Tasa-arvosta kysymys.

Frank Armoton

Kun lehdet on täynnä tälläisiä basicäly "povipommeja" sun muita, niin
saako sitten myös puhua esim. Megamulkku kataisesta, mikromuna Orvosta
tai lattarinta Tuulikaisesta? Jos ei voi uutisoida noita miehiin
kohdistuvia faktoja niin miksi ei? Miksi iltalehti ei uutisoi koskaan,
että megemulkku vartalo kyrpä on koko omaisuutensa kusettanut
Suomalaisitlta johon Seura lehti antoi jo "hieman" viitteitä?

http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201805012200914274_vd.shtml

Minkä takia voi julkihoroista puhua tuollaisilla nimillä mutta
julkimulkkuista ei voida puhua"kyrpäpommina"?
--
Äliö viestit suodattuu lisäämällä suodattimeen maagisen merkin: [

g+ULVz6aVToJiec4JaLKqTioTefsWVUPmy4dEuos8gM17W2rxckDysI/pWZ5bwoHjFfwLngVGIB7h1NRm8u0Sg==

Turo Juurakko

Frank Armoton kirjoitti 2.5.2018 klo 14:49:
> [...]
>
>  Minkä takia voi julkihoroista puhua tuollaisilla nimillä mutta
> julkimulkkuista ei voida puhua"kyrpäpommina"?

Ikävää jos vanhempasi eivät aikoinaan ole osanneet selittää sinulle
solvaamisen ja muunlaisen puhuttelun eroa...

--
mukavan tiukkaa

John Smith

Ei tavannut, kumpaakaan.

--
uʍop ǝpᴉs sᴉɥʇ

Frank Armoton

Turo Juurakko kirjoitti 2.5.2018 klo 15:31:

> Ikävää jos vanhempasi eivät aikoinaan ole osanneet selittää sinulle
> solvaamisen ja muunlaisen puhuttelun eroa...

Eli oliko äitisi povipommi?

Frank Armoton

John Smith kirjoitti 2.5.2018 klo 16:56:
> Turo Juurakko wrote:

> Ei tavannut, kumpaakaan.

Tiedän kuka mun faija on sulla taas on enemmän vaihtoehtoja jos niitäkään.

Frank Armoton

Frank Armoton kirjoitti 2.5.2018 klo 17:29:

>  Eli oliko äitisi povipommi?
Siis puhuteltiinko häntä niin?