Luikkiko Stenberg oikeasti karkuun?

Jan 18, 2024, 2:04:02 AMJan 18
Vai kyttääkö se tätä ryhmää kuten Pekka de Groot aikoinaan todistetusti
teki?

Kaj Stenberg

Feb 2, 2024, 10:10:09 PMFeb 2
torsdag 18 januari 2024 kl. 09:04:02 UTC+2 skrev TJT2:
> Vai kyttääkö se tätä ryhmää kuten Pekka de Groot aikoinaan todistetusti
> teki?

Vuosi sitten kerroin että yrittäisin hallita nyyssikäyttöäni. Ei sinänsä kovin hyvin onnistunut mutta muutama asia vuoden aikana nousi silti pinnalle: .

1) Nimimerkki TJT2 on onnistunut esim laattatektoniikan suhteen oppimaan hieman 20 vuoden aikana. On kuitenkin edelleen täysin varjossa siitä miktä nykyoppilas oppii 20 minuutissa.

2) Nimimerkki TJT2:n käsitykset historiasta ja politiikasta jääneet alkumaun ja myötäoksennuksen jälkeen lukematta.

3) Ryhmästä kyllä kyllä fiksuja ja perusteltuja viestejä. Mutta kun solkiintuvat niin nopeasti..

5) Kanavia/alustoja somelle on minulla niin monta (Käytännösä kaikki kyllä suljettuja taikka edes moderoituja) että loppujen lopuksi arvoltaan minulle miinusta en viitsi pitää. Edes mikäli voisi kikkailla itselleen uuden ilmaisen lukutavan.

Tänä vuonna yritän kovemmin irtaantumista. Ehkä googlen avustamana..

--
Kaj

Feb 6, 2024, 2:58:49 AMFeb 6
Kaj Stenberg wrote:

> [...]
> silti pinnalle: .
> 1) Nimimerkki TJT2 on onnistunut esim laattatektoniikan suhteen

Anon jodiksi luulema aine osoittautui kaliumpermanganaatiksi (tjsp), olisi
paljon mielenkiintoisempi aihe kuin laattatektoniikka. Varsinkin kun nyt on
löydetty myös jotain mustaa mönjää, joka ei haise öljyltä. Miten sinä
selität tuon kaliumpermanganaatin tai mitä se olikaan, mistä se sinne
ilmestyi?? Ja liittyykö tuo uusi löyty asiaan vai onko kaksi erillistä
yksittäistapausta??

> oppimaan hieman 20 vuoden aikana. On kuitenkin edelleen täysin
> varjossa siitä miktä nykyoppilas oppii 20 minuutissa.

UTOV. (ja siltä varalta että olet taas nollannut muistisi, tuo tarkoittaa
Unohdit Taas Osoittaa Väitteesi).

> 2) Nimimerkki TJT2:n käsitykset historiasta ja politiikasta jääneet
> alkumaun ja myötäoksennuksen jälkeen lukematta.

Minähän vain toistelen asiantuntijoiden käsityksiä, ja ne asiantuntijat ovat
tehneet mm. sen 17-osaisen dokumenttisarjan niistä vuoden 2014 tapahtumista.
Ja osien pituudet noin 1 - 2 tuntia, joten siinä on yli 20 tuntia BBC:n yms
lähteiden videomateriaali ja muita kovia todisteita.

> 3) Ryhmästä kyllä kyllä fiksuja ja perusteltuja viestejä. Mutta kun
> solkiintuvat niin nopeasti..
>
> 5) Kanavia/alustoja somelle on minulla niin monta (Käytännösä kaikki

Mitä sinulla on numeroa 4 vastaan??