Raimo Suonio Juurakko perunalaskelma

Feb 7, 2024, 3:01:39 AMFeb 7
Oletetaan, että jossain (esim ruokatehtaassa) tarvitaan kovasti kuorittuja
perunoita, joten eräässä paikassa on laite, joka kuorii niitä
automaattisesti. Kyseisen koneen suunnitellut insinööri on ollut vähän
jiipee, joten kone pystyy kuorimaan kerralla vain 200 perunaa ja tämän erän
kuoriminen kestää 20 minuuttia. Laskutehtävä 1:

Montako perunaa kyseisellä koneella voidaan kuoria
a) kahdessa tunnissa, ja
b) kolmessa tunnissa??

Tehtävä 2: Perunat eivät tietenkään ilmesty koneeseen tyhjästä, vaan
oletetaan että niitä tuodaan kyseiseen kyseiseen laitokseen esim
kuorma-autolla suoraan pellolta. Perunat ovat siis multaisia, likaisia, ja
lisäksi niiden joukossa voi olla mätiä tai muuten viallisia perunoita, ja
kiviä yms. Joten perunat täytyy ensin kipata jonkinlaiseen
lajittelukoneeseen joka poistaa joukosta kaiken muun paitsi terveet perunat.
Tämän jälkeen perunat siirretään toiseen paikkaan, josta niistä pestään
multa pois. Ja lopuksi ne jaetaan 200 perunaa sisältäviin eriin, jotka
sitten kuljetetaan erä kerrallaan kuorimiskoneeseen. Ja kuorimiskoneen
kuorimat perunat täytyy tietysti siirtää pois, kuljettaa sinne lopulliseen
määränpäähän. Analysoi paljonko tähän koko prosessiin kuluu aikaa.

Ennustan, että Tura Juurakko valittaa viestini olevan liian pitkä ja Suonio
vastaa että ei osaa laskea, koska ei ole perunanviljelijä. Ja Kaj Stenberg,
JiiPee jne ovat taas täysin pihalla siitä, että mistä tässä puhutaan.

Feb 7, 2024, 3:48:32 AMFeb 7
"TJT2" <ceationis...@globalism.is.invalid> writes:

> [...]
> tämän erän kuoriminen kestää 20 minuuttia. Laskutehtävä 1:
>
> Montako perunaa kyseisellä koneella voidaan kuoria

Jos oletetaan, että kaikki 200 saadaan sieltä kokonaan valmiina eränä,
eikä niitä perunia tule sieltä ulos yksitellen, niin kun otetaan
huomioon, että täyttämiseen menee aikaa, niin kuudes erä ei ole kahden
tunnin kuluttua vielä valmis, joten vastaus lienee 1000

> b) kolmessa tunnissa??

Miksi nämä molemmat a- ja b-kohdat? Kolmekin tuntia (9 aikaslottia) on
vielä niin lyhyt aika, että tuskin yhtä kokonaista slottia ollaan vielä
saatu hukattua, joten samalla logiikalla 1600.

> [...]
> siirtää pois, kuljettaa sinne lopulliseen määränpäähän. Analysoi
> paljonko tähän koko prosessiin kuluu aikaa.

Tuo esilajittelu, puhdistus, oikeaan paikkaan vieminen yms. voidaan
tehdä valmiiksi samaan aikaan kun se härpäke vielä kuorii edellistä
satsia, joten ne vaiheet eivät hidasta prosessin läpäisynopeutta (paitsi
ihan ensimmäisen erän kohdalla, paitsi jos niidenkin tapauksessa tuo on
valmisteltu valmiiksi ennenkuin varsinainen kuoriminen aloitetaan).
Joten ainoa prosessia hidastava vaihe on se edellisen erän tyhjennys ja
uuden laittaminen. Ennenkuin määrittelet laitteen rakenteen tarkemmin,
niin oletan, että ne valmiit perunat voi vain kaataa sieltä pois ja
uudet voi vain kaataa sisään. Onnistunee minuutissa.

* Edellinen sigu oli aika paska jostain viime vuosituhannelta *

Feb 9, 2024, 9:18:37 PMFeb 9
Ari Saastamoinen wrote:

> [...]
> huomioon, että täyttämiseen menee aikaa, niin kuudes erä ei ole kahden
> tunnin kuluttua vielä valmis, joten vastaus lienee 1000

Holocaustimatematiikan mukaan oikea vastaus on 5000.

> Miksi nämä molemmat a- ja b-kohdat? Kolmekin tuntia (9 aikaslottia)

Koska siellä Muzeumin sivustolla on nuo kaksi.

> on vielä niin lyhyt aika, että tuskin yhtä kokonaista slottia ollaan
> vielä saatu hukattua, joten samalla logiikalla 1600.

Holocaustimatematiikan mukaan oikea vastaus on 7000.

