Vastaa kaikille
Vastaa kirjoittajalle
Lähetä edelleen
0 uutta viestiä