JiiPee MR2 Heinonen tunnustakaa faktat

Jan 24, 2024, 10:12:18 PMJan 24
Samaan aikaan kun Ukraina tiputtelee pommeja vanhusten talojen
savupiipuista, ammuskelee siviiliambulansseja, murhaa torille ostoksille
tulleita siviilejä ja ampuu sotavankeja tuovia kuljetuskoneita, Venäjä
tuhoaa sotilaskohteita ja etenee kohti Kiovaa:

Russian precision strikes on the Ukrainian military do not stop. On the
night of January 24, Russian UAVs destroyed Ukrainian training military
camps in the Zhitomir region and more military facilities in the Poltava
region.

More facilities used for accommodation of the military personnel were hit in
Mirnograd. As a result of the strikes, military equipment used for the
buildup of the defense line near Kurahovo was reportedly destroyed.

More accommodation sites were hit in Kherson, where Ukrainian marines who
take part in the operations on the eastern bank of the Dnieper, were
destroyed.

Russian missile strikes destroy the plans of the Ukrainian military command
to carry out any operations with the military reserves from the rear
regions.

Over the past week alone, at least 17 facilities used for accommodation of
Ukrainian servicemen and foreign mercenaries were destroyed in the Kharkiv
region. For example, the last wave of strikes targeted the temporary
accommodation points and manpower in the city of Kharkiv, as well as in
Chuguev and Balakleya.

The Ukrainian army is losing forces from the strategic reserve, which was
aimed to plug the holes in the defense on the frontlines and to secure the
operations of Ukrainian saboteurs on the territory of the Russian border
regions.

The defeat of the strategic reserve of the Ukrainian army results in Russian
advance in several directions in the region.

At least 35 settlements in the Kharkiv region are already under the Russian
control and their number is growing. At the end of last week, Russian forces
took control of the village of Krahmalnoe, which allows them to expand the
zone of their control south of Kupyansk, secure their control of the
strategically important road and push Ukrainian forces towards the Oskol
river, where their maneuvers will be complicated and losses will increase.

At the same time, the bad dreams of the Ukrainian command about the Russian
offensive across the border in the Kharkiv region may soon come true. On
January 23, Ukrainian units reportedly retreated from the village of
Pletnevka located near the Russian border northeast of Kharkiv. Russian
artillery has been pounding Ukrainian positions in the area for several
days. As a result, Russian troops managed to cross the border and conduct
the mop up operation in the area, threatening the Ukrainian grouping in the
main Ukrainian border stronghold in Volchansk.
https://www.southfront.press/ukrainian-border-is-bursting-at-the-seams/

JiiPee

Jan 25, 2024, 1:18:09 AMJan 25
On 25/01/2024 05:06, TJT2 wrote:
> [...]
> tulleita siviilejä ja ampuu sotavankeja tuovia kuljetuskoneita, Venäjä
> tuhoaa sotilaskohteita ja etenee kohti Kiovaa:

tuollahan saa JATKUVASTI kuulla miten siviilejä Ukrainan kaupungeissa
kuoli tai haavoittui kun venäjä pommittaa niihin.

Esim. tänä aamuna:
"Venäjä iski keskiviikkona drooneilla Odessan kaupungissa sijaitsevalle
asuinalueille, kertoo Odessan kuvernööri Telegram-viestin mukaan.

Viranomaisten mukaan iskut synnyttivät useita tulipaloja. Ainakin kaksi
ihmistä loukkaantui, Ukrainskaja pravda kertoo."

etkö lue uutisia? näitä tulee JATKUVALLA SYÖTÖLLÄ näitä ukrainalaisten
tappamisia ja haavoittamisia. Tuossakin sanottiin että isku tuli
"asuinalueille". Miksi venäjä pommittaa asuinalueille? Ai niin, onko se
ne mummot siellä myös sotilaita?

Turo Juurakko

Jan 25, 2024, 2:04:58 AMJan 25
JiiPee kirjoitti 25/01/2024 klo 08:18:
> etkö lue uutisia?

tarvonen on löytänyt netistä ns. kovaa kamaa, ei sen jälkeen tavallinen
valtavirtamedia tunnu missään.

--
Kirjoituksia kellarista

Heikki Heinonen

Jan 25, 2024, 4:09:48 AMJan 25
Onkohan noi jotain tekoälyn generoimia "uutisia".

Jan 26, 2024, 3:53:44 AMJan 26
JiiPee wrote:
> tuollahan saa JATKUVASTI kuulla miten siviilejä Ukrainan kaupungeissa
> kuoli tai haavoittui kun venäjä pommittaa niihin.

