Kirjoja kirjoja kirjoja onko kukaan lukenut tata?

Partisaanissa mainostetaan kahta arkistoa, toisessa näkyy olevan von Belowin
teos, jota näköjään on myös myynnissä adlibrisessa mutta hinta yli 32 euroa.
Siis
x x x clip x x x
Hitlerin adjutanttina 1937-1945 - sidottu, suomi, 2012
Kirjailija: Nicolaus von Below
32,10€
Belowin muistelmat on lukuisten historiantutkijoiden ja journalistien
mielestä merkittävin teos, minkä kukaan Adolf Hitlerin lähipiirissä toiminut
tai sitä tutkinut on kirjoittanut. Siksi se ilmestyy suomeksikin nyt jo
kolmantena lyhentämättömänä laitoksena.

Kirjoittaja kuului vanhaan preussilaiseen sotilassukuun, jonka jäsenenä hän
ei koskaan liittynyt natsipuolueeseen. Siksi hän oli sodan jälkeen
liittoutuneille tärkeä asiantuntija, kun setvittiin, mitä Kolmannessa
valtakunnassa oli tapahtunut ja miksi. Ilmavoimien upseerina hän antaa myös
selkeimmän kuvan siitä, miksi Luftvaffe äkillisesti romahti vastoin mm.
Herman Göringin pilvilinnoissa liikkunutta propagandaa.
x x x clop x x x
https://www.adlibris.com/fi/kirja/hitlerin-adjutanttina-1937-1945-9789518621860
Kuulostaa todella mielenkiintoiselta, mutta puhutaanko tuolla mitään
holocaustista??
Ja miksi englanninkielinen teos 21,40?
https://www.adlibris.com/fi/kirja/at-hitlers-side-the-memoirs-of-hitlers-luftwaffe-adjutant-9781848325852
?

Ja niissä arkistoissa näkyy olevan runsaasti mielenkiintoisia teoksia, esim
"Kuka pudotti ensimmäisen pommin?" ja "Suomen Kansallissosialistisen
Työväenpuolueen Menettelytapa" ja "Suomalainen Kansallissosialismi Luo Uuden
Sammon" ja "Totuus Bolshevismista". Kannattaisi Pekka de Grootinkin unohtaa
he holocaustivalehtelijoiden teokset ja siirtyä lukemaan kunnollista
kirjallisuutta!!! Kuten myös AnttiHx:n ja teidän kaikkien muidenkin.

Turo Juurakko

TJT2 kirjoitti 10/10/2021 klo 16:41:
> Ja miksi englanninkielinen teos 21,40?

Suurempi painos? Ei tarvetta kääntää pienelle kielialueelle?

--
Kirjoituksia kellarista

Kaj Stenberg

söndag 10 oktober 2021 kl. 16:40:34 UTC+3 skrev TJT2:

> Ja miksi englanninkielinen teos 21,40?

Osoitus massiivisesta salalitosta joka uhkaa ihmiskunnan tulevaisuutta!

--
Kaj

Matti Lehtiniemi

> [...]
> myös selkeimmän kuvan siitä, miksi Luftvaffe äkillisesti romahti vastoin
> mm. Herman Göringin pilvilinnoissa liikkunutta propagandaa.

Ploestin pommitukset ?
Pitäähän koneiden saada bensaa.
Syitä lienee useita.Liittoutuneiden koneet tulivat isommiksi ja
tehokkaammiksi.Niihin lisättiin mekaaniset laskintähtäimet.
USAn teollisuus oli suojassa pommituksilta.

Matti

LunDDströmin striimillä kyllä puhuttiin noistakin, mutta ei liity mitenkään
puheena olevaan kirjaan. Tai mistäs minä tiedän, kun aluksi puhuivat jotain
vierasta kieltä, en ymmärtänyt sanakaan mutta peruskoulun pakkoruotsituntien
perusteella sentään tunnistin kielen ruotsiksi.

Mikäli edes villeimmissäsi hetkissäsi kuvittelet että ECM (Extracellular
matrix) liittyisi yhtään mitenkään epigenetiikkaan suosittelen että aloitat
alusta taikka myyt kirjan käytettyna.
- Kaj Stenberg, 17.11.2018, s.k.evoluutio

Matti Lehtiniemi wrote:

> Ploestin pommitukset ?

