Google 网上论坛不再支持新的 Usenet 帖子或订阅项。历史内容仍可供查看。

tv-tampere

已查看 19 次
跳至第一个未读帖子

Göran

未读,
1999年11月9日 03:00:001999/11/9
收件人

Olen usein huvittanut itseäni katselemalla tv-tamperetta.
Homma on niin amatöörimäistä ja onnetonta, että siitä
oikein nauttii.

Eilen haastateltiin joitain kirjailijoita (koskikeskuksessa)?
Kirjailijan taakse ilmestyi "hörhö" mutta kameramies onnistui
siirtymään sen verran, että hörhön naama jäi haastattelijan
taakse. Jossain välissä hörhö alkoi pulisemaan jotain epä-
määräistä, josta johtuen haastattelija puhui yhä kovemmin
peittääkseen hörhön äänen. Pian tämän kilpalaulannan
jälkeen hörhö poistui kirjailijan takaa omille teilleen.

Muistelen myös jonkun kirjoittaneen huumori ryhmässä,
että joulun välipäivinä oli tampere-tv:n kamera kuvannut useita
päiviä ulospäin jotain jalkakäytävää. (Halvalla ohjelmaa).
Tämän oli sitten jotkut kekseliäät huomanneet, ja olivat menneet
ilveilemään kameran eteen. Odotan mielenkiinnolla ensi
joulua.

Onko kukaan muu nähnyt tämän mainion tv-aseman lähetyksiä ?

-g

JV

未读,
1999年11月9日 03:00:001999/11/9
收件人
In sfnet.keskustelu.huumori "Göran" <a0ej...@hotmail.com> wrote:

> Olen usein huvittanut itseäni katselemalla tv-tamperetta.
> Homma on niin amatöörimäistä ja onnetonta, että siitä
> oikein nauttii.

Olisitpa katsonut vaikka kolme-neljä vuotta sitten...
Kanavalta tuli kaikkien aikojen kokkiohjelma, "Laulava Ruokamestari".
Se kyllä päihitti mennen tullen suuren osan kaikista ns. sketsisarjoista,
niin suomalaisista kuin brittihuumorin helmistä.
Ohjelman koko yleisilmeen ja (tahattoman) hupaisan toteutuksen lisäksi tulee
äkkiseltään mieleen ainakin pari tapausta (tämä tuntuu vähän samalta kuin yrittäisi
selittää Monty Pythonia aiheesta tietämättömälle, mutta koittakaa käyttää mielikuvitusta):
- kokki leikkaa mikrofoninsa johdon poikki kesken paprikan pilkkomisen
- umpikänninen tamperelainen keittiöpäällikkö (en sano mistä
espanjalaisravintolasta) tanssii napatanssia
- useammin kuin kerran ruokamestari ja hänen vieraansa höpisevät niitä
näitä kuvauksen jo pyöriessä
(tyyliin vieras: "PUHU SITTEN KUULUVASTI KUN MÄÄ OON VÄHÄN KUURO"
rm: "Krhm, Hyvää Iltaa Hyvät katsojat...." )

Niin ja joka väliin pitää laulavan ruokamestarin tietysti vetäistä "aiheeseen sopiva" laulu heleällä tenorillaan...

- Janne

Tomi Suurnäkki

未读,
1999年11月9日 03:00:001999/11/9
收件人
JV wrote:

> [...]
> (tyyliin vieras: "PUHU SITTEN KUULUVASTI KUN MÄÄ OON VÄHÄN KUURO"
> rm: "Krhm, Hyvää Iltaa Hyvät katsojat...." )

Loistavaa, ei sattuisi kenelläkään löytymään helmiä nauhalta!?!

- Hana

Kilpeläinen Jaakko

未读,
1999年11月9日 03:00:001999/11/9
收件人
In sfnet.viestinta.tv Göran <a0ej...@hotmail.com> wrote:

[...]

Taisi olla 16:9 ohjelman lähettämistä, sitä kun eu tuki aikanaan. Ohjelman
laadulla ei ollut väliä. "Tampere marraskuussa" oli suosikkini, olisi pitänyt
paikallistaa kamera ja mennä heittämään performanssia.

-Jaakko

Taku Nieminen

未读,
1999年11月10日 03:00:001999/11/10
收件人

"Göran" wrote:
> [...]

> joulua.
>

> Onko kukaan muu nähnyt tämän mainion tv-aseman lähetyksiä ?

