JiiPee Heinosen varasteleva idoli vastaan CIA

Feb 2, 2024, 10:11:49 PMFeb 2
Mitäs te Zelenskyyn palvojat tähän sanotte?
x x x
Yhdysvaltain tiedustelupalvelu on tietoinen Ukrainan presidentin Vladimir
Zelenskyin henkilökohtaisesta korruptiosta. CIA:n johtaja William Burns
lensi henkilökohtaisesti Kiovaan tiedottamaan presidenttiä useiden hänen
alaistensa tyytymättömyydestä "hänen liialliseen osuutensa". Näin raportoi
kuuluisa amerikkalainen journalisti Seymour Hersh uusimmassa raportissaan.
x x
Ulkomaisella sotatuella miljardööriksi: Zelenskin taskuunsa työntämät
varallisuudet ovat jatkuva puheenaihe länsimedian ulkopuolisissa lähteissä.

"Viime vuonna CIA:n johtaja lensi salaisesti Kiovaan varoittaakseen
henkilökohtaisesti, että Washington on täysin tietoinen hänen
henkilökohtaisesta korruptiostaan", Hersh kirjoitti.

Toimittajan mukaan Burns varoitti Zelenskyitä tyytymättömyydestä alaistensa
riveissä, koska "heidän pomonsa ottaa liian suuren osan saaliista".
x x
"Ukrainalle osoitetut rahat eivät selvästikään mene sinne, mihin niiden
pitää", kommentoi Coloradon republikaani Lauren Boebert sanoi ja vaati
Ukrainaan lähetettyjen varojen täydellistä tarkastusta.

Republikaanien kongressiedustaja Eli Crane Arizonasta kertoi TAC:lle
(Amerikkalainen konservatiivinen lehti), että viimeisin petostapaus "on
todennäköisesti vain jäävuoren huippu".
x x x
https://mvlehti.net/2024/02/02/seymour-hersh-cian-johtaja-pyysi-zelenskyita-olemaan-varastamatta-liian-suurta-osuutta-saaliista-omaan-taskuunsa/

JiiPee

Feb 3, 2024, 3:05:27 AMFeb 3
On 03/02/2024 04:41, TJT2 wrote:
> Mitäs te Zelenskyyn palvojat tähän sanotte?

Melkosta olkiukkoa kyllä..

enhän minä häntä palvo, enkä ole paljoakaan ottanut kantaa hänen
johtamiseensa muissa kuin sodan alottamiseen liittyvässä, koska se ei
ole oleellista tässä.

Kysehän on UKRAINAN oikeudesta. Hän nyt vaan sattuu olemaan presidentti.
Mutta vaikka sen presidentti olisi tosi huono, se ei muuttaisi sitä että
puolustaisin syytöntä (sotaan) ja syyllistä/bullia (venäjä).

Jos joku joka hyökkää minua suullisesti kadulla ja mollaa minua ilman
syytä... ja sitten joku tulee ja väkivaltaisesti (ilman hyvää syytä)
hyökkkää häntä kohtaan ja hän haavoittuu vakavasti, niin kyllä minä
häntä TUOSSA HYÖKKKÄYSESSÄ puolustaisin, riippumatta mitä hän minulle
pahaa teki. Ne on kaksi eri asiaa.
Samahan se on Zelenskyn kanssa.... hänen yleisillä johtotaidoilla ei
ole mitään tekemstä sen kanssa että puolustan hänen maataan johon raa
asti hyökättiin venäjä-terroristien toimesta.

Ei tässä Ukrainan presidentin hyvyydellä ole paljoa tekemistä. Mutta
sillä on tekemistä mitä Ukraina on tehnyt kokonaisuutena.

se on täysin toinen aihe että miten hyvä johtaja tämä nimenomainen
presidentti on.

Se mikä tässä on ratkasevaa, että hyökkäsikö Ukraina hänen komennuksesta
VENÄJÄN MAALLE 2014 - 2022. Hän toki ei, joten se siitä. Jos Ukraina
olisi hyökännyt, ääni minun kellossa voisi olla aika toinen.

JiiPee

Feb 3, 2024, 3:06:32 AMFeb 3
On 03/02/2024 10:05, JiiPee wrote:
> sitä että puolustaisin syytöntä (sotaan) ja syyllistä/bullia (venäjä).

puolustaisin syytöntä (sotaan) ja hyökkäisin syyllistä/bullia (venäjä)
vastaan.

Feb 4, 2024, 3:59:28 AMFeb 4
JiiPee wrote:

> Melkosta olkiukkoa kyllä..
> enhän minä häntä palvo, enkä ole paljoakaan ottanut kantaa hänen
> johtamiseensa muissa kuin sodan alottamiseen liittyvässä, koska se ei
> ole oleellista tässä.

