Ari Saastamoiselle ja kaikille muillekin

Varsinkin Ari S on ihmetellyt mitä väliä holocaustilla, tai jopa väittänyt,
että ei mitään väliä.
x x x clip1 x x x
Holokaustivalheen paljastaminen on maailman tärkein poliittinen kysymys.
Historiankirjoituksen oikaisulla on valtavat globaalit seuraukset. Kuten
jäljempänä olevassa kirjoituksessa sanotaan "Israelin heikoin kohta, sen
Akilleen kantapää, on holokaustivalhe, jonka ansiosta se on olemassa".
Voidaan sanoa, että kuolemantehtaat, kaasukammiot sekä kaasutusautot ovat
ainostaan juutalaismafian tekemä huijaus. Ja myös kuuden miljoonan luku
perustuu mielikuvitukseen. Näiden valheiden paljastaminen murtaisi
juutalaismafian globaalin hegemonian ja sen johtama "Uusi Maailmanjärjestys"
tuhoutuisi ja samalla rusahdellen murtuisi loisvaltio Israelin
taloudellinen, sotilaallinen sekä poliittinen selkäranka.

Toimitus
x x x clop1 x x x

Tuon johdannon jälkeen varsinainen artikkeli, melko pitkä, joten tässä pari
samplea

x x x clip2 x x x
Holokaustin muuttaminen uskonnoksi
x x
Holokausti on pyhä mysteeri, jonka salaisuus rajoittuu eloonjääneiden
papistoon (Peter Novick: The Holocaust in American Life, 1999, s. 211-212).
x x
Ranskalainen sionistipropagandisti Claude Lanzmann, pitkän ja hyvin tylsän
holokaustielokuvan tuottaja (elokuvan nimenä on Shoah, heprean "katastrofia"
tarkoittava sana, jota juutalaiset usein käyttävät "holokaustin"
synonyyminä), ei pyri peittelemään sitä, että holokaustikultin on määrä
korvata kristinusko:

"Jos Auschwitz on enemmän kuin vain jokin historian kauheus, silloin
kristinuskon perustukset huojuvat. Kristus on Jumalan Poika, joka meni
inhimillisen sietokyvyn äärirajalle, jossa hän oli keskellä mitä julminta
kärsimystä ... Jos Auschwitz on totta, silloin käsillä on inhimillinen
kärsimys, johon Kristuksen kärsimystä ei mitenkään voi verrata ... Tässä
tapauksessa Kristus on väärä eikä pelastus tule hänestä .... Auschwitz
kumoaa Kristuksen" (Les temps modernes, Pariisi, joulukuu 1993, s. 132-133).

Nykyisin suuri osa juutalaisista ei usko enää Jumalaan, mutta käytännössä
jokainen heistä uskoo Kuuteen Miljoonaan. Sionistijohto käyttää taitavasti
hyväkseen holokaustia yhdistääkseen maailman juutalaiset; sen avulla se
pitää heitä alituisessa hysterian ja vainoharhaisuuden tilassa ja saa heidät
tällä tavoin ajattelemaan, että vain pysymällä yhdessä juutalaiset pystyvät
poistamaan uuden holokaustin uhan.
x x
Holokaustin tehtävä vuoden 1945 jälkeisessä maailmassa
x x
1) Israelin valtion luominen. "Ilman holokaustia ei olisi juutalaisvaltiota".
Tämän suoran lausunnon antoi juutalainen Robert Goldman (Frankfurter
Allgemeine Zeitung 19.12.1997)
x x
2) Juutalaisten immuniteetti, turva kritiikiltä. Ennen vuotta 1945
juutalaisia oli lupa arvostella. Nykyisin ei enää.
x x
3) Halveksunnan luominen Saksan kansaa kohtaan.
x x
Mitä tapahtuisi, jos holokausti julkisesti paljastettaisiin petokseksi?
x x
Kommentoidessaan revisionisti Günther Deckertiä vastaan käytyä
oikeudenkäyntiä ja hänen lähettämistään vankilaan "holokaustin kiistämisen"
vuoksi, journalisti Patrick Bahners kirjoitti:

"Jos Deckertin kanta holokaustiin olisi oikea, Saksan liittotasavalta
perustuisi valheeseen. Jokainen presidentin puhe, jokainen vaikenemisen
minuutti, jokainen historiankirja olisi valhe. Niinpä kun hän kiistää
juutalaisten kansanmurhan, hän kiistää Saksan liittotasavallan
legitimiteetin" (Frankfurter Allgemeine Zeitung 15.8.1994).
x x
Mutta myös muissa läntisissä maissa usko niin sanottuun "demokraattiseen
järjestelmään" järkkyisi pahoin, kun ihmiset kyselisivät itseltään, miksi
tätä typerää näytelmää täytyi tukea sensuurilla ja avoimella terrorilla
vuosikymmeniä.

