Putin'n puhe

Kaj Stenberg wrote:

> Taidat olla ainoa (ainakin tässä ryhmässä) joka kuvittelee että
> tiedemies tyhjiössä nysväsee teorian ja jos ajan kuluessa tulee lisää
> tietoa niin teorian hiominen on yhtä kun sen kumoaminen.

Olkiukkojesi taso on laskenut.

(jouduin muuttamaan otsikkoa, koska taas tuli "headerline too long")

Juha-Pekka on, antakaa anteeksi suorasukaisuuteni, ällöttävä paska!
- Raimo "asiallinen keskustelija" Suonio, 6.3.2012, s.k.evoluutio

Kaj Stenberg

torsdag 8 december 2022 kl. 09:03:17 UTC+2 skrev TJT2:

> Olkiukkojesi taso on laskenut.

Olet vuosien varrella yrittänyt todistaa että evoluutio ei ole totta koska:
A) Darwinilla ei ollut modernia luonnontieteellistä koulutusta
B) Toiset tiedemiehet olivat samoilla jäljillä
C) Darwinin teos ei ole kirjaimellisesti lopullinen totuus
jne jne.

--
Kaj

Kaj Stenberg wrote:

> Olet vuosien varrella yrittänyt todistaa että evoluutio ei ole totta
> koska: A) Darwinilla ei ollut modernia luonnontieteellistä koulutusta

En todellakaan ole !!! Ensinnäkin, evoluutio on ilmiö, jolle on olemassa
erilaisia määritelmiä, eikä määritelmiä todistella, vaan ilmiöön liittyvää
TEORIAA todistellaan ja yritetään kumota, ja minä olen ottanut kantaa
evoluutioteoriaa, siis siihen kehitysoppiinne!! Toiseksi, en ole sitäkään
yrittänyt todistaa vääräksi Darwinin koulutuksella, vaan esim sillä, että
sinä Kaj Stenberg et kyennyt edes yrittämään prof Sanfordin kirjan
kumoamista (toisin kuin evotoverisi Antti Härtsiä, joka sentään kovasti
yritti, vaikka yhtä kovasti sitten epäonnistui).

> B) Toiset tiedemiehet olivat samoilla jäljillä

En todellakaan ole !!!

> C) Darwinin teos ei ole kirjaimellisesti lopullinen totuus

En todellakaan ole !!!

> jne jne.

Niin, noiden KOLMEN VÄÄRINKÄSITYKSEN lisäksi sinulla tuntuu olevan paljon
muitakin väärinkäsityksiä siitä, mitä olen sanonut ja mitä en, ja jos
väärinkäsityksesi ovat tahallisia, niin sittenhän kyse on OLKIUKOISTA. Tai
jos tarkkoja ollaan, sinullahan on jo kohdassa A KAKSI väärinkäsitystä: 1.
sotket evoluution ja evoluutiteorian, 2. valehtelet että olisin yrittänyt
kumota Darwinin puuttuvan koulutuksen avulla, vaikka siihen olen yleensä
viitannut vain silloin kun te evolutionistit olette alkaneet rääkyä että
jollain puheena olevan kreatiedemiehellä ei ole koulutusta puheena olevalle
alalle. Joten sinulla on oikeastaan enemmän kuin kolme väärinkäsitystä.

Joten kerropas, Kaj Stenberg, sekoiletko sinä tuolla tavalla siellä
eliittilukiossasikin??? Tunget oppilaittesi suihin väitteitä joita he eivät
ole koskaan esittäneet, ja toisaalta kiistät heidän sanoneen jotain mitä
oikeasti ovat sanoneet??? Tungetko myös toisten opettajien suihin väitteitä,
joita he eivät ole esittäneet, ja toisaalta kiistät heidän sanoneen sitä
mitä ovat oikeasti sanoneet???

...henkilö joka joutuu turvautumaan konekäännökseen ruo->suo on täysin
pihalla!
- Kaj Stenberg, 27.9.2018, turvauduttuaan itse kyseiseen konekäännökseen.