Opettajien ja oppilaiden valkuvaaminen

0 katselukertaa

Petri Nurminen

lukematon,
28.1.2008 klo 5.57.4028.1.2008
vastaanottaja

Harjavallassa kielsivät kuvaamasta.

Kuvasin silti, ja laiton kuvat ja kommentit nettiin:
http://www.harjavalta.net/

Petri Nurminen

Tonttu

lukematon,
28.1.2008 klo 17.24.4528.1.2008
vastaanottaja
Petri Nurminen raapusteli:

> Harjavallassa kielsivät kuvaamasta.
>
> Kuvasin silti, ja laiton kuvat ja kommentit nettiin:

Tästä threadista nyt ei ymmärrä yhtään mitään että mikä on tarkoituksesi.

Kuka kielsi kuvaamasta ja mitä kielsi kuvaamasta?

--
T.T.J

Petri Nurminen

lukematon,
29.1.2008 klo 1.07.2829.1.2008
vastaanottaja

"Tonttu" <tonttu_P...@pp.inetTT.fi.INVALID> kirjoitti
viestissä:NCsnj.316$m61...@read4.inet.fi...
Rehtori kielsi kuvaamasta itseään ja erityisopettaja itseään

Rehtorin ja open kuvat: http://www.harjavalta.net

Kalle Kivimaa

lukematon,
29.1.2008 klo 2.49.0729.1.2008
vastaanottaja
"Petri Nurminen" <petri.n...@nic.fi> writes:
> Rehtori kielsi kuvaamasta itseään ja erityisopettaja itseään

Ja? Kyllä rehtorilla (ja opettajalla) on oikeus *kieltää* kuvaamasta,
samoin hänellä on oikeus *kieltäytyä* kuvaamisesta. Se ei tietenkään
välttämättä tarkoita, että jos kuvan otat, rehtorilla olisi
mahdollisuuksia poistaa kuva.

--
* Sufficiently advanced magic is indistinguishable from technology (T.P) *
* PGP public key available @ http://www.iki.fi/killer *

nikolas mäki

lukematon,
29.1.2008 klo 7.18.0529.1.2008
vastaanottaja
Kalle Kivimaa wrote:

> [...]
> samoin hänellä on oikeus *kieltäytyä* kuvaamisesta. Se ei tietenkään
> välttämättä tarkoita, että jos kuvan otat, rehtorilla olisi

Yleisiin kohteliaisiin käytöstapoihin kuuluu kysyä lupaa kuvaamiseen,
jos kuvaajana ei ole työtään tekevä journalisti.

--
Muuten olen sitä mieltä, että suomen on erottava EU:sta.

Petri Nurminen

lukematon,
29.1.2008 klo 11.55.5929.1.2008
vastaanottaja

"nikolas mäki" <nichol...@hotmail.com> kirjoitti
viestissä:fnn5ad$q15$1...@nyytiset.pp.htv.fi...

> Yleisiin kohteliaisiin käytöstapoihin kuuluu kysyä lupaa kuvaamiseen, jos
> kuvaajana ei ole työtään tekevä journalisti.

Tuolloin pitää myös jättää kuva ottamatta jos kuvaaminen kielletään. Kun ei
kysy lupaa vaan kuvaa vaan niin tuota ongelmaa ei ole. Vai pitäisikö kysyä:
saanko luvan ottaa sinusta kuvan vai otanko sinusta kuvan ilman lupaasi?

http://www.harjavalta.net
http://www.valtakunta.info/2008/
http://www.petrinurminen.net

"...ja spämmilikkiä on..."

epl

lukematon,
29.1.2008 klo 15.33.1029.1.2008
vastaanottaja

"Petri Nurminen" <petri.n...@nic.fi> kirjoitti
viestissä:Aoznj.288474$nU7....@reader1.news.saunalahti.fi...

Ja sinunhan on pakko kuvata, kun sinulla on "oikeus". Kaippa nostat metelin
siitäkin, jos joku ehtii nostamaan kätensä ja sinun tärkeä kuvasi
epäonnistuu sen takia.
Voi kun löytyisi joku niin viitseliäs että alkaisi selvittämään (ja
toteuttamaan) mitä kaikkea hänellä on OIKEUS tehdä sinuun kohidstuen.
Tulis saatana talvi ja tappas kusipäät.

Petri Nurminen

lukematon,
30.1.2008 klo 1.07.4030.1.2008
vastaanottaja

> [...]
> Voi kun löytyisi joku niin viitseliäs että alkaisi selvittämään (ja
> toteuttamaan) mitä kaikkea hänellä on OIKEUS tehdä sinuun kohidstuen.

Sinä nyt et ainakaan ymmärrä koko homman tarkoitusta?

http://www.valtakunta.info

Rauno Kangas

lukematon,
30.1.2008 klo 3.53.1430.1.2008
vastaanottaja
"Petri Nurminen" <petri.n...@nic.fi> kirjoitti

> Harjavallassa kielsivät kuvaamasta.
>
> Kuvasin silti, ja laiton kuvat ja kommentit nettiin:
> http://www.harjavalta.net/

Olet varmaankin perehtynyt oikeuksiisi, erityisesti virkakoneistossa
liikkuessasi, mutta tällä kertaa toimissasi on selvästi ylilyönnin makua.
Taatusti paremman lopputuloksen varsinaisen asian, jos se oli kiusaaminen,
saisit aikaiseksi, jos et nostaisi näitä "työkaluja" etusijalle. Tuota casea
mulkaistuaan voisi kuvitella, että kaikki kiusaaminen, mitä asiassa on
havaittavissa kohdistuu opettajaan ja rehtoriin - ja kiusaajana toimisit
sinä.

Kimmo

lukematon,
31.1.2008 klo 12.16.5331.1.2008
vastaanottaja
nikolas mäki kirjoitti:

> Yleisiin kohteliaisiin käytöstapoihin kuuluu kysyä lupaa kuvaamiseen,
> jos kuvaajana ei ole työtään tekevä journalisti.

Ja miksi työtään tekevää journalistia ei koske yleiset kohteliaisuudet.

Vastaa kaikille
Vastaa kirjoittajalle
Lähetä edelleen
0 uutta viestiä