Ruotsalainen opettaja

x x x clip x x x
Niin sanotulla no-go alueella työskentelevä kuusikymppinen
ruotsalaisopettaja on kertonut, että hän joutuu kestämään jatkuvaa
ahdistelua ja loukkauksia koulunsa oppilailta, jotka kutsutat häntä "likaiseksi"
koska tämä on valkoinen ja kristitty.
x x
"He ovat seuranneet minua muutaman kerran työn jälkeen. Kerran he yrittivät
tulla taloni ovesta sisään onnistumatta. Siitä seurasi noin 53
tekstiviestiä, missä minua kehotettiin olemaan varuillani ja mukana oli
kuvia minusta, sekä tekstejä rap-kappaleista."

Kyseessä oleva koulu sijaitsee Järvan lähiössä, Tukholmaan lääniin
kuuluvassa Solnan kunnassa. Opettaja kertoi myös joidenkin vanhempien
saapuvan koulun tapaamisiin luotiliiveissä alueella jatkuvasti tapahtuvien
ampumisien takia.
x x x
https://www.partisaani.com/news/norden/2023/01/02/ruotsalaisopettaja-oppilaat-kutsuvat-minua-likaiseksi-koska-olen-valkoinen/

Opettaja Kaj Stenberg, seuraileekos ne sinunkin oppilaasi sinua kotiisi?
Joko täällä Suomessakin oppilaittesi vanhemmilla on luotiliivit?