Täällä ei boikotoida Teboilia

TJT2

Tänään lähdin liikkeelle heti kuuden jälkeen, Teboilin piha täynnä autoja,
ja mittarillakin joku tankkaamassa autoaan. Kuittiin tulostui kellonaika
06:26, litrahinta 2,054 (95E10, 98:n hinta olisi ollut 2,154 ja diesel
muistaakseni 2,245). Diesel siis jopa 98:a kalliimpaa. Mahtaa siinä kaikkia
niitä dieselautoilijoita harmittaa jotka uskoivat Hjallis Harkimon
ilmastopropagandaa! Ja tietysti kaikkia muitakin dieseliin hurahtaneita.

Vaan lukeeko kukaan enää tätä kuluttajaryhmää? Ollut pitkään kovin
hiljaista... ja evoluutioryhmäkin hiljentynyt sen jälkeen kun Antti Härtsiä
lähti härtsimään... Varaventtiili sfnetin viimeinen ryhmä jossa oikeasti
elämää??

--
--TJT--

Ari Saastamoinen

"TJT2" <ceationis...@globalism.is.invalid> writes:

> Vaan lukeeko kukaan enää tätä kuluttajaryhmää? Ollut pitkään kovin

Lukisi jos olisi jotain luettavaa, mutta aika harvoin tänne on kukaan
mitään postannut

--
Arzka oh3mqu+...@hyper.fi - En halua follareita mailina
* Edellinen sigu oli aika paska jostain viime vuosituhannelta *

Lume L.

"TJT2"

>Vaan lukeeko kukaan enää >tätä kuluttajaryhmää?

Teboilin bensassa on kai jotain Putinin höyryjä, jotka on
sekoittaneet pääsi entisestään.
Tämä on varaventtiili.

--
Lume Laipio

----Android NewsGroup Reader----

Heikki Heinonen

On Fri, 23 Sep 2022 08:54:24 +0300, "TJT2" <ceationis...@globalism.is.invalid> wrote:

> [...]
>niitä dieselautoilijoita harmittaa jotka uskoivat Hjallis Harkimon
>ilmastopropagandaa! Ja tietysti kaikkia muitakin dieseliin hurahtaneita.

Kannatatko yleensäkin kaikkia hulluja diktatuureja vaiko vain Venäjää?

JiiHoo

Heikki Heinonen päätti sitten kirjoittaa tälviisiin...
Se myös kiinnostaisi, että kun katsot noita kaikkia striimejä, niin
katotko myös noita Janus Putkosta, Bäckmannia ja mitä niitä nyt oikein
on?

Silloin tällöin katselen Bäckmannia ja täytyy sanoa, että se Leena
Hietanen on varmaankin ihan seinähullu. Ja tuollainen tyyppi meillä on
ollut mediassa.

Muistatteko kaikki ne jutut lehdissä kuinka Viro syrjii
venäläisvähemmistöä? Kaikki Leena Hietasen käsialaa. Kauan kesti
ennenkuin sille annettiin lopulta potkut.

--
JiiHoo:
" Ja uskottavuuden saa vain sillä, että oikeasti sanoo tekevänsä mitä

TJT2

Enhän minä kannata EU:ta!!! Venäjä on demokratia, kysy vaikka äskettäin
äänestäneeltä Janus Putkoselta, kuulemma hänen lisäkseen vain yksi toinen
suomalainen jolla äänioikeus tuolla... vai oliko peräti niin että se toinen
ei suomalainen vaan joku muu (tuolta katsottuna) ulkomaalainen??
Btw, mitäs mieltä sinä olitkaan Kolmannesta Valtakunnasta?

--
--TJT--

TJT2

Lume L. wrote:
> "TJT2"
>
> Teboilin bensassa on kai jotain Putinin höyryjä, jotka on
> sekoittaneet pääsi entisestään.
> Tämä on varaventtiili.

Viestini näyttää herättäneen sinussa venttilöitäviä tunteita... nerws-groups
kentässä on ekana s.k.kuluttaja ja vasta toisena s.k.vareventtiili, joten
nyytistimesi taitaa olla yhtä vammainen kuin Turon...!?