Niin missä tuolla??

> Esim. tänä aamuna:
> "Venäjä iski keskiviikkona drooneilla Odessan kaupungissa
> sijaitsevalle asuinalueille, kertoo Odessan kuvernööri
> Telegram-viestin mukaan.

Joko siellä on ihan ukrainalainen kuvernööri vai vieläkö siellä on se joku
georgialainen (tai armenialainen tai mikä ulkomaalainen se olikaan) joka
kovasti lomaili USAssa tjsp??

> Viranomaisten mukaan iskut synnyttivät useita tulipaloja. Ainakin
> kaksi ihmistä loukkaantui, Ukrainskaja pravda kertoo."

Että ihan Pravda kertoo !! Pravda !!! Ja tuossahan lukee "ihmistä", ei lue
"siviiliä", joten olivat siis sotilaita.

> etkö lue uutisia? näitä tulee JATKUVALLA SYÖTÖLLÄ näitä ukrainalaisten
> tappamisia ja haavoittamisia.

Ukrainalaisten sotilaiden, vaan nythän oli puhe siviileistä.

> Tuossakin sanottiin että isku tuli
> "asuinalueille". Miksi venäjä pommittaa asuinalueille?

No vaikkapa siksi, että oikeasti kyseessä sotilasalue jota Ukrainan
propaganda virheellisesti ja valheellisesti väittää "asuinalueeksi". Tai
siksi, että sen asuinalueen sekaan oli piilotettu aseita yms samalla tavalla
kuin Gazassa... Tai ehkä koko pommitus on ukrainalaisen satua, oli taas
niiden oma ilmatorjuntaohjus tmv. Miksi et yritäkään ottaa huomioon näitä
muita vaihtoehtoja, vaan sokesti uskot jotain uutista, johon et uskalla
antaa linkkiä??

> Ai niin, onko se ne mummot siellä myös sotilaita?

Gazassa (ja Länsirannalla ja muilla Israelin pommittamilla alueilla) on
todennäköisesti suhteellisesti enemmän mummoja kuin tuolla Odessassa, joten
jos käyttäytyisit loogisesti, paheksuisit Israelia yhtä paljon kuin Venäjää
etkä suinkaan puolustelisi juutalaisia. Syyllistyt siis kaksinaismoraaliin,
joka sekin jonkinlainen Logical Fallacy.

So Satan, listen up In God's name I rebuke you (ah) I stand up in his name,
Look you in the eye and laugh in your ugly face (ha, ha, ha)

Jan 26, 2024, 3:53:44 AMJan 26
Heikki Heinonen wrote:
> On Thu, 25 Jan 2024 05:06:06 +0200, "TJT2"
>
> Onkohan noi jotain tekoälyn generoimia "uutisia".

Yrität siis kiistää nuo uutisten paikkansapitävyyden... Joten kerropas, mitä
tuolla sinun mielestäsi, tai siis sinun käyttämiesi "luotettavien"
lähdeittesi mukaan, on tapahtunut ja tapahtuu?? Missä on sinun karttasi ??
Joko Ukraina on niiden mukaan päässyt merenrantaan vai onko vielä montakin
kilometriä jäljellä?? Melitopol sentään lienee jo vallattu ajat sitten ?? Ja
Donetsk ja Lugansk ja kaikki muutkin isot kaupungit??

Oi että kun olen ruvennut enemmän ja enemmän inhoamaan/vieroksumaan koko
sanaa "mutaatio". Jos tämän sanan saisi kitkettyä pois..
- Kaj Stenberg, 19.11.19, s.k.e

JiiPee

Jan 26, 2024, 10:59:53 AMJan 26
On 26/01/2024 10:25, TJT2 wrote:
> [...]
> oli taas niiden oma ilmatorjuntaohjus tmv. Miksi et yritäkään ottaa
> huomioon näitä muita vaihtoehtoja, vaan sokesti uskot jotain uutista,

koska minä käytän tieteellistä Occam's razor "yksinkertaisimman
selityksen"- periaatetta . Yksinkertaisin selitys tuolle on ihan
selvästi että Venäjä tappoi ne siviilit. Olisi "monimutkaista" selittää
että jotenkin Ukraina jatkuvasti tappaa omia ihmisiään ja haavoittaa
niitä. Ukrainalla ei ole mitään OLEELLISTA etua tappaa omia ihmisiään.
enkä ole nähnyt mitään oleellista todistetta että se haluaisi edes sitä.

jatkuvastihan noita saa kuulla että venäjä ampuu ohjuksia kaupunkeihin.