Kun seuraukset siitä, että holokausti julkisesti paljastettaisiin
petokseksi, olisivat koko läntiselle järjestelmälle hyvin vakavia,
kansainväliselle juutalaisyhteisölle ja Israelin valtiolle ne olisivat
lopullisen tuhoisia. Juutalaisvastaisen mielialan aalto kulkisi läpi
maailman, eikä yksikään ei-juutalainen tahtoisi enää tukea sionistista
parasiittivaltiota.
x x
Ylivoimaisesti paras ase sionismia ja Israelin valtiota vastaan
x x
Taisteltaessa vihollista vastaan pitää aina etsiä vihollisen heikoin kohta.
Israelin heikoin kohta, sen Akilleen kantapää, on holokaustivalhe, jonka
ansiosta se on olemassa. Revisionistit voivat antaa Israelin ja
kansainvälisen sionismin vihollisille kauhean aseen. On täysin selvää, että
poliittiset mielipiteet eivät millään tavoin ohjaa monien revisionistien
toimintaa. Joidenkin, kuten Carlo Mattognon, vaikuttimena on yksinomaan
älyllinen uteliaisuus: he haluavat saada selville, mitä juutalaisille
todella tapahtui toisen maailmansodan aikana. Mutta vaikka revisionismi ei
ole poliittinen liike, sen poliittiset seuraamukset ovat valtavia.
Revisionistit pyrkivät saamaan selville totuuden, ja totuus on Israelin ja
kansainvälisen juutalaisväestön vaarallisin vihollinen. Revisionistit niin
ollen toimivat objektiivisesti Israelia ja sionismia vastaan, vaikka
subjektiivisesti heidän päämääränsä ovat usein puhtaasti tieteellisiä ja
vailla mitään poliittisia vaikuttimia. Tämä on tietenkin syy siihen, että
heitä vainotaan ja heidän kirjojaan poltetaan yhä useammassa maassa.
x x
Looginen johtopäätös tästä kaikesta on, että niiden maiden, jotka aidosti
vastustavat sionismia ja ovat vainottujen palestiinalaisten ystäviä, pitää
katsoa holokaustirevisionismin läpimurto kaikkein tärkeimmäksi asiakseen.
Panssarivaunu maksaa miljoonia dollareita, kuitenkin yksi sotilas voi tuhota
sen yhdellä ohjuksella. Revisionistit voivat antaa sionismia vastustaville
vapaustaistelijoille sellaisen aseen, jota edes tuhat ohjusta ei kykene
tuhoamaan.
x x x clop2 x x x
https://www.magneettimedia.com/jurgen-graf-viimeinen-taistelu/

The truth is now called hate, but I'll defend it anyway.

"TJT2" <ceationis...@globalism.is.invalid> writes:

> Maailmanjärjestys" tuhoutuisi ja samalla rusahdellen murtuisi
> loisvaltio Israelin taloudellinen, sotilaallinen sekä poliittinen
> selkäranka.

Hämmentävää tuo sinun Israelvastaisuutesi, kun muutama muu tuntemani
uskis on päinvastainen - pikemminkin Israelfani.

* Edellinen sigu oli aika paska jostain viime vuosituhannelta *

Kaj Stenberg

onsdag 25 januari 2023 kl. 14:41:23 UTC+2 skrev Ari Saastamoinen:

> Hämmentävää tuo sinun Israelvastaisuutesi, kun muutama muu tuntemani
> uskis on päinvastainen - pikemminkin Israelfani.

Ei kai se ole sen kummempaa kun että hän vihaa juutalaisia mutta uskonnollinen ohjenuora on lähinnä juutalainen kirjakokoelma (aka vanha testamentti).

--
Kaj

Kaj Stenberg wrote:

> Ei kai se ole sen kummempaa kun että hän vihaa juutalaisia mutta

Miksi vihaisin niitä juutalaisia jotka vihaavat Israelia ja polttavat sen
lipun?? Laita hakukoneeseen "jews hating israel" tai "rabbies burning
isreali flag" tai jotain vastaavaa, niin saat totaalisen mustavalkoiseen
maailmakuvaasi edes jotain väriä !!!

> uskonnollinen ohjenuora on lähinnä juutalainen kirjakokoelma (aka
> vanha testamentti).

Ensimmäisen ihmiset EIVÄT OLLEET juutalaisia !! Btw, koskaan kuullut M.
Lutherista ja hänen teoksestaan "Juutalaisista ja heidän valheistaan" ja
siitä toisesta hänen teoksestaan?
https://en.wikipedia.org/wiki/Martin_Luther

Ja ketjun poitti oli holocaustisadun merkitys, en ole yhtään yllättänyt että
sinulla ei ollut siihen mitään sanottavaa. Kävitkö edes lukemassa MM:n
(JG:n, BK:n) artikkelin?

Ari Saastamoinen wrote:

> Hämmentävää tuo sinun Israelvastaisuutesi,

Eihän tuo ole minun tekstiäni !!! Miksi väärennät quottia ??? Merkattu
selväksi clipiksi, ja allekirjotuksena "Toimitus", ja lopussa olevasta
linkistä käy selville että MM:n toimitus !!! Ja miksi et kommentoi
sanallakaan viestin pointtia, siis holocaustin merkitystä ??

