Eikös tämä ala olemaan laitonta?

Frank Armoton

Kun helsingin Paskomat kehoittaa harrastamaan terroria omilla
sivuillaan. Oman mielipiteensä mukaan tietenkin. Ja moni muukin tuossa
hommassa haisee. Kehutaan vielä kuinka hienosti näppärästi onnistuu.

Tuosta jutusta voi laskea hyvin monta asiaa minkä ei pitäisi olla ok.

https://www.hs.fi/nyt/art-2000005397924.html
--
g+ULVz6aVToJiec4JaLKqTioTefsWVUPmy4dEuos8gM17W2rxckDysI/pWZ5bwoHjFfwLngVGIB7h1NRm8u0Sg==

Otto J. Makela

Frank Armoton <per...@humalauta.Riittää> wrote:

> [...]
> hommassa haisee. Kehutaan vielä kuinka hienosti näppärästi onnistuu.
>
> Tuosta jutusta voi laskea hyvin monta asiaa minkä ei pitäisi olla ok.

Kerro nyt vielä missä kohdassa tuota kehoitetaan tekemään jotain
(laillista taikka laitonta), sillä en minä tuosta mitään sellaista
tarkallakaan lukemisella löytänyt?
--
/* * * Otto J. Makela <o...@iki.fi> * * * * * * * * * */
/* Phone: +358 40 765 5772, ICBM: N 60 10' E 24 55' */