--
--TJT--

JiiHoo

TJT2 päätti sitten kirjoittaa tälviisiin...
Onko sittenkin niin, että TJT on huumorimiehiä? Emme vaan tahdo ymmärtää
noin pitkälle vedettyä standuppia.

Kuinkahan mahtaa Januksen maksa kestää tätä sota-aikaa? Ei ole varmaan
montaa selvää päivää nähnyt. Sitten kuuntelee Putinin puheita ja itkee
kuinka upeita ne ovat.

Ari Saastamoinen

> [...]

> tunteita... nerws-groups kentässä on ekana s.k.kuluttaja ja vasta
> toisena s.k.vareventtiili, joten nyytistimesi taitaa olla yhtä

Tuolla järjestyksellä ei ole speksin mukaan mitään merkitystä. Toi on
ainoastaan lista, mihin kaikkiin ryhmiin viesti laitetaan. Ja se
yleensä näytetään ensimmäisenä siinä ryhmässä, mitä ensimmäisenä
luetaan.

Heikki Heinonen

Suurin piirtein samaa mieltä kuin Napoleonista tai Aleksanteri Suuresta.

Heikki Heinonen

Eiköhän sekin kohta mobilisoida.

JiiHoo

Heikki Heinonen päätti sitten kirjoittaa tälviisiin...

Ukraina lähestyy Luhanskia, missä Janus mukamas majailee. Uskoisin sen
kyllä yrittävän paeta, mutta toivon mukaan Venäjä ei päästä ja antaa
sille ruostuneen kiväärin ilman ammuksia ja laittaa rintamalle.

TJT2

Ari Saastamoinen wrote:

> [...]
> ainoastaan lista, mihin kaikkiin ryhmiin viesti laitetaan. Ja se
> yleensä näytetään ensimmäisenä siinä ryhmässä, mitä ensimmäisenä

Mutta jos aloitusviestissä on kaksi ryhmää, on loogista olettaa että
lähettäjä on kirjoittanut sen siinä ensinmainitussa ryhmässä, ja jossain
välissä päättänyt että "tämä täytyy crospostata myös ryhmään..." ja lisännyt
sen toisen ryhmän sitten ensimmäisen perään kentässä "Uutisryhmät" (tai
millä nimellä tuo näkyykään eri nyytistimissä, minulla on ihan suomeksi tuo
Uutisryhmät).

--
--TJT--
Myers had myriads of opportunities to make a fool of himself, and he missed

TJT2

No mitäs mieltä sinä olet heistä?? Ja ei, vastaukseksi ei kelpaa "Suurin
piirtein samaa mieltä kuin Kolmannesta Valtakunnasta".

--
--TJT--
When atheists complain about quote mining, they usually are actually

TJT2

JiiHoo wrote:
> TJT2 päätti sitten kirjoittaa tälviisiin...

> Onko sittenkin niin, että TJT on huumorimiehiä? Emme vaan tahdo
> ymmärtää noin pitkälle vedettyä standuppia.

EU:n komissiota ja muita todellisia johtajia EI VALITA vaaleilla, vaan
ainoastaan MEPit, joilla on vähemmän valtaa kuin esim Suomessa
kansanedustajilla. Venäjällä päättäjät VALITAAN vaaleilla. Joten Venäjä
täyttää demokratian sanakirjamääritelmän paljon paremmin kuin EU. Toki
voidaan tarkastella, miten rehellisiä Venäjän vaalit ovat, mutta olihan sitä
vaalivilppia USAssakin... Ja Israelin vaaleissakin kaikenlaisia kysymyksiä
äänioikeuksista yms, josta länsimainen valtamedia vaikenee täysin.

> Kuinkahan mahtaa Januksen maksa kestää tätä sota-aikaa? Ei ole varmaan
> montaa selvää päivää nähnyt.

Onko sinulla mitään faktaa väitteillesi, vai onkos tämä taas niitä sinun
"kaikki ei tarkoita kaikkia" juttujasi?? Minä en ole nähnyt YHTÄKÄÄN videota
jossa Janus Putkonen olisi kännissä, sen sijaan se yksi EU:n johtohenkilö
oli... ja kovasti kuuluu viina maistuvan monelle muullekin EU:n johtajalle,
ja Suomen PersuMEPpi Teuvo Hakkarainen kuuluu juopottelevan Brysselissäkin.

