Re: Ketä EU palvelee?

Rauno Kangas

"Puakki" <kiukkol...@gmail.com> kirjoitti

> Siinä tuli selväksi "yksityisen eläkejärjestelmän paremmuus", USA:n
> edustuslaitos ei hyväksynyt Buhsin ehdotusta, siirtää eläkejärjestelmä
> yksityiseksi!
> Lienee ollut muistissä Enron-konsernin työläiset, joiden
> eläkesijoitukset nollautuivat yhdessä yössä.

Ei ne eläkerahat valtion kassassa ole Suomessakaan?

> Ja jos se pelastusoperaatio osataan suorittaa
>
> Kuinkahan realisoidaan ne pelloille rakennetut, tai puolivalmiit talot,
> joista on ollut kuvia Irlannista?

Aika tavaran kaupitsee. Keskeneräinen talo pärjää taivasalla ongelmitta,
jos se on suojattu sopivasti - ja ajan kääntyessä taas nousun puolelle
nuokin talot tekee joku loppuun.

> "Kansallisvaltion hallitus on velvollinen ajamaan
> finanssikeinottelijoiden politiikkaa", tai vaalitukea ei tipu

Ethän vain kannata jotakuta oppositiopuoluetta ;-)

> Ja "eläkerahaston johtaja on ansainnut 50 kertaiset palkkatulot, ja
> bonukset päälle",_nuo bonukset juuri houkuttelee ottamaan suuria
> riskejä. "Missä on suuri riski, siellävoitot on suuria"

Tuossa kohtaa olen kallellaan samaan suuntaan. Epäilen, että ihan
riittävän hyviä johtajia olisi saatavilla kohtuullisempienkin palkkioiden
avulla.

--
Rakentavin terveisin,
Rauno Kangas

http://tinyurl.com/ygjqvq2

--
Kauppalehden protestilistalla 30.6.2008 Sisä-Suomen Verovirasto kirjoitti:

Taloapu Rauno Kangas
-30.06.2008 UM 8.768 euroa Verohallinto, Sisä-Suomen
-perintäyksikkö. Sisältää Verottajan julkaisemat
-tilittämättömät veronpidätys ja alv-erät.

--
korkeimman luokituksen saanut kakaraskeidahenkilö saa
kakaraskeida-tulkinnan vastineeksi pelkäöstään kirjoittamalla

--
Ja koska olen päättänyt olla kommentoimatta hyvin tarkoitus-
hakuisilta haisevia yksisilmäisyyksiä, jääkööt tälläkin kertaa

cyber...@gmail.com

EU palvelee erittäin pientä määrää ihmisiä. Eli ei juurikaan ketään muuta kuin Euroopan pankkikoijareita (joille lähetetään valtion kassasta rahoja etelän avun nimissä) sekä omaa etuaan tavoittelevia poliitikkoja kuten tätä tyyppiä:

http://jyrkikatainenvalhe.blogspot.fi/2012/03/onko-jyrki-katainen-rehellinen.html

...joka on kotoisin tällaisesta puolueesta:

http://vallanvahdit.weebly.com/villen-tarina.html