Heikki Heinonen

Jan 26, 2024, 2:58:37 PMJan 26
On Fri, 26 Jan 2024 10:31:23 +0200, "TJT2" <ceationis...@globalism.is.invalid> wrote:

> [...]
>kilometriä jäljellä?? Melitopol sentään lienee jo vallattu ajat sitten ?? Ja
>Donetsk ja Lugansk ja kaikki muutkin isot kaupungit??

Twitterissä on videoita siitä mitä rintamalla tapahtuu, ei tarvitse luottaa jonkun toimittajan kirjoituksiin
tai karttoihin. Twitteriä et kuitenkaan suostu käyttämään joten se siitä.

Feb 1, 2024, 4:29:56 AMFeb 1
Heikki Heinonen wrote:
> On Fri, 26 Jan 2024 10:31:23 +0200, "TJT2"
>
> Twitterissä on videoita siitä mitä rintamalla tapahtuu, ei tarvitse

Miten ihmeessä jollain videolla voidaan esittää KOKO rintama, sen pituushan
on muistaakseni 1 000 kilometriä...!?? Siis en kysynyt mitään videoita
jostain yksittäistapauksesta, jossa näytetään kuinka joku yksittäinen
panssarivaunu tuhotaan, tai kuinka muutama sotilas ammuskelee toisiaan
rynkyillä, vaan puhe oli nimenomaan siitä RINTAMASTA.

> luottaa jonkun toimittajan kirjoituksiin
> tai karttoihin.

Et siis luota Ilta-Lehden toimittajiin ja IL:ssä oleviin karttoihin, vaikka
jopa Pekka Toveri ja ne kastehelmet yms asiantuntijat luottavat???

> Twitteriä et kuitenkaan suostu käyttämään joten se
> siitä.

Sinähän se et suostu käyttämään niitä twitterin kanavia joissa kerrotaan
asioita Venäjän näkökulmasta, tai edes niitä kanavia joilla yritetään olla
puolueeton, vaan selvästikin seuraat vain jotain Ukrainan propagandaa
suoltavaa kanavaa. Siis eihän Twitter (oik. X) ole mikään yksi uutislähde,
vaan on ALUSTA, jolle miljoonat eri postaajat postaavat omia näkemyksiään,
omia käsityksiään, jne. Ja minä kysyin SINULTA enkä miltään
Twitter-videolta... Mikä siinä on niin vaikeaa vastata yksinkertaisiin
kysymyksiin OMIN SANOIN ??

Feb 1, 2024, 4:29:57 AMFeb 1
JiiPee wrote:

> koska minä käytän tieteellistä Occam's razor "yksinkertaisimman
> selityksen"- periaatetta . Yksinkertaisin selitys tuolle on ihan

Jonka näytät ymmärtäneen väärin.
x x x
Occamin partaveitsi (usein myös Ockhamin partaveitsi, säästäväisyyden
periaate[1]) on periaate, jonka mukaan ilmiöitä selittävien tekijöiden
määrän tulee olla mahdollisimman vähäinen. Selityksistä tulee siis karsia
kaikki ylimääräiset tekijät eli teorioiden tulee olla mahdollisimman
yksinkertaisia. Occamin partaveitsen mukaan kilpailevista, yhtä
selitysvoimaisista teorioista tulisi valita yksinkertaisin.[2]