> Sitten kuuntelee Putinin puheita ja itkee
> kuinka upeita ne ovat.

Tietysti kuuntelee, koska osaa venäjää. Osaatko sinä, vai joudutko
luottamaan joihinkin kuulopuheisiin siitä mitä Putin muka olisi sanonut??

--
--TJT--
Shermer admitted to Cole in private that revisionists have the truth on

Heikki Heinonen

On Fri, 30 Sep 2022 09:13:02 +0300, "TJT2" <ceationis...@globalism.is.invalid> wrote:

>No mitäs mieltä sinä olet heistä?? Ja ei, vastaukseksi ei kelpaa "Suurin
>piirtein samaa mieltä kuin Kolmannesta Valtakunnasta".

Pointti oli se että ei ole kauheasti merkitystä sillä mitä mieltä on jostain historiasta. Sotahistoriaa on
kiva lukea jos ei ole parempaakaan tekemistä.

JiiHoo

Heikki Heinonen päätti sitten kirjoittaa tälviisiin...

Historiasta on hyvä muistaa, että siitä ei oteta mitään opiksi.

Samat virheet joillain uusilla mausteilla tehdään yhä uudestaan.
Kaikkein yleisin virhe tuntuu olevan, että jokin entisaikojen juttu ei
muka voisi tapahtua, koska nykyään tiedetään paremmin.

Nykyajasta voisi sanoa, että euroopassa on aika paljon paineita ja sitä
vaan lisätään. Kyllä tästä joku päivä jotain jännää saadaan ihan
sisäisestikin aikaiseksi.

TJT2

Sinähän se rupesit diktatuureista puhumaan, MINUN pointtini oli muistuttaa
että sinä itse tunnut sellaisia fanittavan... Toisin kuin Putin, lue se
hänen uusin puheensa.
x x x clip Putin x x x
Toistan: länsieliittien diktatuuri on suunnattu kaikkia yhteiskuntia
vastaan, mukaan luettuna myös länsimaiden omat kansat. Se on uhka
jokaiselle. Ihmisyyden täydellinen kieltäminen, uskonnon ja perinteisten
arvojen kumoaminen ja vapauden tukahduttaminen saavat "käänteisen uskonnon"
eli avoimen satanismin piirteitä. Vuorisaarnassa Jeesus Kristus tuomitsi
väärät profeetat ja sanoi: Hedelmistä te siis tunnette heidät. Nämä
myrkkyhedelmät ovat kaikkien tiedossa - eivät vain Venäjällä, vaan kaikissa
maissa, mukaan luettuna länsimaat.
x x x clop Putin x x x

--
--TJT--
länsieliittien diktatuuri on suunnattu kaikkia yhteiskuntia vastaan, mukaan
luettuna myös länsimaiden omat kansat.

JiiHoo

TJT2 päätti sitten kirjoittaa tälviisiin...

Olen miljoona kertaa mieluummin nykyisessä arvojen tuhoamassa euroopassa
kuin ryssä-Putinin vallan alla. Siellä ihmisiä tapetaan ihan oikeasti,
jos eivät tykkää meiningistä. Täällä saa sentään varaventtiilissa
todeta, että Marin on ihan paska ja weffin kullinlutkuttajanarkkari.

Heikki Heinonen

On Sun, 2 Oct 2022 09:48:17 +0300, "TJT2" <ceationis...@globalism.is.invalid> wrote:

>Sinähän se rupesit diktatuureista puhumaan, MINUN pointtini oli muistuttaa
>että sinä itse tunnut sellaisia fanittavan... Toisin kuin Putin, lue se
>hänen uusin puheensa.

No en kyllä tasan lue. :D

> [...]
>väärät profeetat ja sanoi: Hedelmistä te siis tunnette heidät. Nämä
>myrkkyhedelmät ovat kaikkien tiedossa - eivät vain Venäjällä, vaan kaikissa

Onko uskonto samaa paskaa kuin kommunismi?

