Elintarvike viini jämä jaos.. Olen palannut.

Frank

Voiko heittää hillojen jämät käymään jos niissä on kaliumsorbaattia?
Estääkö se täysin käymisen vai hidastaako vaan?
--
g+ULVz6aVToJiec4JaLKqTioTefsWVUPmy4dEuos8gM17W2rxckDysI/pWZ5bwoHjFfwLngVGIB7h1NRm8u0Sg==

Frank

Frank kirjoitti 30.6.2017 klo 9:24:
> Voiko heittää hillojen jämät käymään jos niissä on kaliumsorbaattia?
> Estääkö se täysin käymisen vai hidastaako vaan?

oho

--
g+ULVz6aVToJiec4JaLKqTioTefsWVUPmy4dEuos8gM17W2rxckDysI/pWZ5bwoHjFfwLngVGIB7h1NRm8u0Sg==