Minun naiseni

Test

Kotiäiti

Ymmärtääkö näillä kanavilla kukaan, miten arvokas tälläinen nainen on?

Tälläistä naista arvostetaan!

Niinkö, arvostetaanko todella?

Tässä maassa ei ole poljettu ketään muuta maahan, kuin kotiäitiä.

"Feministit" pauhaa "tasa-arvosta", mutta todellisesta elämästä he eivät
ymmärrä yhtään mitään.

Tahdonpa tässä lausua näille "feministeille"

[mitä hiljaisimmalla äänellä]

että,

Vaikka on armeijan käynyt nainen kova sekä ruumiiltaan, että sydämeltään.

Niin silti tahdon mitä hiljaisimmin heille kertoa, että,

kuiskaten

"Minäpä olen kovempi feministi, kuin te kaikki yhteensä."

Tahdon myös kertoa, että minun tulevan vaimoni ei koskaan tarvitse hävetä
näiden naisten rinnalla, vaikka miten olisivat "älykkäitä" ja "korkeasti
koulutettuja" ja muka "hienoja naisia". Sekä "oikein maanpuolustustahtoisia".

Katsokaas, me ei niistä välitettäisi.

Terveisin

Janne "Lonely Rider" Kröger

P.S.

Ymmärrän, että moni armeijan naisista on lopettanut ja moni on tuskastunut
siihen toimintaan. Jotkut saattavat jopa olla itsemurhan partaalla. Haluaisimpa
mitä pikimmin rohkaista näitä naisia hymyilemään.

Ei Suomen sotilasvala päde naiseen, vaikka jotkut sitä väittää.

Janne Kröger

pki

Janne Kröger wrote:

> Kotiäiti
> Ymmärtääkö näillä kanavilla kukaan, miten arvokas tälläinen nainen on?

Jaa, eipä kai?

> Tässä maassa ei ole poljettu ketään muuta maahan, kuin kotiäitiä.

Mmmmh...

> "Feministit" pauhaa "tasa-arvosta", mutta todellisesta elämästä he eivät ymmärrä yhtään mitään.

Öööh...

> Vaikka on armeijan käynyt nainen kova sekä ruumiiltaan, että sydämeltään.

Nnnnh...

> "Minäpä olen kovempi feministi, kuin te kaikki yhteensä."

Tttuoot...

> [...]
> koulutettuja" ja muka "hienoja naisia". Sekä "oikein maanpuolustustahtoisia".

Aah... hyvä...

> Katsokaas, me ei niistä välitettäisi.

Ssssehän on hyvä.
Mutta mikä oli pointti?

> [...]
> mitä pikimmin rohkaista näitä naisia hymyilemään.
>
> Ei Suomen sotilasvala päde naiseen, vaikka jotkut sitä väittää.

No niin, siis,

mulle jäi semmoinen kuva että Janne Krögerillä on kirpakoita kokemuksia
armeijan käyneistä naisista... en minä oikein ymmärrä miksi muuten
niputetaan armeijan käyneet naiset ja feministit ja nimetään heidät
jotenkin elämääymmärtämättömiksi, ja toisaalta sitten ynnätään kotiäidit
hyviksi ja elämääymmärtäviksi.

Elämääymmärtävä ihminen ei minusta niputa ketään näin yksisilmäisesti!
Ajattelepas, että vapaaehtoisesti armeijankäynyt nainen, jolla ei ole
ollut laitoksesta huonoa sanottavaa, luo itselleen uraa mutta jää sitten
esikoisen synnyttyä edelleen hyväntuulisena ja vapaaehtoisesti
kotiäidiksi... mikäs kummajainen se sellainen on? Mutantti?

Mukava kuulla että arvostat ja rakastat naistasi. Hänkin on varmasti
siitä onnellinen. Hyvä että hän kokee itsensä tasaveroiseksi ura- ja
armeijanaisten kanssa. Niin pitääkin olla. Eläkää onnellisina yhdessä
omaa elämäänne, mutta antakaa muidenkin elää omaansa syyttelemättä ja
osoittelematta.

pki

Janne Kröger

> [...]
>esikoisen synnyttyä edelleen hyväntuulisena ja vapaaehtoisesti
>kotiäidiksi... mikäs kummajainen se sellainen on? Mutantti?

Unelma-nainen!

> [...]
>omaa elämäänne,
>mutta antakaa muidenkin elää omaansa syyttelemättä ja

Minä en olisi kirjoittanut "Lonely Rider", jos minä olisin naimisissa tai
parisuhteessa.

Janne Kröger

pki

Janne Kröger wrote:

> Minä en olisi kirjoittanut "Lonely Rider", jos minä olisin naimisissa tai
> parisuhteessa.

Sitten minun palloni on hukassa pahemmin kuin koskaan.

Pätee kuitenkin tuo "eläkää onnellisina yhdessä omaa elämäänne, mutta

antakaa muidenkin elää omaansa syyttelemättä ja osoittelematta".

Ihmettelen edelleenkin aggressiotasi armeijaa käyviä naisia kohtaan...
tämä kirjoitus kumpusi varmaan jostain kovin syvältä, kerrotko hieman
taustoja?

pki

Ella Lynoure Rajamaki

Janne Kröger <jkr...@KOPIS40.pspt.fi> wrote in
<7be7tm$efm$2...@ankka.csc.fi>:

> Kotiäiti
>
> Ymmärtääkö näillä kanavilla kukaan, miten arvokas tälläinen nainen
> on?