Jep! Vietin viime joulun tampereella ja sehän tosiaan kuvasi
parkkiapikkaa sieltä yhden City marksetin läheltä. Oli hieman hauskaa
katsella kun joku istui parkkipaikalla autossa ja vilkutteli valoja.
Välillä kameran edessä seisoi porukkaa kyltin "Äiti lähetä rahaa"
kanssa, ja sitten katseltiinkin puolitoistapäivää lumipalloa jonka joku
tarkkakätinen oli heittänyt suoraan linssiin.

Huumoria sinänsä...

Taku

Kauppi Petri

> [...]
> Kanavalta tuli kaikkien aikojen kokkiohjelma, "Laulava Ruokamestari".
> Se kyllä päihitti mennen tullen suuren osan kaikista ns. sketsisarjoista,

Siis TampereTV:n Shamaani oli aivan ykkönen!!!

Mutta Hesassa näkyvä ATV on ylivoimaisesti Suomen ONNETTOMIN tv-kanava

-Kauppi

Mika

Taku Nieminen wrote:

> [...]
> katsella kun joku istui parkkipaikalla autossa ja vilkutteli valoja.
> Välillä kameran edessä seisoi porukkaa kyltin "Äiti lähetä rahaa"

Auts. Häpeä tunnustaa, mutta itsekin tuota laatuohjelmaa oli _ihan
pakko_ seurata. ;)

Muistan nimittäin nuo molemmat tapaukset... *häpeää*

...Mistähän niitä sellaisia kovasti puhuttuja elämiä saa?

--
* - Mika - <villakal...@luukku.com> -
* <http://fly.to/sinne.minne.valo.ei.taitu/>

Jan Sandvik

In article <38291C6B...@hotmail.com>, petri_...@hotmail.com says...

>Mutta Hesassa näkyvä ATV on ylivoimaisesti Suomen ONNETTOMIN tv-kanava

Minä annan ääneni Pietarsaaren lähi-tv:lle...:)
Eilen oli jäänyt taustamusiikki päälle, kukaan ei sitä
kuitenkaan huomannut, vaan kuuluttaja aukoi suutaan
verkkaiseen tahtiinsa ilman että puhetta oli lainkaan kuultavissa...:)

-Jan

Ville Hursti

"Göran" wrote:

> [...]
> joulua.
>
> Onko kukaan muu nähnyt tämän mainion tv-aseman lähetyksiä ?

Ei ollut kivaa jouluohjelmaa, kun ko. paikassa joku kävi näyttään
persettä kameralle jouluaaton yönä ;)

///////////////////////////////////////////////////////
Ville Hursti / It has to work.
+358 50 5410744 / 1st Fundamental Truth of
ville....@nmp.nokia.com / Networking, RFC 1925

Ville Korhonen

On 9 Nov 1999, Göran wrote:

> Olen usein huvittanut itseäni katselemalla tv-tamperetta.
> Homma on niin amatöörimäistä ja onnetonta, että siitä
> oikein nauttii.

Ku näkys Oulussaki.. :(

Jaakko Pitkäjärvi

Göran <a0ej...@hotmail.com> kirjoitti
viestissä:01bf2ace$1cab9660$f204c5c3@default...

> Olen usein huvittanut itseäni katselemalla tv-tamperetta.
> Homma on niin amatöörimäistä ja onnetonta, että siitä
> oikein nauttii.

Paljon paremmin ei mennyt tuolla Timo TA Mikkosen Yrittäjä TV:llä joka tuli
äskettäin Neloselta. Äänitys oli aivan surkeata ja juuri kehnomman tasoista
kuvausta ei voi kuvitella. Kerrankin jossain haastattelussa oltiin pihalla
ja sitten sattui kuorma-auto peruuttamaan juuri haastateltavan viereen,
jolloin ei kuulunut muuta kuin kova pörinä ja varoitusääni....haastateltava
aukoi suutaan. Harmi kun ohjelma loppui, siitä sai aina iltapäivän naurut.

--
Jaakko Pitkäjärvi
jaakko.p...@pp.inet.fi

Markku Sorto

In sfnet.viestinta.tv Taku Nieminen <taku.n...@oamk.fi> wrote:

[...]

No Tampere tv:seen pääsee kyllä kameran eteen muutenkin. Käsi ylös
tamperelaiset, ketä Tampere TV EI ole haastatellut?