Vaikea sanoa kun kukaan ei näköjään ole lukenut kyseistä kirjaa.

> Pitäähän koneiden saada bensaa.

Oliko niissä nimenomaan bensamoottorit?

> Syitä lienee useita.Liittoutuneiden koneet tulivat isommiksi ja
> tehokkaammiksi.Niihin lisättiin mekaaniset laskintähtäimet.
> USAn teollisuus oli suojassa pommituksilta.

USA hyökkäsi vasta sitten Saksan kimppuun, kun japsit ensin USAn, Luftwaffe
oli vaikeuksissa jo kauan ennen sitä. Eihän ne saaneet edes Englantia
kuriin, vaan RAF oli ylivoimainen. Ja sitten Neuvostoliittoa vastaan sotinut
Wehrmacht joutui pulaan, kun Luftwaffe ei kyennyt hoitamaan niiden huoltoa
eikä suojaamista. Toki itse Saksaan kohdistuneisiin pommituksiin vaikutti
suuresti se, että liittoutuneiden koneet muuttuivat paremmiksi, varsinkin se
pitempi toimintasäde vaikutti. Tästäkin oli telkkarissa joku dokumentti,
tosin täysin liittouneiden näkökulmasta tehty.

Matti Lehtiniemi

TJT2 kirjoitti 18.10.2021 klo 5.05:

> Oliko niissä nimenomaan bensamoottorit?

Olihan niissä, liittoutuneiden oktaaniluku oli isompi joten niillä oli
paremmat moottorit.turbo-ahtimia ja mekaanisia ahtimia kehitettiin sodan
aikana.
Tietysti korkalla lennettäessä ohuessa ilmassa pitää sitä ilmaa saada
puristettua moottoriin.

Greg tietää paljon:
https://www.youtube.com/watch?v=O8lk5E-Lq-c

Tietokoneohjattu tähtäin B29 atomipommittajassa:(hauskasti toteutettu)
https://www.youtube.com/watch?v=mJExsIp4yO8

Ploestin pommitusten jälkeen tuotettiin kerosiinia me-262
suihkuhävittäjiin fischer-Tropfs menetelmällä kivihiilestä, jota
Saksasssa oli runsaasti.

En tiedä mitään niin mielenkiintoista kuin 2.maailmansodan lentotekninen
kehitys.Paitsi avaruus/kuumatkat, jotka ovat vielä yhden pykälän
mielenkiintoisempi asia.

Matti

Heikki Heinonen

Kumma että jutkujen uunittaminen ei kehittynyt millään tavalla. Ruumiitkin poltettiin avotulella niin kuin
jossain keskiajalla. Vaikka käytössä oli parhaat insinöörit ja teknologia.

Matti Lehtiniemi

Heikki Heinonen kirjoitti 19.10.2021 klo 13.18:
> Kumma että jutkujen uunittaminen ei kehittynyt millään tavalla. Ruumiitkin poltettiin avotulella niin kuin
> jossain keskiajalla. Vaikka käytössä oli parhaat insinöörit ja teknologia.

Eikös Zyklon-B:n käyttäminen häkän sijaan ollut kehitystä ?

Matti

Turo Juurakko

Miksi sen olisi pitänyt kehittyä? Hitlerillähän oli se tuhatvuotinen
valtakunta, jossa olisi ollut aikaa puuhastella alkeellisemmillakin
metodeilla kaikessa rauhassa. Eihän nyt ali-ihmisten hävittämiseen
haluttu sitoa resursseja sen enempää kuin oli tarvis.

--
Kirjoituksia kellarista

Matti Lehtiniemi

Turo Juurakko kirjoitti 19.10.2021 klo 16.46:
> [...]
> metodeilla kaikessa rauhassa. Eihän nyt ali-ihmisten hävittämiseen
> haluttu sitoa resursseja sen enempää kuin oli tarvis.

Jaa, untermensch. Endlösung fur Judenfrage.

Tarvosella voisi olla kipakkaakin sanomista aiheesta.