> [...]
> satsia, joten ne vaiheet eivät hidasta prosessin läpäisynopeutta
> (paitsi ihan ensimmäisen erän kohdalla, paitsi jos niidenkin

Ensimmäisen JA viimeisen.

> [...]
> laitteen rakenteen tarkemmin, niin oletan, että ne valmiit perunat
> voi vain kaataa sieltä pois ja uudet voi vain kaataa sisään.

Toisin kun niiden juutalaisen poistaminen kaasusammiosta. Ja sisäänkävelykin
vienee monta minuuttia, jos aletaan ottaa aikaa sieltä putken alkupäästä.
Mitä ajattelit tehdä nyt, kun olet ihan itse osoittanut että holocausti on
matemaattisesti mahdoton?

Feb 10, 2024, 3:48:24 AMFeb 10
"TJT2" <ceationis...@globalism.is.invalid> writes:

> putken alkupäästä. Mitä ajattelit tehdä nyt, kun olet ihan itse
> osoittanut että holocausti on matemaattisesti mahdoton?

Puhuttiin perunoista, ja vaikka ei oltaisikaan puhuttu, niin tuon asian
suhteen en meinaa tehdä YHTÄÄN MITÄÄN, kun en mitenkään pysty
vaikuttamaan 80 vuotta sitten tapahtuneisiin tai tapahtumattomiin
asioihin.

Feb 13, 2024, 3:37:32 AMFeb 13
Ari Saastamoinen wrote:

> Puhuttiin perunoista,

Ei sitä aina jaksa pizzoista puhua, ja lisäksi se pizza-analogia siinä
muodossa missä se yleensä esitetään, on yhtä pahasti virheellinen kuin
JiiPeen lukuisat analogiat.

> ja vaikka ei oltaisikaan puhuttu, niin tuon
> asian suhteen en meinaa tehdä YHTÄÄN MITÄÄN, kun en mitenkään pysty
> vaikuttamaan 80 vuotta sitten tapahtuneisiin tai tapahtumattomiin
> asioihin.

Suomi maksaa tänäkin vuonna useille eri tahoille holokaustin takia
x x x
Haastatellessamme ulkoministeriön ihmisoikeussuurlähettilästä selvisi, että
suomalaiset joutuvat maksamaan joka vuosi 37 000 euroa Kansainvälisen
holokaustin muistoa kunnioittavan liiton jäsenyydestä.
x x
Perussuomalaisten siunaamasta valtion 6 000 000 euron ”rasisminvastaisesta
budjetista” korvamerkittiin viime vuonna 400 000 euroa yksinomaan
juutalaisten käyttöön.
x x
Suomessa IHRA-yhteistyön tavoitteiden toimeenpano on opetushallituksen (OH)
sekä opetus- ja kulttuuriministeriön (OKM) vastuulla. Partisaanille
toimitetuista asiakirjoista selviää, että OH on kohdistanut edellä
mainittujen 37 000 euron vuosimaksujen lisäksi erikseen tuhansia euroja
määrärahoja ”käytettäväksi IHRA:n kansallisen työryhmän koordinointiin,
järjestön johdon Suomen vierailun järjestelyihin sekä kustannuksiin, jotka
aiheutuvat järjestön kansainväliseen opetusalan työryhmään osallistumisesta”.

OH on myös kääntänyt IHRA:n Suosituksia holokaustin opetukseen ‑julkaisun,
jota käytetään järjestelmällisesti eri puolilla maata suomalaisten lasten ja
nuorten ”antirasistisessa” aivopesussa.

Opetushallituksen omassa materiaalissa todetaan, että ”Suosituksia
holokaustin opetukseen tarkoituksena on tarjota opetusalan ammattilaisille
ja opetushenkilöstölle pohja, jonka avulla he voivat muun muassa kehittää
holokaustiin liittyviä tietojaan – sekä tarjota ihmisoikeuksiin ja
kansanmurhien ehkäisemiseen liittyvää opetusta ja koulutusta”. Virke on
ironinen, sillä IHRA:n äärisionistiset taustatahot tukevat itse tällä
hetkellä palestiinalaisten kansanmurhaa, joka on Oxfamin mukaan koko
2000-luvun toistaiseksi verisin sotilaallinen mobilisaatio.
x x
Lähi-idän ihmisoikeustilanteeseen erikoistunut Washington Report on Middle
East Affairs (WRMEA) ‑julkaisu on kirjoittanut toistuvasti IHRA:n tärkeimmän
opinkappaleen eli ”antisemitismin työmääritelmän” vaarallisuudesta. IHRA on
pyrkinyt oikeuttamaan Israelin sotarikokset ei-juutalaisia kansoja vastaan
määrittelemällä Israeliin kohdistuvan kritiikin ”juutalaisvihaksi”.
Esimerkiksi gazalaisten siviilien oikeuksien ajaminen onkin valtavirtaisten
juutalaisryhmien mukaan lähtökohtaisesti antisemitististä vihapuhetta, joka
tulisi kieltää lailla.
x x
Mikä vastenmielisintä, IHRA- ja holokaustikoulutuksessa suomalaisia lapsia
sekä nuoria varoitetaan samalla ”rasismin” ja maahanmuuttokritiikin
vaaroista. Juutalaiset vaativat Suomea pitämään rajansa auki ja samalla
rahoittamaan heidän itse toteuttamaansa rasistista väkivaltakampanjaa
Lähi-idässä.

