Teemu Lahtinen, Jukka Gustafsson, Jussi Halla-aho, Seppo Lehto ovat johtavat kansallismieliset taistossa neekeriä ja Ryssää vastaan

Neekerisankkerista kärsivä neekeri joka raiskaa tyttärenne ja vaimonne

Perussuomalaisten tamperelaista Seppo Lehtoa mukaeleva Teemu
Lahtinen-linja http://teemulahtinen.blogspot.com on vetänyt jo
http://jukka-gustafsson.blogspot.com/ demaritkin mukaan vastaavine
mielipiteineen

Jukka Igor Gustafsson http://jukka-gustafsson.blogspot.com/ laittaa
blogissaan vielä parempaa jutikkahuumoria kiistämällä koko
holohoaxin - Taputuksia Jukka Gustafssonille, vaikka muija jättikin,
niin tulipa nuorempi samannäköinen tilalle, rahalla saa ruma
demarikin.

[...]

PS: Suomalaisiahan saa solvata, aivan kuten Harri Jaskari
virolaishuoraansa:)

Kiitämme tamperelaista http://jukka-gustafsson.blogspot.com/
makkaranpurijaa kannatettavista lausumistaan näin joulun alla

Timo Soini on pelkkä jutkumafian juoksusika
http://timosoini.blogspot.com

Eduskuntavaaleista 2007 tulossa mainiot kokoomukselle
http://kokoomus.blogspot.com ;)

Jussi Halla-aho on miesten mies joka osaa sanoa, sen mitä pitääkin
kuten Seppo Lehtokin http://oikeusvaltio.blogspot.com Tampereella:

"Sanon aivan suoraan, että jos maahanmuuttajajengi raiskaa Rosa
Meriläisen, minä olen tapauksesta yksinomaan iloinen. Olen valmis
sanomaan tämän suoraan aivan koska, missä ja kenelle tahansa. Pystyn
myös perustelemaan sen:
* Se on moraalisesti oikein, koska Meriläisen kaltaiset ihmiset ovat
syyllisiä siihen, että noita tyyppejä tulee Suomeen.
* Se vähentää raiskaajien Suomessa oloon syyttömien naisten
tilastollista todennäköisyyttä tulla raiskatuksi.
* Se on opettavaista."

Faktat faktoina: Rosa Meriläinen on pelkkä
http://rosamerilainen.blogspot.com neekerimunan loppusijoituspaikka
aivan kuten http://totuushalosesta.blogspot.com on kyse Tarja
Halosenkin kohdalla

Miikka L.

kirjoitti:

> [...]
> * Se vähentää raiskaajien Suomessa oloon syyttömien naisten
> tilastollista todennäköisyyttä tulla raiskatuksi.

Jostain syystä Halla-aho tuntuu poistaneen tämän "koska, missä ja
kenelle tahansa sanottavan" jutun kirjoituksestaan (tai ainakaan en sitä
löytänyt)... Onneksi Sepi on aina valmis antamaan kaverille kuoleman
suudelmia. :-)

Zesse

Seppo Lehto ei liene kenenkään kansallismielisen politiikon
kaveri. En tiedä sitten onko Sepi SDP:llä töissä, sillä alkaa
vaikuttaa liian selvältä myyräntyöltä tämä.

Miikka L.

Zesse kirjoitti:

Seppo on tietenkin mt-ongelmainen, joka on tunnettu tavastaan laittaa
sekoilujaan muiden suuhun, mutta tässä hämää se, että raiskauskehotus
vaikuttaa edustavan juuri tyypillistä Halla-ahon tyyliä. Rivoissa
harhoissaan pyörivällä Sepiltä ei ole nähty aiemmin nähty mitään
sellaista yritystä hienovaraisemman satiirisen imitaation suuntaan,
jolla tämän voisi selittää. No, ehkä kaikki on vain kuvitelmaani.

halle

Nyyseissä Miikka L. väsäsi että:

Voisi olla Maila-Katriinalle hyvä opetus tulla neekerimusulmaanien (huom
monikko) raiskaamaksi.