Zorro

Göran

未读,
1999年11月10日 03:00:001999/11/10
收件人
> Muistan nimittäin nuo molemmat tapaukset... *häpeää*

Häh, kuulostaa siltä kuin olisit itse ollut esiintymässä ?
Sehän olisi suuri kunnia, keskustella oikein TV-tähden
kanssa netissä. :-)

-g

Timur Saadetdin

Markku Sorto wrote in message <80btdo$7pv$1...@baker.cc.tut.fi>...

>No Tampere tv:seen pääsee kyllä kameran eteen muutenkin. Käsi ylös
>tamperelaiset, ketä Tampere TV EI ole haastatellut?
>
>Zorro

Mua. Tosin ne kuvasivat vaatimattomat 45 minsaa suoraan mun selkää ja
leikkasivat siitä sitten vartin pois. Koko komeus kaikkine kameraan
tuijottamiseen pistettiin ulos samana iltana!

--
Olen julkkis!

Lasse Härkönen

Mika wrote:

> Auts. Häpeä tunnustaa, mutta itsekin tuota laatuohjelmaa oli _ihan
> pakko_ seurata. ;)

Hei, nyt selvisi mitä suomalaiset haluavat katsoa. Tässä on oiva vinkki
myös valtakunnallisille tv-kanaville.

----------------
Lasse Härkönen lasse.h...@sci.fi

Sitä Sun Tätä - Vaikka mitä
osoitteessa:
http://www.surf.to/sst/

Reko

Kauppi Petri <petri_...@hotmail.com> wrote in message

sketsisarjoista,

> Siis TampereTV:n Shamaani oli aivan ykkönen!!!
>
> Mutta Hesassa näkyvä ATV on ylivoimaisesti Suomen ONNETTOMIN tv-kanava
>
> -Kauppi

Totta surkeampaa kanavaa saa etsiä, joku nuori sälli yrittää leikkiä
toimittajaa Epäonnistuen siinä surkeasti, Ainoa hyvä puoli kanavassa on
leffa trailerit.

Mikko Koivisto

未读,
1999年11月11日 03:00:001999/11/11
收件人

Lasse Härkönen kirjoitti viestissä <3829879D...@sci.fi>...

>Hei, nyt selvisi mitä suomalaiset haluavat katsoa. Tässä on oiva vinkki
>myös valtakunnallisille tv-kanaville.

No eikö tämä Nelosen Gonzo ollut laadullisesti vähintään samaa
luokkaa?

Mikko

Wolf

Mikko Koivisto kirjoitti viestissä <382a...@news.utu.fi>...

> No eikö tämä Nelosen Gonzo ollut laadullisesti vähintään samaa
>luokkaa?

Huomattavasti tylsempi vaan...
Oli ärsyttävää katsoa tuntikaupalla kun joku puhuu puhelimeen...
Gonzo tv oli varmaan anti-kännykkä mummojen kauhuleffa. Puhuivat sitten
bingossa että eilen se puhui kännykkään BUSSISSA, IIK!

Wolf

Mikko Koivisto wrote:

> Lasse Härkönen kirjoitti viestissä <3829879D...@sci.fi>...
>

> No eikö tämä Nelosen Gonzo ollut laadullisesti vähintään samaa
> luokkaa?

Itse asiassa tuo TV-tampereen joulu-speciaali voittaa Gonzon mennen
tullen ja palatessa....

Taku

Wolf

未读,
1999年11月12日 03:00:001999/11/12
收件人

Ville Hursti kirjoitti viestissä <382940BA...@nmp.nokia.com>...

>Ei ollut kivaa jouluohjelmaa, kun ko. paikassa joku kävi näyttään
>persettä kameralle jouluaaton yönä ;)

Miksei naiset ikinä käy näyttään persettä? Olis kivaa jouluohjelmakskin ;-)
Ikäviä ihmisiä ;-)

Wolf

Jyri Jokinen

> [...]
> No Tampere tv:seen pääsee kyllä kameran eteen muutenkin. Käsi ylös
> tamperelaiset, ketä Tampere TV EI ole haastatellut?

Täällä!

Tosin ovat haastatelleet äitiä, pikkuveljeä ja ainakin yhtä kaveria.

Taitaa olla niin, että tamperelaisia on kahta sorttia. Niitä joita TV
Tampere on _jo_ haastatellut ja niitä, joita ei _vielä_ ole. Voisikohan
tämä olla tamperelainen versio turkulaisten 'tält pualelt jokkee vai
tualt pualelt jokkee' (tai miten se menee, tervejärkisen tamperelaisen
tapaan kartan kaikkea turkulaista).

