sfnet.keskustelu.laki, sfnet.keskustelu.maanpuolustus, sfnet.keskustelu.yhteiskunta, sfnet.keskustelu.politiikka, sfnet.keskustelu.talous

Isänmaa yhteinen

On jätetty HS:n Jukka Huusko ja Hommafoorumi, sekä uusisuomi.fi kgb-
taustaisilla kirjoittajilla huomiotta että on Suomessa jaettu jo
pahempaa kuin sakkoja ns. muslimien uskonrauhanhäirinnästä eli
ehdotonta vankeutta

Onko ryssäläinen kusi kihahtanut päähänne? .. vai missä on totuus?

http://eit-valitus.blogspot.com
EIT-valitus on tekeillä

http://tuomionpurku.blogspot.com

Seppo Lehdolle 2 v 4 kk ehdotonta ilman korkeimman oikeuden
valituslupaa ja ns. avustajakseen väitetylle ehdollista vankeutta

http://muutos-2011.blogspot.com/

Miksi totuus halutaan HS:ssa ja hommafoorumilla ja tässä unohtaa?

Petsamo, Salla-Kuusamo, Karjala ja Suomenlahden saaret on tältä
kansakunnalta ryöstetty, raiskattu ja riistetty miehittäjä-Ryssän
laittomaan taloudelliseen ja luontoarvojakin pilaavaan käyttöön.
Kansakuntamme huomattavat luontoarvot, kulttuurimaisema,
muinaismuistot ja taloudelliset resurssit on saatava kansakuntamme
käyttöön miehittäjä-Ryssän hallusta. http://www.prokarelia.net
kertonee totuuden suhteistamme miehittäjä-Ryssään kuten http://www.kavkaz.fi
- sivustotkin:)

levysepp...@gmail.com

lauantai 29. toukokuuta 2010 23.37.56 UTC+3 Isänmaa yhteinen kirjoitti:
> [...]
>
> Seppo Lehdolle 2 v 4 kk ehdotonta ilman korkeimman oikeuden
> valituslupaa ja ns. avustajakseen väitetylle ehdollista vankeutta

Eräs Seppo Lehto kertoi sfnet:issä minun päätyvän Kuisman minkkiruokamyllyyn,
oli piitkä lista Sähköpostiosoitteitakin, mukana Tarja Halonen.
Hepulla oli oma osastokin Turun Kirjamessuilla, kysyin onko Hän se Tamperelainen
heppu? Tämä Seppo Lehto väitti olevansa Espoosta.

> [...]
> kansakunnalta ryöstetty, raiskattu ja riistetty miehittäjä-Ryssän
> laittomaan taloudelliseen ja luontoarvojakin pilaavaan käyttöön.

Petsamon, Rytin hallitus lupasi Hitlerin Saksalle Talvisodan aikana,
Ryti osti Torbedoveneitä Italiasta, sihteeri ihmetteli:"mihin me niitä
tarvitsemme, sotahan jo päättyi?" Ryti: Tarvitsemme niitä kesällä!"
Väitteeseen: Suomi ei osallistunut Leningradin nälkäsaartoon? prof. kertoi:
v.1942 Suomalaiset torbedoveneet tukivat hyökkäystä, saksalaisten apuna
katkaista elintarvikehuolto Laatokkaa myöten. Hyökkäys epäonnistui täysin,
suurin tappioin.

> Kansakuntamme huomattavat luontoarvot, kulttuurimaisema,
> muinaismuistot ja taloudelliset resurssit on saatava kansakuntamme
> käyttöön miehittäjä-Ryssän hallusta.

Presidentti Roosevelt esitti elokuussa 1942:'Jos Suomi katkaisee suhteensa
Natsi-Saksaan heti, tuohon maailman inhottavimpaan järjestöön ja tekee aselevon,
se tulee saamaan v.1939 rajat!. Annan siitä henkilökohtaisen takuuni.
AKS:läiselle Suomelle "Ei riittänyt v-39 rajat, Itärja oli vedetty Uralin
taakse Ob-joelle (Veeti Nykänen, Tästä on kyse)
Huomattuaan suomalaisten asenteen, Roosevelt kielsi Teatteriseurueen esitykset
Suomen Talvisodasta, joka oli mennyt Broadwaylla täysille katsomoille,
Pääosassa Montgomery Clift.(Näytelmää ei ole suomennettu??)/Hesari

> kertonee totuuden suhteistamme miehittäjä-Ryssään kuten http://www.kavkaz.fi
> - sivustotkin:)

Näyttää siltä, että "Maailman inhottavimmalla järjestöllä", on yhä kannattajia?
Puakki

kiukkol...@gmail.com

> [...]
> kansakunnalta ryöstetty, raiskattu ja riistetty miehittäjä-Ryssän
> laittomaan taloudelliseen ja luontoarvojakin pilaavaan käyttöön.