Zesse

Oletkohan Miikka Lahti nyt ihan varma että Ha:n tyyli on
on "tyypillistä Ha:n tyyliä"? Taidat olla radikaalista
väärässä, mutta et ensimmäistä kertaa ;),

phog...@abo.fi

Miikka L. wrote:
> Neekerisankkerista kärsivä neekeri joka raiskaa tyttärenne ja vaimonne
> kirjoitti:

Ystävämme Sepi taitaa olla ikuisesti kiitollinen siitä, että suomen
kielessä on niin ihana sana kuin "neekerisankkeri".

entp...@yahoo.com

phog...@abo.fi kirjoitti:

Wikipedia neekerisankkerista:

"Neekerisankkeri (lymphogranuloma venereum) on bakteerin aiheuttama
sukupuolitauti. Se tarttuu genitaalilimakalvokosketuksesta ja oireina
ovat muun muassa nivusten imusolmukkeiden turpoaminen ja märkiminen.
Hoitamattomana neekerisankkeri voi johtaa sukupuolielinten ja
peräaukon epämuodostumiin ja joissakin tapauksissa jopa kuolemaan.

Tauti on harvinainen teollisuusmaissa, mutta jokseenkin tavallinen
Afrikassa, Aasiassa, Etelä-Amerikassa ja Karibialla. Viime vuosina on
kuitenkin tavattu tapauksia Kanadassa, Hollannissa, Belgiassa,
Ranskassa, Saksassa, Ruotsissa, Britanniassa ja Yhdysvalloissa.
Tapauksiin on usein liittynyt samanaikainen HIV tai hepatiitti C
-infektio."

http://fi.wikipedia.org/wiki/Neekerisankkeri

Sankkereista toinen, pehmeä sankkeri, poikkeaa oireiltaan
merkittävästi neekerisankkerista.

http://www.saunalahti.fi/arnoldus/ulcusmol.htm

Sankkereissa on eroja.

TK

Neekerisankkerista kärsivä neekeri joka raiskaa tyttärenne ja vaimonne

Paavo Lipposen http://paavo-lipponen.blogspot.com joulukysely: Kuka
kantaa vastuun viimekädessä kasvavasta neekeri- ja
somalipopulaatiosta Suomessa?

Arvon kansanedustajakolleegat ja neekeri- ja somaliuskovaiset
lehtineekerit tiedotusvälineissä

Eduskunnan puhemies SDP:n neekeröintiin vittuuntuneen Paavo Lipposen
virallinen joulukysely joulusanomana:

Kuka kantaa viimekädessä vastuun viime kädessä kasvavasta
keskuudessamme loisivasta väkivaltaa ja rikoksia tehtailevasta
neekeri- ja somalipopulaatiosta Suomessa?

Käykö meille kansankuntana pahemmin kuin neekerihengenpelastajaa
odottavalle hukkuvalle?

Rosa Meriläinen http://rosamerilainen.blogspot.com
Oras Tynkkynen http://orastynkkynen.blogspot.com
Minna Sirnö http://www.blogger.com/profile/33868118
Eva Biaudet http://biaudeteva.blogspot.com
Outi Ojala http://outi-ojala.blogspot.com
Jukka Gustafsson http://jukka-gustafsson.blogspot.com
Leena Rauhala http://leena-rauhala.blogspot.com
Mikko Puumalainen http://mikkopuumalainen.blogspot.com
Maila-Katriina Tuominen http://maila-katriinatuominen.blogspot.com

Miksi ette helvetin löysävitut, maholehmät ja sirppisoluanemiasta
kärsiviin neekerikulleihin ihastuneet kansankuntamme petturit majoita
itse kaipaamianne neekereitä, somaleita tai muita paskakikkeleitä,
vaan sälytätte vastuun näiden elättämisestä muiden harteille,
sekä yhteiseksi kiusaksemme?