--
jryi

Hiski Haapoja

In sfnet.viestinta.tv Jyri Jokinen <jyri.j...@uta.fi> wrote:
: tualt pualelt jokkee' (tai miten se menee, tervejärkisen tamperelaisen
: tapaan kartan kaikkea turkulaista).

Rasisti. Ei Turussa ole muuta kartettavaa kuin juomavesi ja murre,
mitenkään tamperelaismääkimistä puolustelematta.

Mutta mistä sokeain hoitokodista Tampere-TV rekrytoi valaistusmestarinsa?
--
# Emperor Nero had the right idea: feed Christians to the lions! #

Pekka Siltala

> Mutta Hesassa näkyvä ATV on ylivoimaisesti Suomen ONNETTOMIN tv-kanava

Ei joku MoonTV tai viron televisiokaan kovin korkeatasoisia ole ..

--
Pekka
So beauty blemish'd once's for ever lost,

Joona I Palaste

未读,
1999年11月12日 03:00:001999/11/12
收件人
Pekka Siltala <ps...@ei.roskaa.sci.fi> scribbled the following
on sfnet.keskustelu.huumori:
[...]

AiVAN!
http://www.helsinki.fi/~palaste/nomoontv.html

--
/-- Joona Palaste (pal...@cc.helsinki.fi) ---------------------------\
| Kingpriest of "The Flying Lemon Tree" G++ FR FW+ M- #80 D+ ADA N+++ |

Kettunen Antti

> [...]
>Totta surkeampaa kanavaa saa etsiä, joku nuori sälli yrittää leikkiä
>toimittajaa Epäonnistuen siinä surkeasti, Ainoa hyvä puoli kanavassa on

Ja mikähän leffa tämä trailerit on?? Enpä oo kuullukkaan.

--
Tyhjyys.

Jarkko H Tolvanen

In sfnet.viestinta.tv Pekka Siltala <ps...@ei.roskaa.sci.fi> wrote:
: Ei joku MoonTV tai viron televisiokaan kovin korkeatasoisia ole ..

Äh, Viron TV vain joutuu suotta huonoon valoon, kun kuvan laatu HTV:ssä
on niin onneton, johtuen kai siitä, että se napataan antennilla meren
yli, eikä satelliitista. Ei se kanavana ole yhtään sen huonompi kuin
YLEn kanavat lukuunottamatta ehkä ulkomaalaisia sarjoja. Enkä
tosiaankaan ole mikään heimoromantikko, olenpahan vain seurannut
jalkapallolähetyksiä sieltä (Viron sarjaa ja maaotteluita silloin tällöin).

Vesa A. Korhonen

Jyri Jokinen <jyri.j...@uta.fi> wrote in article
> [...]
> versio turkulaisten 'tält pualelt jokkee vai tualt pualelt
> jokkee' (tai miten se menee, tervejärkisen tamperelaisen

Olisiko statistiikkaa siitä, että onko Ilveksen vai Tapparan
kannattajia (alphabetical order) haastateltu enemmän...?

--
Vesa Korhonen - A Lancia Owner, and proud of it!

Kaija Tuuna

Göran wrote:

> Onko kukaan muu nähnyt tämän mainion tv-aseman lähetyksiä ?

Sieltä tuli nostalgiasarjat "Avaruusasema Alfa"
ja Peyton Place".

-------------
Kaija

rappu

未读,
1999年11月12日 03:00:001999/11/12
收件人
Stadilaisena; "Hesalaisena" entisenä kaapeliTV:n asiakkaana en onneksi ole
edes kuullut "maineekkaasta" ATV:stä.
Jotenkin vain nelikymppiselle nuorelle tulee mieleen faijan tarinat
ensimmäisistä TV-ohjelmista Suomessa. Jopa naapurit tuli katsomaan sitä
ihmettä kun TV:ssä on liikkuva kuva.
Näyttää että edelleenkin tärkeintä on liike, ei päämäärä.

T:Make

Taku Nieminen wrote in message <38291251...@oamk.fi>...

> [...]

>kanssa, ja sitten katseltiinkin puolitoistapäivää lumipalloa jonka joku
>tarkkakätinen oli heittänyt suoraan linssiin.

Hiski Haapoja

未读,
1999年11月13日 03:00:001999/11/13
收件人
In sfnet.viestinta.tv Jarkko H Tolvanen <jhto...@cc.helsinki.fi> wrote:
: Äh, Viron TV vain joutuu suotta huonoon valoon, kun kuvan laatu HTV:ssä

: on niin onneton, johtuen kai siitä, että se napataan antennilla meren
: yli, eikä satelliitista.

