Toivottavasti pitävät huolta, että vastaisuudessa Markantalon myyjät
kohtelevat asiakkaitaan hieman paremmin ja opiskelevat myös myymiään
laitteita jotta tietäisivät mitä myyvät. Ainakin Hyrylän Markantalosta
minulla on ollut varsin huonot kokemukset kummastakin.
--
Matti Kaki at iki dot fi http://www.sci.fi/~oh2bio
=========== Location: 60.414 N 25.097 E ===========
Navigare Necesse Est - Vivere Non Est Necesse
> Toivottavasti pitävät huolta, että vastaisuudessa Markantalon myyjät
> kohtelevat asiakkaitaan hieman paremmin ja opiskelevat myös myymiään
> laitteita jotta tietäisivät mitä myyvät. Ainakin Hyrylän Markantalosta
> minulla on ollut varsin huonot kokemukset kummastakin.
Markantalo käsittääkseni syntyi kun joukko itsenäisiä yrittäjiä pisti
hynttyyt yhteen ja ryhtyi tekemään markkinointi- ja
hankintayhteistyötä. Espoon Markantalo eli entinen Finnoo
Kodintekniikka on palvellut ainakin minua ihan kohtuullisesti.
Entinen omistaja ainakin on ollut aina kaupantekomielellä ja myynyt
kohtuuhintaan kohtuutavaraa.
Nyt taitaa käydä niin, että yrittäjät pistävät työnsä tulokset
lihoiksi ja kuluttaja lopulta kärsii kun uusi omistaja pääsee
hyödyntämään kaikki synergiaedut...