Sartsa

On.

--
Pitäkää tunkkinne.

TJT2

JiiHoo wrote:
> TJT2 päätti sitten kirjoittaa tälviisiin...
>
> Olen miljoona kertaa mieluummin nykyisessä arvojen tuhoamassa
> euroopassa kuin ryssä-Putinin vallan alla. Siellä ihmisiä tapetaan

Montako prosenttia venäläisistä on jo tapettu?

> ihan oikeasti, jos eivät tykkää meiningistä. Täällä saa sentään
> varaventtiilissa todeta, että Marin on ihan paska ja weffin
> kullinlutkuttajanarkkari.

Mutta jos menet twitteriin saan valtakunnansyyttäjän kimppuusi
https://www.partisaani.com/news/activism/2022/09/27/sinimustan-liikkeen-puheenjohtaja-valtakunnansyyttajan-hampaissa/
tai jos kirjoitat ihan aaneloselle "Emme katso vierestä, kun
siirtolaismassat raiskaavat suomalaislapsia..." niin saat 80 päiväsakkoa.
https://www.partisaani.com/news/activism/2022/09/24/kansalaisaktivistille-80-paivasakkoa-kansallismielisten-lentolehtisten-levityksesta/
Sen sijaan jos joku matu lyö kirjastotätiä, matu saa vain 25 päiväsakkoa.
https://www.partisaani.com/news/crime/2022/10/01/maahanmuuttajalle-sakkoja-kirjastotyontekijan-pahoinpitelysta/

Ja tietääkseni Venäjällä saa ihan vapaasti sanoa, että Marin on ihan
paska...

--
--TJT--

JiiHoo

TJT2 päätti sitten kirjoittaa tälviisiin...

> Ja tietääkseni Venäjällä saa ihan vapaasti sanoa, että Marin on ihan
> paska...

Mene sanomaan, että Venäjä käy sotaa Ukrainassa.

TJT2

JiiHoo wrote:
> TJT2 päätti sitten kirjoittaa tälviisiin...

> Mene sanomaan, että Venäjä käy sotaa Ukrainassa.

Janus Putkonenkin on luopunut termistä "erikoisoperaatio", joten tuonkin
sanominen lienee nykyään laillista...!? Vaan eihän Venäjä käy mitään
Ukrainassa, ne alueethan liittyivät kansanäänestyksellä Venäjään, joten
Venäjällähän se sota nykyään. Sen sijaan Suomea viedään NATOn sotiin jonkin
mielipidekyselyn perusteella... Oletkos sinä armeijakelpoinen? Jos, niin
kuinka suurella innolla lähdet sotimaan ulkomaille kun NATO (siis USA)
kutsuu?? Jos et, niin helppohan se olla NATOkiimassa kun ei tarvitse itse
osallistua, vai kuinka?

Reservistäkin voi kuulemma erota, useat suomalaiset jo eronneet koska
sotilasvalassa ei puhuta mitään muiden valtioiden puolesta sotimisesta.

--
--TJT--

TJT2

Heikki Heinonen wrote:
> On Sun, 2 Oct 2022 09:48:17 +0300, "TJT2"
>
> No en kyllä tasan lue. :D

Totuus pelottaa sinua liikaa??

> Onko uskonto samaa paskaa kuin kommunismi?

Riippuu uskonnosta. Ja itseasiassa kommunismikin on eräänlainen uskonto.

--
--TJT--

Lume L.

"TJT2" <ceationis...@globalism.is.invalid> Wrote in message:r
> Heikki Heinonen wrote:> On Fri, 30 Sep 2022 09:13:02 +0300, "TJT2"> <ceationis...@globalism.is.invalid> wrote:>>> Heikki Heinonen wrote:>>> On Wed, 28 Sep 2022 10:25:24 +0300, "TJT

>Jeesus Kristus tuomitsi >väärät profeetat ja sanoi: >Hedelmistä te siis tunnette >heidät

Sinun hedelmäsi ainakin ovat ihan paskoja -ja ihan ilman profetiaa.