Ei vaan siitä vaan että siellä on tähän asti ollut muun Neuvostoliiton
tapaan Secam. Nyt ovat vaihtaneet PALiin, joten luulisi kuvan paranevan
Suomessakin. Tarvitsiko muuten kaikkien virolaisten (Johannesta lukuun-
ottamatta) vaihtaa vastaanottimensa, vai miten tuo käytännössä hoitui?

Vieläkö entiessä DDR:ssä on Secam?

Esko

未读,
1999年11月14日 03:00:001999/11/14
收件人
Mainospätkä leffasta on ammattikielellä traileri (selvisi minulle eräältä
kriitikolta joka oli kuullut sen kotkan satamassa eräältä merimieheltä).

Bruno Helenius

"Göran" wrote:
> Onko kukaan muu nähnyt tämän mainion tv-aseman lähetyksiä ?

Toivottavasti TV-Tampere ei pyöräytä uusintana Joulukalenteriaan.
Se oli (ilmeisesti) tarkoitettu perheen pienimmille lapsille, mutta
en usko heidänkään kyenneen sitä katsomaan. Itse elän alituisessa
aivovaurion pelossa...

Näkemässäni jaksossa oli gorillapukuun pukeutunut hemmo, joka sai
sen päivän luukusta banaanin, mutta ei tietenkään voinut tehdä
sillä mitään koska naamarin läpi on paha ruokailla. Oli apinalla
nimikin, en vain nyt muista mikä. Lapsia laulatti tonttu, jolta oli
jäänyt jo useampikin riisipuuro ja manteli syömättä. Niin veretöntä
oli laulattaminen. Ja se biisi puistattaa vieläkin huonoudellaan.
Pidän tätä Joulukalenteria camp-genren mittatikkuna.

Aivan alkumetreillään TV-Tampere lähetti muutamia jaksoja kulttisarjaa
Saturday Night Live. Sen loputtua soitin toimitukseen ja pyysin
lisää. Olivat kuulemma saaneet halvalla Ruotsista eikä uusia aiottu
ostaa. Toinen sarja, johon jäin kiinni oli Hyvää yötä muru. (Ei siis
Auf Wiederschen, Pet! vaan Goodnight Sweetheart). Sarjassa nykypäivän
sähköasentaja pääsi sodanaikaiseen lontooseen kävelemällä erään kujan
päähän. Rakastui sitten 40-luvulla kapakanpitäjän tyttäreen eikä osannut
päättää tytön ja nykypäivän vaimonsa välillä. Mies lavasti kerran
itsemurhansakin aikoen jäädä menneisyyteen, mutta ei kestänyt sodan
kurjuutta. Viimeinen tuotantokausi jäi näyttämättä. Harmi sinänsä.
--
Bruno

Tapsa

未读,
1999年11月15日 03:00:001999/11/15
收件人

Pekka Siltala wrote in message <80h3bi$npr$3...@tron.sci.fi>...

>Ei joku MoonTV tai viron televisiokaan kovin korkeatasoisia ole ..

äläs nyt...
MoonTv:n mielipideosaston kirjoitukset ovat aivan törkeän hauskaa
katseltavaa. Toivottavasti kukaan ei kirjoita niitä tosissaan...

Ville Korhonen

未读,
1999年11月15日 03:00:001999/11/15
收件人

MoonTV on erittäin ekologinen. Samoja ohjelmia kierrätetään
viikkotolkulla..

Aapo Haavisto

未读,
1999年11月15日 03:00:001999/11/15
收件人

Eiköhän tässä nyt tarkoitettu että leffa traileri =! leffatraileri (siis
ei ole sama asia).

--
AAPO HAAVISTO
ahaa...@student.oulu.fi

-- If you're going to do it, don't. Think it over, again

Aapo Haavisto wrote:

> [...]

LOL!

> Eiköhän tässä nyt tarkoitettu että leffa traileri =! leffatraileri (siis
> ei ole sama asia).

Aivan. Ja kyseessähän on tietystikin täytynyt olla elokuva Peräkärryt.

--
* - Mika - <villakal...@luukku.com> -
* <http://fly.to/sinne.minne.valo.ei.taitu/>
*
* S p e a k F i n n i s h o r D i e !