Totta puhuen, ei minulla ole kyllä mitään elvisteltävää, niin pahasti
olen itsestäni tehnyt ali-ihmisen kaljottelemalla ja nysväämällä
tietokonetta.
Ja melkein tuhoamalla terveyteni.

Matti

Heikki Heinonen

Juutalainen keksintö 20-luvulta. Amerikkalaiset käytti sitä vankien teloitukseen jo 30-luvulla. Kyllä
saksalaisen insinöörin olisi pitänyt pystyä parempaan.

Heikki Heinonen

Olisivat pudottaneet ne hylättyyn kaivoskuiluun ja sitten räjäyttäneet sen umpeen.

Turo Juurakko

Olivat liian kiireisiä jemmatessaan ympäri Eurooppaa varastamaansa
taidetta niihin...

--
Kirjoituksia kellarista

Matti Lehtiniemi

Heikki Heinonen kirjoitti 19.10.2021 klo 19.36:
> Olisivat pudottaneet ne hylättyyn kaivoskuiluun ja sitten räjäyttäneet sen umpeen.

Olen joskus miettintyt mitä kaikkea hirveyksiä historiassa on mahtanut
tapahtua.

Laitettiinko tuohon kuoppaan oikeasti ihmisiä vangiksi:

https://www.iltalehti.fi/iltvluontojaelaimet/a/9d61388e-f897-4c84-87c9-8f4ecaea10b5
Siellä on ollut puhdasta vettä pohjalla, joten se on voinut toimia
"jännittävänä" vankilana.Eloonjääminen on riippunut siitä, onko ylhäältä
pudotettu ruokaa alas vai ei.Ehkä vähemmän rikoksia tehneet on laskettu
alas ja murhamiehet on heitetty alas "tavallisten" vankien ruo-aksi.

Etruskit palvoivat ukkosenjumalaa.Sitoivatko he vankinsa
kupari-seipäisiin ja antoivat ukkosen lyödä vangin kuoliaaksi ?
Oliko se syyk miksi etruskit painuivat/painettiin unohduksiin ?

Oliko Benjamin Frankilin ukkosenjohdatin itseasiassa ikivanha keksintö,
joka oli tarkoituksella unohdettu ettei sitä käytettäisi vääriin
tarkoituksiin ?

Kaikki nämä asiathan on tarkoituksella unohdettu asioiden kaameuden takia.

Juutalaisten polttaminen uuneissa on tietysti asia, joka unohdettaisiin
tarkoituksella ellei nykyajan tiedontallennus/tiedonvälitys olisi niin
tehokasta.On vaikea kuvitella etteikö 3000 vuoden kuluttua olisi mitään
tietoa juutalaisten joukkomurhasta.

Matti

Pekka de Groot

On 19. Oct 2021, Heikki Heinonen wrote
(in article<1vstmg589oqf0if61...@4ax.com>):
"Most of the Jewish population of the cities, towns, and villages of the
province of Dnepropetrovsk had been murdered by March 1942. In August 1941
hundreds of the Jews of Piatikhatka and neighboring townships were brought to
the Glavaogneupor mine, where some were shot and others were thrown alive
into the mineshaft.”

s.200 Arad: "The Holocaust in Soviet Union”

"Over 3,000 Jews remained in the town of Artemovsk when it fell to the
Germans on October 29, 1941. When, on December 21, a fire broke out in the
semi-ruined building belonging to the municipal theater, the town’s
military commander, Major von Tsobel, announced that the Jews were
responsible and ordered them to report on January 9, 1942, at the municipal
gardens, for transfer to some remote location. Some 3,000 Jews turned up, and
these were crowded into the cellars of several buildings, where they were
held for a couple of days with no food or water. They were then taken to an
alabaster mine about 2 kilometers out of town, where they were forced into a
narrow tunnel, at the end of which was the mine face. Their exit was blocked
by a brick wall erected inside the tunnel’s entrance and they all starved
and suffocated to death. According to a Soviet committee of inquiry,
appointed to examine the place on October 3, 1943, after the region was
liberated:

After the wall was removed, we discovered the rest of the tunnel. . . . At
the end of the tunnel was an elliptical cave about 20 meters long and 30
meters wide and 3 or 4 meters high. The cave was full of human corpses,
pressed up against each other with their backs to the tunnel’s entrance.
The corpses were pressed so close to each other that they appeared at first
glance to be a single solid form. The last rows of corpses were piled against
the first ones and pressed up against the cave wall. . . . Due to the unique
conditions in the cave (dry air, steady low temperatures, porous base) the
corpses had undergone a mummification process and most of them had been
excellently preserved. . . . It was possible to see on most of the corpses a
white arm band on which a Star of David had been painted or stitched, around
the left sleeve of their coats. The clothes of some of the corpses were
colorful, like the clothes usually worn by gypsies. Most of the corpses were
of women and children of various ages. There were also some corpses of
handicapped people with crutches and walking sticks. In evaluating the size
of the cave and two or three layers of corpses, the committee has determined
that there were some 3,000 corpses.

The report also pointed out that an examination revealed that some of the
corpses bore signs of gunfire. Presumably, therefore, the people were being
shot at as they were forced into the tunnel, and those in the latter rows
would have absorbed most of the bullets. The Einsatzgruppen report for March
6, 1942, states that Sonderkommando 4b had executed 1,317 people, of whom
1,224 were Jews, and that “with this action, the district of Artemovsk was
also freed of Jews.”

These cruel methods were also used in other parts of the region. A Soviet
report on German terrorism in the Stalino district describes the murder of
Jews in the town of Enakevo, northeast of Stalino: “The Jewish population
of Jenakevo consisted of 555 men, women, and children. . . . The Jews were
placed in trucks and taken about 20 kilometers away to the Gorlovka district,
where they were thrown alive into a mine shaft, until they died an agonizing
death.” Jews remaining in the other towns and townships of Stalino were
also murdered.”

s. 213-214 ibid.

"By the fall of 1941, the Soviet leadership had irrefutable information that
masses of Jews were being murdered in the territories occupied by the
Germans. This information came from Soviet soldiers, who had spent months in
German rear areas and had succeeded in reaching Soviet territories after
their units had been defeated in battle. On their way through the German rear
area, they had witnessed or heard of the mass executions. Many soldiers had
escaped German captivity and returned to the Soviet front lines. As POWs,
they had witnessed the murders and were often taken to dig the pits in which
the victims were buried. All returning soldiers were interrogated by army
intelligence and the NKVD This information was passed through military
political channels (Commissars) or through the NKVD, to the Soviet
authorities in Moscow. According to the October 31, 1941, report of the
interrogation of Lieutenants Polishuk and Antsiferov, who escaped German
captivity and crossed the front lines:
When we were in the Pow camp in the suburb of Nikolaev, we saw the way in
which Germans shot Jews who had been brought to the site, entire families.
There were among them many women and children. The wounded among the adults
and almost all the children were thrown into the pits when they were still
alive, and this is how they were buried. . . . In Stalino, all the Jews were
brought together, supposedly to be sent to work. . . . We saw how a large
group of them, several thousands of people, were shot alongside one of the
mineshafts.

German prisoners of war also provided information on mass murders. By
November 1941 Soviet authorities knew that thousands of Jews had been mur-
dered in Lvov, Minsk, Kiev, Dnepropetrovsk, and other towns.”

s.554 ibid.

Cheers,
Pekka de G.

Heikki Heinonen

No niin! Ehkä jossain on kaivoskuilu jossa on ne puuttuvat 5 miljoonaa juutalaista. Elämme toivossa.

Pekka de Groot

On Wed, 20 Oct 2021 20:48:00 +0300, Heikki Heinonen
<feikki...@koti.fi> wrote:

>No niin! Ehkä jossain on kaivoskuilu jossa on ne puuttuvat 5 miljoonaa juutalaista. Elämme toivossa.

Näin ne Nuppu-trollin maalitolpat heilahtivat taas eri asentoon.

Cheers,
Pekka de G.

Heikki Heinonen

Mutta jossainhan niiden täytyy olla piilossa? Ties mitä kaivoskuiluista vielä löydetään, ehkä nazien ufot ja
kulta-aarteet.