Occamin partaveitsi on saanut nimensä englantilaisen fransiskaaniveli ja
filosofi Vilhelm Occamilaisen mukaan. Nimitys ”partaveitsi” viittaa
ajatukseen siitä, että periaate leikkaa teoriasta pois ylimääräiset
oletukset tai teorian olettamasta ontologiasta pois ylimääräiset entiteetit.
Periaate kuvasi alun perin Vilhelmin nominalistisen ajattelun taipumusta
minimalismiin. Nykyisin se ymmärretään usein nyrkkisääntönä, joka suosii
taloudellisuutta ja yksinkertaisuutta erityisesti tieteellisissä teorioissa.
x x
On kuitenkin myös tapauksia, joissa periaatteen väärinkäyttö on
tukahduttanut tai hidastanut tieteellistä kehitystä johtuen lähinnä
haluttomuudesta hyväksyä monimutkaisempia teorioita havaintoaineiston
selittäjäksi.[18] Esimerkiksi DNA hylättiin alun perin geneettisen
informaation kantajana; kantajaksi oletettiin proteiinit, koska selitys
vaikutti vielä tuolloin yksinkertaisemmalta.
x x
Occamin partaveitselle on olemassa Albert Einsteinin aikoinaan esittämä
tarkistuskorollaari, Einsteinin hiomakivi, jonka mukaan teorian tulee olla
mahdollisimman yksinkertainen, muttei liian yksinkertainen, ollakseen
todennäköisimmin tosi. Sen mukaan monimutkaisempi teoria, joka selittää
asiat yksinkertaisempaa paremmin ja aukottomammin, on todennäköisimmin tosi.
x x
Yksinkertaisuus ja monimutkaisuus ovat kuitenkin suhteellisia käsitteitä,
joiden merkitys riippuu asiayhteydestä jossa niitä sovelletaan ja soveltajan
ymmärryksestä. Ilman objektiivista kriteeriä yksinkertaisuudelle Occamin
partaveitsi itsessään ei tue objektiivisten valintojen tekemistä
x x
Occamin partaveitsen ongelma on mahdollinen subjektiivisuus periaatteen
hyödyntämisessä. Yksinkertainen teoria yhdestä maailmankuvasta näyttäytyy
helposti yksinkertaisena, selkeänä, loogisena ja jopa itsestään selvänä,
joka kyseenalaistaa sen kanssa ristiriitaiset, monimutkaisemmat teoriat,
varsinkin jos ne vaativat lisäksi käsittämättömiä selityksiä ja järjettömiä
lisäoletuksia. Occamin partaveitsi saattaa siten muuttua "ennakkoluulojen
peiliksi".
x x
Occamin partaveistä voidaan käyttää myös väärin, jolloin siitä tulee
argumentointivirhe. Occamin partaveitsi ei tarkoita, että ”yksinkertaisin
selitys on oikea selitys”, vaan ”yksinkertaisin selitys on todennäköisimmin
oikea selitys”. Väärinkäytön kaava on seuraava:
Teoria A on yksinkertaisempi kuin teoria B
Siispä teoria A on tosi
x x x

> selvästi että Venäjä tappoi ne siviilit. Olisi "monimutkaista"
> selittää että jotenkin Ukraina jatkuvasti tappaa omia ihmisiään ja
> haavoittaa niitä. Ukrainalla ei ole mitään OLEELLISTA etua tappaa

Olkiukkokin vielä.

> omia ihmisiään. enkä ole nähnyt mitään oleellista todistetta että se
> haluaisi edes sitä.

Kukaan ei ole väittänyt että Ukraina HALUAISI tappaa omia siviilejään.

> jatkuvastihan noita saa kuulla että venäjä ampuu ohjuksia
> kaupunkeihin.

Koska niissä kaupungeissa ON sotilaskohteita !!! Ja sinulle on jo monta
kertaa kerrottu, että se etttä ohjus OSUU kaupunkiin ei mitenkään todista
että se olisi ohjelmoitu osumaan juuri siihen !! Jne, sinulle on listattu
todella monta vaihtoehtoa mitä kaikkea voi tapahtua !!

Heikki Heinonen

Feb 1, 2024, 10:51:42 AMFeb 1
On Thu, 1 Feb 2024 11:29:53 +0200, "TJT2" <ceationis...@globalism.is.invalid> wrote:

> [...]
>panssarivaunu tuhotaan, tai kuinka muutama sotilas ammuskelee toisiaan
>rynkyillä, vaan puhe oli nimenomaan siitä RINTAMASTA.

Rintama ei ole siirtynyt pitkiin aikoihin kuin muutaman kilometrin. Jos se alkaa taas siirtyä niin siitä tulee
videoita.

>Et siis luota Ilta-Lehden toimittajiin ja IL:ssä oleviin karttoihin, vaikka
>jopa Pekka Toveri ja ne kastehelmet yms asiantuntijat luottavat???

En.

> [...]
>omia käsityksiään, jne. Ja minä kysyin SINULTA enkä miltään
>Twitter-videolta... Mikä siinä on niin vaikeaa vastata yksinkertaisiin

Bard:

On olemassa useita syitä, miksi kysymyksiin voi olla vaikeaa vastata omin sanoin:

1. Tiedon tulva: Elämme informaatiotulvassa, ja meillä on pääsy valtavaan määrään tietoa. Tämä voi vaikeuttaa
relevantin ja tarkkojen tietojen löytämistä kysymykseen vastaamiseksi.

2. Ajattelun laiskuus: On helpompaa toistaa jotain, mitä olemme kuulleet tai lukeneet, kuin miettiä asiaa itse
ja muodostaa oma mielipide.

3. Epävarmuus: Voimme olla epävarmoja siitä, osaammeko vastata kysymykseen oikein tai pelkäämme, että
vastauksemme ei ole tarpeeksi hyvä.