> kun muutama muu tuntemani
> uskis on päinvastainen - pikemminkin Israelfani.

Tuukka Kuru on harras kristitty eikä todellakaan fanita Israelia. Kuten
eivät myöskään ne juutalaiset jotka vihaavat Israelia, rabbitkin polttaneet
useita Israelin lippuja, jne. Katso esim
https://www.stopwar.org.uk/article/from-albert-einstein-to-noam-chomsky-famous-jews-who-have-opposed-israel/
ja
https://www.jpost.com/breaking-news/police-investigate-video-of-israeli-and-foreign-flags-being-burned-665224
Thousands of Jews Dancing and Burning Israeli Flag in ... - YouTube
https://www.youtube.com › watch?v=cE6NU3gXImc
https://www.youtube.com/watch?v=e2kMS343qww

"TJT2" <ceationis...@globalism.is.invalid> writes:

> linkistä käy selville että MM:n toimitus !!! Ja miksi et kommentoi
> sanallakaan viestin pointtia, siis holocaustin merkitystä ??

Ei sillä edelleenkään ole minun elämääni mitään vaikutusta.

Ja oli holokausti faktaa tai fiktiota, niin siltikään tänä päivänä
elävät ihmiset eivät mielestäni ole mitään "velkaa" juutalaisille (Ne
muutama edelleen hengissä sinnittelevä sotaveteraani voidaan tässä
kohtaa jättää huomiotta).

Ja vaikka se todistettaisiinkin huuhaaksi, niin Israelia ei tuolta kyllä
siltikään nyt enää lakkautettaisi. (Vaikka se onkin aika kova agressori
tuon alueen sotilaallisissa konflikteissa)

Ari Saastamoinen wrote:

> Ei sillä edelleenkään ole minun elämääni mitään vaikutusta.

Onpas.

> Ja oli holokausti faktaa tai fiktiota, niin siltikään tänä päivänä
> elävät ihmiset eivät mielestäni ole mitään "velkaa" juutalaisille (Ne

Olisit heti kertonut, että olet antisemiitti, rasisti, natsi... ja mitä
kaikkia nimityksiä ne juutalaiset käyttävätkään ihmisistä, jotka eivät
suostu uskomaan että ovat velvollisia maksamaan juutalaisille kaikenlaisia
korvauksia ja ties mitä maksuja. Suoraan ja välillisesti, siinä
uusimmassakin holocaustin muisto-ohjelmassa kovasti vinkuivat miten
Helsingin juutalainen seurakunta tarvitsee lisää rahaa "turvallisuutensa"
parantamiseksi kuin sen seurakunnan "yllä leijuu uhka", jonka tarkempaa
laatua kyseinen juutalainen vinkuja ei suostunut avaamaan.

> muutama edelleen hengissä sinnittelevä sotaveteraani voidaan tässä
> kohtaa jättää huomiotta).

Sotaveteraanit??? Eihän juutalaiset pääsääntöisesti osallistuneet sotaan
(Suomi yksi niitä harvoja poikkeuksia), eivätkä kyseisen sotaan
osallistuneet juutalaiset eikä muut juutalaiset pidä meteliä heistä, vaan
sitä meteliä pidetään "holocaustiselviytyjistä". Mutta tuskin juutalaiset
tykkäävät tuostakaan kommentistasi: halvennat juutalaisia sotaveteraaneja,
selvää antisemitismiä ja natsismia.

> Ja vaikka se todistettaisiinkin huuhaaksi, niin Israelia ei tuolta
> kyllä siltikään nyt enää lakkautettaisi. (Vaikka se onkin aika kova

No millä rahalla se sitten pysyisi pystyssä???

> agressori tuon alueen sotilaallisissa konflikteissa)

Kun amerikkalaiset ovat aseistaneet. Aikoinaan bongasin uutisfilmeistä
radisteja joilla selässään LV217, ja nykyisillä ilmavoimilla näyttää olevan
F-15, F-16 ja jopa F-35, kuljetuskoneina mm C-130 Hercules, ja
stratotankkereitakin näkyy olevan. Sukellusveneitä rakennettu Englannissa ja
Saksassa jne. Toki ovat sitten itsekin valmistaneet tehokkaita aseita. Joita
sitten jopa myyvät ulkomaille, mutta tuskin se riittäisi rahoittamaan
Israelin valtiota eikä turvaamaan armeijan, laivaston, ilmavoimien ja
avaruusvoimien (Israelilla on näköjään sellaisetkin) suorituskykyä, jos USA
jne lopettaisivat yheistyön.

Ja jos kävisi niin, että niitä miljardeja euroja ja dollareita yms Israeliin
holocaustin vuoksi pumpanneet länsimaat päättäisivät vaatia rahansa takaisin
tajuttuaaan että ne rahat on huijattu valheellisella perusteella, niin
sittenhän Israel olisi heti konkurssissa. Ja heti kun armeija heikkenisi,
kiukkuset palestiinalaiset pistäisivät taas pystyyn kansannousun, ja tällä
kertaa sitä ei enää pysäytettäisi.