Onneksi on myös kriittisiä nettisivuja joissa otetaan kantaa
keskuuteemme loisimaan tulleisiin väkivaltaisiin neekereihin ja
somaleihin:

Teemu Lahtinen http://somaleista.blogspot.com
Maahanmuuttajat sivusto http://maahanmuuttajat.blogspot.com
Suursuomalainen Seppo Lehto http://suursuomalainen.blogspot.com

Paavo Lipponen sentään osaa http://paavo-lipponen.blogspot.com ja
Teemu Lahtinen http://teemulahtinen.blogspot.com ottavat asioihin
kantaa aivan kuten miehittäjä-Ryssää kurkuttavan pj. Seppo Lehdon
johtaman yhdistyksen http://www.kavkaz.fi sivut miehittäjä-Ryssään
ja aluemiehityksiimme

Neekerisankkerista http://neekerisankkeri.blogspot.com kärsiville
uutisryhmien lukijoille oikein hyvää joulua Panu Petteri Höglundia
unohtamatta

Zesse wrote:
Miikka L. eli Neekerisankkerista kärsivä neekeri joka raiskaa
tyttärenne ja vaimonne
kirjoitti:

Jussi Halla-aho on miesten mies joka osaa sanoa, sen mitä pitääkin
kuten Seppo Lehtokin http://oikeusvaltio.blogspot.com Tampereella:

Seppo Lehto ei liene kenenkään kansallismielisen politiikon (
taidanpa puhua paskaa )

phog...@abo.fi

entp...@yahoo.com wrote:

> [...]
> Hoitamattomana neekerisankkeri voi johtaa sukupuolielinten ja
> peräaukon epämuodostumiin ja joissakin tapauksissa jopa kuolemaan.

Kai maar minä tiedän mikä on neekerisankkeri - siitä kerrottiin jo
70-luvun seksivalistusohjelmissa radiossa.

Mutta ystävämme herrasmieshistorioitsija Hervannasta on sikäli
oikeilla jäljillä, että suomalaisten naisten silmissä
neekerisankkerin kaltainen eksoottinen sukupuolitauti nostaa miehen
markkin-arvoa kummasti. Kupan tai tippurinkin potenutta miestä
arvostetaan, mutta neekerisankkeri se vasta miehestä tekeekin
särmikkään ja jännittävän. Nuoret naiset himoitsevat kiehtovan
erikoisia miehiä, joilla on niinkin ihmeellisiä sukupuolitauteja kuin
neekerisankkeri.

Kun haluatte iskeä suomalaisen naisen, kertokaa sille, että teillä
on tai on ollut neekerisankkeri. Välittömästi naiset levittävät
ynisten haaransa kuin kiimaiset lehmät - siis "kuin kiimaiset lehmät
ainakin", piti sanomani. Käyttäkää kuitenkin kondomeja.
Suomalaisilta naisilta voi nimittäin helposti saada sukupuolitauteja,
esimerkiksi neekerisankkerin.

Kalevansoturi

Vuoden neekerein päivä 23.12.2006 tänään

Neekeröidäänpä = mustutaanpa nyt vielä neekeri = musta aiheella ja
väitteellä suomeksi njet på ruski

Onneksi en nähnyt yhtäkään neekeriä mustaa, eipä tullut mieli
mustaksi = neekeriksi

Onneksi en nähnyt yhtäkään mustaa = neekeriä ;) kun oli niin
neekerimustaa pikimustasta neekeriasfaltista alkaen. Taidanpa
vääntää illan päätteeksi neekeripaskat

http://seppo-lehto.blogspot.com Seppo Lehto http://kavkaz.fi Tampere

Nouse Kalevan kansa vääntämään Suomi-neidon kansakuntana suoli
tyhjäksi mustasta = neekerinpaskasta ;) voisi kai olla hyvä
joulurukous huomista sikailua ja mässäilyä odotellessa ; )? Tosin
voihan siitäkin joku neekeri musta loukkaantua jos sattuu muslimi
olemaan jos hälle joulusian perseen lahjaksi antaisi

Miehittäjä-Ryssä helvettiin loisimasta alueiltamme

Nimimerkki "Zesse" on tunnettu Juri Derjabinin työtavaritsien
suihinottoautomaatti saunakaverinsa Vjatslav Tutsinin tavoin Ryssän
lähetystöstä

Seppo Lehto Pirkanmaan IKL:n kansanedustajana on taas maamme tunnetuin
kansallismielinen, joka esiintyy ryhdikkäästi omalla nimellään
http://seppo-lehto.blogspot.com toisin kuin ryssäläiset FSB-agentit
http://vladimirputini.blogspot.com Vladimir Putin päättäköön
päivänsä kuten Saddam ja lähipiirinsä kaulakiikussa

Miehittäjä-Ryssä helvettiin loisimasta alueiltamme
http://www.kavkaz.fi terveisin