Enhän minäkään palvo Putinia enkä ole paljoakaan ottanut kantaa Putinin
johtamiseeensa (sic) muissa kuin Ukrainaan liittyvissä asioissa. Tästä
huolimatta olet koko ajan räksyttänyt minulle kaikesta Putiniin liittyvästä,
ja viime vuonna jopa käytit termiä "Putinin rakastelijat" !!! Joten et
selvästikään taaskaan noudata omia sääntöjäsi, omaa logiikkasi, joka on taas
jonkinlainen Fallacy, suorastaan Failure.

> Kysehän on UKRAINAN oikeudesta. Hän nyt vaan sattuu olemaan
> presidentti.

Joka valittiin sen jälkeen kun edeltäjä oli nostettu valtaan laittomassa
vallankaappauksessa, joten hänekin laillisuutensa on kyseenalainen.

> Mutta vaikka sen presidentti olisi tosi huono, se ei
> muuttaisi sitä että puolustaisin syytöntä (sotaan) ja
> syyllistä/bullia (venäjä).

Edelleenkin fakta, että USA sen sodan sai aikaan, tai oikeammin ne USAa
johtavat kazaarijuutalaiset.

> [...]
> hyökkkää häntä kohtaan ja hän haavoittuu vakavasti, niin kyllä minä
> häntä TUOSSA HYÖKKKÄYSESSÄ puolustaisin, riippumatta mitä hän minulle

Niin, tuo analogiasi ja Ukrainan todelliset tapahtuvat ovat kaksi eri asiaa.
Alkaen siitä, että siellä oli USEITA osapuolia, joten heti aluksi tuohon
vertaukseesi pitäisi lisätä kolmaskin henkilö. Jota sinä olet vainonnut 8
vuotta, joten hän sitten lopulta pyytää apuun tuon mainitsemasi
vastaantulija, jolla sitten ON HYVÄ SYY mollata sinua ja käyttää väkivaltaa
sinua kohtaan. Oletko oikeasti niin totaalisen typerä, että et osaa tehdä
kunnollisia analogioita vai niin paatunut trolli, että teet täysin absurdeja
vertauksia täysin tahallasi???

> Samahan se on Zelenskyn kanssa.... hänen yleisillä johtotaidoilla ei
> ole mitään tekemstä sen kanssa että puolustan hänen maataan johon raa
> asti hyökättiin venäjä-terroristien toimesta.

Putinin yleisillä johtamistaidoilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että
puolustan Venäjää, jota vastaan on hyökätty satojen vuosien ajan
kazaaricabalistiterroristien toimesta. Joten jatkossa varmaankin olet hiljaa
jostain muutaman moskovalaisen kerrostalon lämmitysongelmista yms!!??

> Ei tässä Ukrainan presidentin hyvyydellä ole paljoa tekemistä. Mutta
> sillä on tekemistä mitä Ukraina on tehnyt kokonaisuutena.

No mikset sitten keskustelu niistä Ukrainan hirmuteoista vaan yrität leimata
Ukrainan täysin viattomaksi osapuoleksi?? Ja mitä ylipäätään tarkoitat
Ukrainan tekemisillä, kun siellähän on ollut useita vallankumouksia,
anarkia, kaaos... Ukrainan eduskunnassakin aikoinaan nyrkkitappelu
kansanedustajien välillä, näytettiin ihan täällä Suomessakin YLEllä tmv
aikoinaan.

> se on täysin toinen aihe että miten hyvä johtaja tämä nimenomainen
> presidentti on.

No miksi sitten olet viime kesäkuusta alsti vänkyttänyt siitä miten huono
johtaja Putin sinun mielestäsi on???

> Se mikä tässä on ratkasevaa, että hyökkäsikö Ukraina hänen
> komennuksesta VENÄJÄN MAALLE 2014 - 2022. Hän toki ei, joten se

No ei tietenkään, koska Zelenskyy oli vielä vuonna 2014 tavallinen
rivikansalaisen, jolla ei ollut mitään valtaa päättää mistään Ukrainan
tekemisistä. Oletko edelleenkin oikeasti täysin pihalla Ukrainan
historiasta???

> siitä. Jos Ukraina olisi hyökännyt, ääni minun kellossa voisi olla
> aika toinen.

Edelleenkin fakta, että Ukrainan kansalliskaartin sotilaat ja panssarivaunut
niitä aseettomia siviilejä tulivat massamurhaamaan. Miksi et usko omia
silmiäsi??? Vai etkö uskalla katsoa sitä dokumenttisarjaa??? Nämä asiat
tosin tuli esille jo viime vuonna linkittämissäni artikkeleissa ja
videoissa, mutta tuossa sarjassa on käyty paljon perusteellisemmin läpi
vuoden 2014 tapahtumia.