Kimmo Ahonen

未读,
1999年11月16日 03:00:001999/11/16
收件人
Toissa kesänä olin tuttavien luona Salossa käymässä. Siellä paikallisen
puhelinyhtiön kaapelikanava lähetti koko viikonlopun lähetystä Someron
messuilta. Kameramies painoi kamera olalla kojuja kierrellen. Zoomailu ja
kameran kääntely käsivaralta oli aika hervotonta. Välillä vissiin
kamerataitelija häipyi kahville/oluelle ja jätti kameran päälle jonkun
esiintymislavan taakse. Lavalla aloitti settinsä joku tanssiorkesteri.
Siinäpä sitten sai ihastella kitaristin tai basistin persettä ja oikeaa
jalkaa reilut puolituntia monipuolisen menomusiikin säestyksellä. Oli
erittäin sopivaa katsottavaa etyylialkoholipohjaisen seurustelun lomaan....

- Kimmo

Kauppi Petri wrote in message <38291C6B...@hotmail.com>...

>Siis TampereTV:n Shamaani oli aivan ykkönen!!!
>

>Mutta Hesassa näkyvä ATV on ylivoimaisesti Suomen ONNETTOMIN tv-kanava
>

>-Kauppi

Kimmo

"Göran" wrote:

> [...]

> joulua.
>
> Onko kukaan muu nähnyt tämän mainion tv-aseman lähetyksiä ?

Tarkoitat tietysti TV2:ta ;-)

Aapo Haavisto

未读,
1999年11月17日 03:00:001999/11/17
收件人
In sfnet.keskustelu.huumori Mika <cooler...@pcuf.fi> wrote:

> Aivan. Ja kyseessähän on tietystikin täytynyt olla elokuva Peräkärryt.

Muistaakseni pyöri jossain vaiheessa Suomen elokuvakerhossa,
kääntäjäkukkasena, nimelllä: tappaja takavaunu. :)

> [...]

>Muistaakseni pyöri jossain vaiheessa Suomen elokuvakerhossa,
>kääntäjäkukkasena, nimelllä: tappaja takavaunu. :)

Pakko olla vähän hyvä leffa, mistähän sen vielä saisi?? Onko jotain jatko
osan tynkää tappajakondoomeille vai mitäh?

--
Tyhjyys.

Roope Lehmuslehto [372338[

未读,
1999年11月17日 03:00:001999/11/17
收件人
MoonTV on niiiin ykköskanava että! se on paras..!

Kauppi Petri

未读,
1999年11月18日 03:00:001999/11/18
收件人

> Ei joku MoonTV tai viron televisiokaan kovin korkeatasoisia ole ..

q-tv vielä menee kun siellä ei ole kovin palvon ns. toimitettua ohjelmaa
vaan valmiita musavideoita sekä tietokone/psx-peleja pelattuna... Vaikka
MUUNTEEVEE maistaakin uutta katureportaasiohjemaa sanoilla
"Ammattitaidotovampaa saa etsiä, vapise A-TV"

-Kauppi

veera....@gmail.com

未读,
2016年11月2日 02:35:062016/11/2
收件人
Olisiko kenelläkään tästä mitään klippiä??? Ei löydy Youtubesta. Siis keittiön sisustus oli jo aivan retrohermoja hivelevä. Muistan 'Italia'-teemajakson.

Ari Saastamoinen

未读,
2016年11月2日 06:09:552016/11/2
收件人
Hmmm.. tota määrittelisitkö hieman tarkemmin, että mitä "tästä"
tarkoittaa. TV-Tampere oli aikoinaan useamman vuoden toiminut
televisiokanava.

Etsitkö siis mahdollisesti TV-Tampereesta tullutta jotain
sisustusohjelmaa?

1. Valitse sopiva paikka, ei ihmisten tai rakennusten lahella, jossa
paukku voi aiheuttaa hairiota. - Iso-Kiinalaisen kayttoohje

Tommi Raulahti

未读,
2016年11月2日 07:42:142016/11/2
收件人
Ari Saastamoinen <oh3mq...@hyper.fi> wrote:

> [...]
> televisiokanava.
>
> Etsitkö siis mahdollisesti TV-Tampereesta tullutta jotain

TV-Tampereesta löytyy jokunen tallenne RTVA palvelusta
(https://kavi.fi/fi/rtva).

Tiedän sen varmaksi kun olin tuolloin Digitalla töissä ja vastasin
tahollani ko. tallenteiden syntymisestä :)

--
- Tommi -
0 个新帖子