Suomi on ollut IHRA:n jäsen jo vuodesta 2010 lähtien. Jortikka-Laitisen
ohella maamme IHRA-delegaation jäseniä ovat tällä hetkellä OH:n Nina
Penttinen, vihreä monikulttuurisuuslobbaaja Oula Silvennoinen, ainakin yhden
ihmishengen vienyt kokoomuslainen Kimmo Sasi, mustalaisaktivisti Miriam
Schwartz sekä Suomessa asuvat juutalaisjohtajat Simo Muir, Rony Smolar ja
Daniel Weintraub. Kuten Partisaanille toimitetuista muistioista selviää,
IHRA on jo pitkään vaatinut esimerkiksi kriittisen holokaustitutkimuksen eli
revisionismin kieltämistä. Järjestö sai tahtonsa läpi syksyllä 2023, kun
perussuomalaiset ja muut hallituspuolueet ilmoittivat yhteistuumin tulevansa
kieltämään holokaustin julkisen epäilyn lähitulevaisuudessa.
x x
Jortikka-Laitinen totesi Partisaanille, että hänen edeltäjänsä Timo Ranta
ehti osallistua myös WJC:n (Juutalaisten maailmankongressi) tilaisuuksiin.
Toisinaan Suomea on WJC-istunnoissa edustanut kansainvälisesti lisäksi
Helsingin juutalaisyhteisön johtaja Yaron Nadbornik, vaikka hänellä ei tähän
olekaan äänestäjien mandaattia.

WJC:n kansainvälinen johtaja Ronald Lauder on juutalaispankkiirisuvun
patriarkka Jacob Rothschildin hyvä ystävä ja poliittinen liittolainen. WJC:n
mukaan Euroopassa kaikki rajojen sulkemista vaativat puolueet ovat ”uusnatsiliikkeitä”,
joiden toiminta on kiellettävä ja johtajat vangittava ”demokratian
itsepuolustuksen” nimissä. WJC on painostanut muun muassa Kreikan,
Bulgarian, Slovakian, Saksan ja Ruotsin hallituksia kieltämään valkoisen
nationalismin sekä vangitsemaan kansallismielisiä aktivisteja. Pohjoismaissa
WJC:n tähtäimessä on ollut kansallissosialistinen Pohjoismainen
Vastarintaliike. WJC:n mukaan ainut hyväksyttävä etnonationalismin muoto on
sionismi.
x x
IHRA:n ja WJC:n ohella Suomen politiikkaa manipuloi myös SWC eli
kansainvälisesti toimiva Simon Wiesenthal ‑keskus. SWC järjestänyt
ajojahteja muun muassa Israelin sotarikoksia julkisesti kritisoinutta
kokoomuspoliitikko Pertti Salolaista ja Magneettimediaa aiemmin julkaissutta
liikemies Juha Kärkkäistä vastaan. Jälkimmäisessä tapauksessa SWC vaati
presidentti Sauli Niinistöä kävelemään demokratian periaatteiden vastaisesti
koko oikeusjärjestelmän yli ja varmistamaan, että Magneettimedian
Israel-kriittisistä kirjoituksista rangaistaisiin tuntuvasti.

Taloudelliseen korruptioon ja jatkuvaan painostamiseen perustuva
juutalaisten poliittinen ylivalta länsimaissa ei ole ”salaliittoteoria”. Se
on kirkkaassa päivänvalossa jatkuvasti tapahtuvaa lahjontaa, lobbaamista,
uhkailua, sotarikosten vähättelyä, kansalaisten sananvapauden kaventamista
ja valkoisten lasten aivopesua. Juutalainen ylivalta on suomalaisilta
veronmaksajilta huijattuja rahavirtoja, etnisiä puhdistuksia Lähi-idässä ja
monikulttuurisuuspropagandaa Euroopassa. Mitään ei tarvi salailla, koska
valkoiset eurooppalaiset on opetettu pelkäämään antisemitismileimaa niin
perinpohjaisesti, ettei juuri kukaan uskalla avata suutaan.
x x x
https://www.partisaani.com/news/zionism/2024/01/21/suomen-jasenmaksu-juutalaisessa-painostusjarjestossa-kymmeniatuhansia-vuosittain-vastineeksi-monikulttuurisuuspropagandaa-lapsille/