Kyllä varmasti on arvokas... työtunteja siinä kun kertyy viikossa
rutkasti yli 40. Kyllä koti-isäkin on varmasti arvossaan.

> Tässä maassa ei ole poljettu ketään muuta maahan, kuin kotiäitiä.

Kyllä on taatusti muitakin.

> "Feministit" pauhaa "tasa-arvosta", mutta todellisesta elämästä he
> eivät ymmärrä yhtään mitään.

Kotiäiteys = Todellinen Elämä?

> "Minäpä olen kovempi feministi, kuin te kaikki yhteensä."

Sinä? Millä tavalla? Tietysti voi olla kiva, jos olet. =)

> [...]
> hävetä näiden naisten rinnalla, vaikka miten olisivat "älykkäitä"
> ja "korkeasti koulutettuja" ja muka "hienoja naisia". Sekä "oikein

Eikö ideaalitilanteessa olisi niin, ettei kenenkään tarvitse itseään
hävetä?

> Janne "Lonely Rider" Kröger

Lonely = yhä kotiäiditön?

> [...]
> tuskastunut siihen toimintaan. Jotkut saattavat jopa olla
> itsemurhan partaalla. Haluaisimpa mitä pikimmin rohkaista näitä

Kehoittaisit myös niitä miehiä, jotka ovat samassa ahdingossa. Vaikka
ihan sitten tasa-arvon vuoksi.

--
----Ella Lynoure Rajamaki---* ell...@utu.fi *
----------------------------*http://www.tuug.org/~lynoure*

Janne Kröger

Tämä keskustelu pkin kanssa on käyty loppuun suljettujen ovien sisällä.

J.K.

Janne Kröger

In article <8D7CBF56Ce...@news.csc.fi>, ell...@utu.fi says...

>Janne Kröger <jkr...@KOPIS40.pspt.fi> wrote in

>Kyllä on taatusti muitakin.

Anteeksi virheeni. Piti olla,

Tässä maassa ei ole ketään poljettu maahan niin paljon, kuin kotiäitiä.

Terveisin Janne Kröger

pki

Janne Kröger wrote:

> Tämä keskustelu pkin kanssa on käyty loppuun suljettujen ovien sisällä.

Hetkinen!

Kysymättä minulta mitään?

pki

Markku Jantunen

pki <p...@clinet.fi> writes:

> [...]

>Ihmettelen edelleenkin aggressiotasi armeijaa käyviä naisia kohtaan...
>tämä kirjoitus kumpusi varmaan jostain kovin syvältä, kerrotko hieman

Veikkaan, että kyseessä on liiaksi agraariyhteiskunnan myyttejä sisäis-
tänyt nuorimies, jollainen alkaa olla nykymaailmassa hieman pihalla.
Muistuttaa Kiiskilää tuossa suhteessa.

- mj

--
Markku Jantunen, m...@cs.tut.fi, http://www.cs.tut.fi/~msj/

Sanna Miettinen

Sinunko mielestäsi kotiäiti ja asepalveluksen suorittanut nainen ovat
vastakohtia? Ajatteletpa yksioikoisesti.
Kuka sanoo, että armeijan käynyt nainen on "kova sydämeltään"?

Älä turhaan huolehdi, ei sinua kukaan feministi huolisikaan....

---

Sanna

Janne Kröger

In article <36DAD5...@clinet.fi>, p...@clinet.fi says...

Ettei tämä jäisi kenellekkään epäselväksi,

Kaikki johtui vain siitä, että minä vain satuin häviämään.

J.K.

Janne Kröger

LUE, syö ja nauti!!!

Kotiäiti

Ymmärtääkö näillä kanavilla kukaan, miten arvokas tälläinen nainen on?

Tälläistä naista arvostetaan!

Niinkö, arvostetaanko todella?

(kyllä arvostetaan)

Mutta tässä maassa ei ole poljettu ketään muuta maahan niin paljon, kuin
kotiäitiä.

"Feministit" pauhaa "tasa-arvosta", mutta todellisesta elämästä he eivät
ymmärrä yhtään mitään.

Mokomat, joutavat partasuut.

Tahdonpa tässä lausua näille "feministeille"

[mitä hiljaisimmalla äänellä]

että,

Minun nyrkkini tulee kyllä kaatamaan teidät helposti.

Ja vielä tahdon mitä hiljaisimmin heille kertoa, että,

[kuiskaten]

Minun naiseni tulee pitämään minusta enemmän, kuin teidän kumpparinne teistä
yhteensä.

Tahdon myös kertoa, että minun tulevan vaimoni ei koskaan tarvitse hävetä

näiden miesten rinnalla, vaikka miten olisivat "älykkäitä" ja
"korkea-arvoisia", "maanpuolustustahtoisia" ja muka "korkeasti koulutettuja".
Tämä nainen päihittäisi heidät vaikka yksinkertaisessa päässälaskussa 1 + 1.

jtkr...@gmail.com

Ite olen tuo sama kaveri Janne joka joskus kirjotti, "suolti" em. tekstiä. Oijoijoi. Huoh.

En voi muuta kun potea facepalmia kun näitä vanhoja kirjotuksia lukee. Koittanut saada näitä poiskin, mutta, ääh, ilman tulosta. Olkoon näin.

Ajat muuttuneet nuoruuden ehottomista mielipiteistä ja ihtuuden etsimisestä. Vaikka on omalaatusta huumoria yrittänyt kylvää tuonne väleihin. Ah, kaikenlaista sitä. Semmosta.

Anyway. Facepalm.

Ignoratkaa. Kiitos!

Janne