No miksi siihen sitten, jos uskomme virallista historiankirjoitusta,
nimenomaan sidottiin?? Telkkarissakin dokumentti rautatieverkostosta, siinä
toista maailmansotaa käsittelevässä sarjassa (National Geographic
kanavalla), ja senkin mukaan Saksan rautateillä oli suuria ongelmia kun
olisi pitänyt raahata sotilaita ja panssarivaunuja ja kaikkea muutakin
sodassa tarvittavaa rintamille, tuoda sotilaista lomille ja haavoittuneita
sairaaloihin, ja samalla kuljettaa teollisuuden tarvitsemia raaka-aineita
niihin tehtaisiin joissa valmistettiin mm niitä panssarivaunuja ja muita
aseita. Ja siviilejäkin piti kuljettaa. Joten mitä järkeä raahata
miljoonatolkulla juutalaisia JUNILLA jostain Euroopan länsireunalta, jopa
Englannin kanaalin rannikolta, koko Euroopan läpi kauas Itä-Eurooppaan
lähelle Neuvostoliiton rajaa ihan vain tapettaviksi? Miksi niitä ei pistetty
kävelemään? Tai ammuttu tai teloitettu giljotiinilla tai hukutettu tms
alkeellisemmalla metodilla??

Kuljetusten lisäksi tietysti näiden leirien rakentaminen sitoi resursseja,
leirien ylläpito sitoi resursseja, ja kuka missä milloin teki sen valtavan
polttopuumäärän jolla muka tuhkattiin B, C, S ja Treblinkan miljoonat
ruumiit?? Ja missä on juna-aikataulut näiden polttopuiden kuljettamisesta??

Siis tässäkin taas oivia esimerkkejä miten täysin ja totaalisen absurdi koko
holocausti on: Ensin raahataan junilla miljoonia juutalaisia tapettaviksi
tuhansia kilometrejä vaikka junia olisi tarvittu tärkeämpiinkin tehtäviin,
sitten murhataan ne dieselmoottorin avulla, haudataan muutaman kuukauden
ajaksi, kaivetaan ruumiit ylös ja tuhkataan ratakiskoista kyhätyillä
grilleillä ihan vaan muutaman metsästä poimitun risun avulla. Tai
vaihtoehtoisesti, tarkkaan dokumentoitujen ihmiskuljetusten lisäksi oli
jotain mystisiä aavejunia, jotka toi valtavan polttopuumäärään jostain
mystisestä paikasta, jonne ne halot oli ilmestyneen teleporttaamalla tai
jotain, koska näistä ei löydy yhtään mitään dokumenttia eikä edes niitä
"silminnäkijöitä".

Miten niin sijaan? Belzec, Chelmno, Sobibor ja Trenbinka olivat virallisen
historiankirjoituksen (siis sen holocaustisadun mukaan) nimenomaan
häkäleirejä. Samaan aikaan se virallinen historiankirjoitus (siis se
holocaustisatu) väittää että murhaamiseen käytetty kaasu tuotettiin
DIESEL-moottoreilla, jotka eivät tuota häkää tappavia määriä. Täällä
Suomessakin kuoli melko äskettäin monta ihmistä omakotitalossa, kun sen
kellarikerroksessa autotalli, jossa jotkut asentelivät BENSA-autoon
kajareita...
x x x
Otkes: Pakokaasu syynä neljään kuolemaan Veikkolassa – kolmikymppiset
asensivat kaiuttimia autotallissa ja pitivät autoa käynnissä
x x
Auto oli bensiinikäyttöinen ja yli 15 vuoden ikäinen.
x x x
https://www.lansivayla.fi/paikalliset/5637904

Turo Juurakko wrote:

> Olivat liian kiireisiä jemmatessaan ympäri Eurooppaa varastamaansa
> taidetta niihin...

Paitsi että se taideluola vasta ihan sodan lopussa, kun Göring ja muut
taiteen ystävät tajusivat, että ollaan hävitty sota. Holocaustihan alkoi jo
vuonna 1939, tai jopa 1933, tjsp, ihan riippuen siitä mistä virallisen
historiankirjoituksen lähteestä katsomme.

Tuokin olisi ollut paljon tehokkaampi ja halvempi menetelmä kuin
ei-tappavalla dieselpakokaasulla tappaminen ja ratakiskogrillien
käyttäminen. Joku voisi myös kysyä, että miksi Auschwitzissa tarvittiin
hienot ja kalliit krematoriot, jos ratakiskogrilli olisi hoitanut saman
homman...

