Pekka de Gr tunnusta lukevasi edelleenkin

Kaj Stenberg ei lopettanutkaan, ja Raimo Suoniokin kävi nolaamassa itsensä,
joten kyllä te kaikki luette edelleenkin tätä ryhmää !! Joten kerropas, P de
G, minkälaisia ajatuksia ateistisen evotoverisi kivat 132 ja 133 sinussa
herättivät?? Toverisi ei usko holocaustiin, joten tämän asian suhteenhan hän
on minun revisionistitoverini... Itseasiassa tuo jakso 132 on omistettu
holocaustin muistopäivälle, hänen alkuperäinen suunnitelmansa oli tehdä
jakso jossa ottaa puheluita (varsinkin kun se Turun Teba kovasti uhosi
soittavansa ja ojentavansa natseja ja rasisteja) mutta huomasi että onkin
kyseisen mielikuvitustapahtuman muistopäivä, joten käsittelikin holocaustia.
Antifasisti Teba tuli sitten jaksoon 133.

Holocausti toki ollut esillä valtamediassakin, ja Suomessa asuva
"holocaustiselviytyjä" Lilly Millner taas julistanut kuinka selvisi peräti
kaksi kertaa Stutthofin kaasusammiosta. Muistaakseni sinä Pekka de Groot
olet myöntänyt, että Stuthoff ei ollut massamurhaleiri. Joten miksi et
siivoa omaa pesääsi?? Vai joko olet lähettänyt tiukkaa palautetta
suomalaisille sanomalehdille ja HUM ry:lle ja muille "virallista totuutta"
edustaville tahoille???

Ja miten kukaan ylipäätään voi ottaa vakavasti tuollaiset "selvisin
kaasukammiosta 6 miljoonaa kertaa" sadut?? Miten tehokkuudestaan (ja
teikäläisen mielestä silmittömästä juutalaisvihastaan) tunnetut saksalaiset
olivat niin lepsuja että antoivat juutalaisten noin vaan kävellä pois?
Millnerin tarina tosin muistaakseni menee niin, että joku luottoVANKI
tänäisi hänet pois jonosta vain pari metriä ennen kaasusammion ovea... mutta
kaipa hän sitten käveli siitä pois eikä jäänyt odettelemaan että joku
murhahimoinen SS-mies tulee verenhimoisen koiran kanssa kimppuun (kuten se
yksi treblinkalainen väitti) ??

Evotoverisi näytti jotain teikäläisten videota, jossa eräs kreikkalainen
tjps juutalainen nainen satuili kuinka suihkuista tuli välillä vettä ja
välillä kaasua, vaikka sinäkin, P de Gr, olet muistaakseni myöntänyt että
ZyklonB-kiteet ovat kiinteää ainetta, joista se kaasu sitten sihisee ulos
kun kiteen viskottu ikkunasta sisään tai tiputettu niistä Kula-pylväistä...
joita mystisesti tarvittiin vain Birkenaussa, pääleirillä riitti pelkät
holet katossa.

Ja sitten Otto J Makela vinkuu, että revisionisteilla ei ole yhteinäistä
kertomusta !!! Nimenomaan meillä on, kun taas teikäläisillä on vain
ristiriitoja täynnä oleva sekasotku !!!

Kaj Stenberg

måndag 30 januari 2023 kl. 05:55:42 UTC+2 skrev TJT2:
> Kaj Stenberg ei lopettanutkaan, ja Raimo Suoniokin kävi nolaamassa itsensä,
> joten kyllä te kaikki luette edelleenkin tätä ryhmää !!

Joko/tai:ismi jälleen täydessä laukassa. Karsiminen/vähentäminen ei ole sama asia kun lopettaminen.

--
Kaj

Aika pitkän tauon pidit, ja Suonio vielä pidemmän, ja kaikki muutkin
evolutionisit loistivat poissaolollaan, joten kyllä se jo usean päivän ajan
näytti, että minä ja Samuli olemme täällä kahdestaan. Ja kuten nähtiin,
professori Sanfordin argumentit olivat sinulle liian kovaa kamaa Samulin
tarjoileminakin, joten kysymys ei selvästikään ole väittämístäsi minun
puutteista... Vai kuinka??

Don’t accept the mass media version of events; read, and judge for yourself.