Miksi ei tehty Rooseveltin pyynnön mukaan v.1941 heinäkuussa: "Jos Suomi tekee
aselevon nyt, se tulee saamaan vuoden 1939 rajat. Annan siitä henkilökohtaisen
takuun. Ehtona on että suomi lopettaa sotimisen Maailman inhottavimman järjestön
apurina"

> Kansakuntamme huomattavat luontoarvot, kulttuurimaisema,
> muinaismuistot ja taloudelliset resurssit on saatava kansakuntamme
> [...]
Ramon Saanhctz uudessa kirjassann kertoo "Asevelipuolten" ihailusta.
"Rökäletappion kärsinyt valtio, väittä saavuttaneensa torjuntavoiton".
Meillä Saksassa yksityiskohdittain käydään kaikki konnuudet lävitse ja hävetään
tapahtunutta.

Persidentti Roosevelt huomattuaan Suomalaisten haluavan vain siirtää itärajan
Ob-joelle, "Kielsi Teatteriseurueen järjestämän kiertueen "Talvisota", joka oli
ollut suuri menestys Broadwaylla, 1940.

Mistähän syystä tuota Näytelmää "ei oe Suomennettu?"

Frank Armoton

kiukkol...@gmail.com kirjoitti 3.2.2018 klo 18:21:

> Mistähän syystä tuota Näytelmää "ei oe Suomennettu?"

Samasta syystä kuin suurmuftin joskus 1972 jossain algeriassa tai
missä nyt sattui olemaan, julistamaa monikulttuurisuus fatvaa jossa
puhui mm. "Islam valloittaa koko euroopaan ja aseiksemme tarvitsemme
vain naisten kohdut" Eipä paljon turkinkaan karvajohtajasta ole huudeltu
vaikka se julisti, että kaikkien muslimien tulee tehdä euroopassa
ainakin viisi lasta niin islam voittaa. Onhan tuo voitto kulku nähty
joka "paskamaassa"

--
Äliö viestit suodattuu lisäämällä suodattimeen maagisen merkin: [

g+ULVz6aVToJiec4JaLKqTioTefsWVUPmy4dEuos8gM17W2rxckDysI/pWZ5bwoHjFfwLngVGIB7h1NRm8u0Sg==

Kaj Stenberg

Den lördag 3 februari 2018 kl. 18:21:49 UTC+2 skrev kiukkol...@gmail.com:

> Miksi ei tehty Rooseveltin pyynnön mukaan v.1941 heinäkuussa: "Jos
> Suomi tekee aselevon nyt, se tulee saamaan vuoden 1939 rajat. Annan
> siitä henkilökohtaisen
> takuun.

Rooseveltilla ei kyllä ollut mitään diktatoorista valtaa joten se "henkilökohtainen takuu" olisi ollut arvoltaan aika kyseenalainen.

--
Kaj

Puakki

Roosevelt saattoi olla tosissaan! Neukkula oli antanut hänelle materiaalia
luettavaksi: Itä-Raja ob-joelle, Aldain ylänköä ja Viroa myöten Suomelle.
Länsipohja ja Ruija, Kuola tietysti! Tämä osoitti, Miksi suoamaliset eivät
suostuneet aselepoon.
Roosevelt "Kielsi Talvisota Aiheisen teaTteri kiertueen, Montgomery Clitf,
mies pääosassa. Näytös oli ollut menestys Brodwaylla" (Miksi näytelmää ei ole
Suomennettu?)
Toisaalta, Rooseveltin käytös Espanjan sisällissodassa osoitti, hänen
kannattaneen Francoa:'Eräät teollisuusyritykset ovat toimineet
epäisänmaallisesti, toimittaessaan vastoin määräystäni lentokoneita Tasavallan
joukoille'
Teheranissa Roosevelt lupasi: 'Sodan jälkeen suosituimmuusaseman kaupankäynnissä Baltian ja Puolan N-liiton etupiiriin kuuluviksi, Stalin ja Roosevelt sopivat
Intian-asian jatkon Rooseveltin huoleksi. Churchillin ollessa mukana Stalin
ilmotti: "Suomi saa pitää vapautensa" (Churhil vaati "Selkäsaunaa suomalaisille)

Stalin lahjoitti 20-kg lohen, ja Rooseveltin Filippiiniläinen orja, Otti
käyttöreseptin tarkasti ylös! Kun merisotilaat veivät lohta pois, lohen pyrstö
heilahteli puolelta toiselle!/Tulkin kertoma