Matti Lehtiniemi wrote:

> Olen joskus miettintyt mitä kaikkea hirveyksiä historiassa on mahtanut
> tapahtua.

Älä mieti vaan lue, esim
https://en.wikipedia.org/wiki/Rheinwiesenlager
ja
https://www.ihr.org/jhr/v10/v10p161_Brech.html

> [...]
> ylhäältä pudotettu ruokaa alas vai ei.Ehkä vähemmän rikoksia tehneet
> on laskettu alas ja murhamiehet on heitetty alas "tavallisten"

Turhan syvä kuoppa tuohon tarkoitukseen
"Autiomaalla sijaitseva kuilu on 112 metriä syvä"

> Juutalaisten polttaminen uuneissa on tietysti asia, joka
> unohdettaisiin tarkoituksella ellei nykyajan

Ratakiskogrilli EI OLE uuni. Sen sijaan krematorioissa on uuni, ihan täällä
Suomessakin, ja USAssakin polttohautaus on käsittääkseni yleistä, joten
todennäköisesti tälläkin hetkellä on yksi tai useampi juutalainenkin
krematorion uunissa tuhkattavana jossain päin maailmaa.

> tiedontallennus/tiedonvälitys olisi niin tehokasta.On vaikea
> kuvitella etteikö 3000 vuoden kuluttua olisi mitään tietoa
> juutalaisten joukkomurhasta.

Juutalaiset ovat toki suorittaneet useita joukkomurhiakin, mihin niistä
viittaat? Vai tarkoitatko esim sitä tapausta, kun satoja vuosia sitten eräs
leipuri tjsp kyllästyi asuinpaikkakuntansa juutalaisiin ja tappoi ne
kavereittensa kanssa? Maailmassa on siis tapahtunut ihan oikeitakin murhia,
esim holodomor Ukrainassa
https://en.wikipedia.org/wiki/Holodomor
"Historian David R. Marples gave a figure of 7.5 million in 2007.[124]
During an international conference held in Ukraine in 2016, Holodomor
1932–1933 loss of the Ukrainian nation, at the National University of Kyiv
Taras Shevchenko, it was claimed that during the Holodomor 7 million
Ukrainians were killed, and in total, 10 million people died of starvation
across the USSR."

Siis juutalaisvaltio Neuvostoliitossa juutalaisen kommunismin nimissä
tapettiin holodomorissa 7 miljoonaa arjalaista, tappajina tai ainakin
tappajien johtajina juutalaiset. Jotka sitten keksivät holocaustin
viedäkseen huomion pois omista hirmuteoistaan.

Pekka de Groot wrote:
> [...]
> shot and others were thrown alive into the mineshaft.”
>
> s.200 Arad: "The Holocaust in Soviet Union”

Sama Arad väitti sähköpostissa että yksikään kauttakulkuleirille päätynyt
juutalainen ei jatkanut matkaa, vaikka omassa kirjassaan antaa luvun 300, ja
holocaustiin uskovatkin ihmettelevät miksi massamurhaleireiksi väitetyiltä
leireiltä tuhannet tai jopa kymmenet tuhannet juutalaiset jatkoivat matkaa
elävinä. Satusetä, joten SNIP, ja sigu numero 23.

Arad contradicts both himself and the official storyline.

Pystyihän ne, kehittivät ensin zyklon A:n ja sitten B:n, jolla sitten
pidettiin juutalaisiakin hengissä
x x x
Hydrogen cyanide, a poisonous gas that interferes with cellular respiration,
was first used as a pesticide in California in the 1880s. Research at
Degesch of Germany led to the development of Zyklon (later known as Zyklon
A), a pesticide that released hydrogen cyanide upon exposure to water and
heat. It was banned after World War I, when Germany used a similar product
as a chemical weapon. Degussa purchased Degesch in 1922. Their team of
chemists, which included Walter Heerdt [de] and Bruno Tesch, devised a
method of packaging hydrogen cyanide in sealed canisters along with a
cautionary eye irritant and one of several adsorbents such as diatomaceous
earth. The new product was also named Zyklon, but it became known as Zyklon
B to distinguish it from the earlier version.
x x x
wiki