4. Kielitaidon puute: Meillä ei välttämättä ole riittävästi sanavarastoa tai kielioppitaitoa ilmaista itseämme
selkeästi ja ymmärrettävästi.

5. Pelko virheistä: Voimme pelätä tekevämme virheitä ja näyttävämme tyhmiltä muiden edessä.

6. Ajattelun kaavoittuminen: Olemme tottuneet ajattelemaan tietyllä tavalla, ja voi olla vaikeaa irrottautua
tästä kaavoista ja tarkastella asioita uudesta näkökulmasta.

JiiPee

Feb 1, 2024, 12:34:29 PMFeb 1
On 01/02/2024 11:19, TJT2 wrote:

> Jonka näytät ymmärtäneen väärin.
> x x x
> Occamin partaveitsen mukaan
> kilpailevista, yhtä selitysvoimaisista teorioista tulisi valita
> yksinkertaisin.[2]

tuotahan minä juuri sanoin **yksinkertaisin**. Mikä on ongelma?

> Koska niissä kaupungeissa ON sotilaskohteita !!!

mutta ei KAIKKI kohteet ukrainan kaupungeissa ole sotilaskohteita. esim.
ravintola ei ole sotilaskohde.

Ja mikä sotilaskohde oli se iso ruoka-jyvä varasto mihin venäjä iski?
tuhosi kyllä ruokaa, mutta miksi se olisi sotakohde?

Ja sinulle on jo monta
> kertaa kerrottu, että se etttä ohjus OSUU kaupunkiin ei mitenkään
> todista että se olisi ohjelmoitu osumaan juuri siihen !!

edelleen, yksinkertaisin selitys on että venäjä on tarkoituksella sinne
suuntaan ampunut. OCCAMIN RAZOR, OCCAMIN RAZOR ... .

vai alatko jotain conspiracy theorioita heittelemään?

Jne, sinulle on
> listattu todella monta vaihtoehtoa mitä kaikkea voi tapahtua !!

ei ole paljoakaan merkitystä... mikä on merkitystä on että mihin NE
OSUU. nehän jatkuvasti osuu kerrostaloihin ja siviilikohteisiin... minä
NÄEN niitä kuvista ja videoista, joten älä ollenkaan yritä selittää
niitä tyhjäksi, koska en usko sinua ELLEI sinulla ole vahva todiste
(kuvatodiste esim.) että siellä oli aseita tms. jos sinulla ei ole
RAAKAA TODISTETTA VÄITTEILLESI, en usko sinua.

RAAKA TODISTE, eikä spekulaatioita, kiitos.

Feb 4, 2024, 3:59:28 AMFeb 4
JiiPee wrote:

> tuotahan minä juuri sanoin **yksinkertaisin**. Mikä on ongelma?

Einsteinin hiomakivi, käsitteiden suhteellisuus ja ennakkoluulojen peili. Ja
se väärinkäyttö.

> mutta ei KAIKKI kohteet ukrainan kaupungeissa ole sotilaskohteita.
> esim. ravintola ei ole sotilaskohde.

Onpas, jos se on täynnä sotilaita.

> Ja mikä sotilaskohde oli se iso ruoka-jyvä varasto mihin venäjä iski?
> tuhosi kyllä ruokaa, mutta miksi se olisi sotakohde?

Juuri siksi.

> Ja sinulle on jo monta
>
> edelleen, yksinkertaisin selitys on että venäjä on tarkoituksella
> sinne suuntaan ampunut. OCCAMIN RAZOR, OCCAMIN RAZOR ... .

Mitä kohtaa et ymmärrä vieläkään
x x x
Occamin partaveitsi ei tarkoita, että ”yksinkertaisin selitys on oikea
selitys”,
x x x
???

> vai alatko jotain conspiracy theorioita heittelemään?

Ei, vaan heitin jo sinua Einsteinin hiomakivellä, ennakkoluulojen peilillä,
DNA:lla jne
x x x
> [...]

> ei ole paljoakaan merkitystä... mikä on merkitystä on että mihin NE
> OSUU. nehän jatkuvasti osuu kerrostaloihin ja siviilikohteisiin...

Miksi taas valehtelet?? Esim yksi osuma kuukaudessa ei ole jatkuvasti. Ja
toisaalta meillähän on todisteet miten niitä osuu SOTILASKOHTEISIIN
päivittäin... Ja kolmanneksi, et ole vieläkään selittänyt, että MIKSI Venäjä
ampuisi vähäisillä ohjuksillaan nimenomaan siviilikohteita.

> minä NÄEN niitä kuvista ja videoista, joten älä ollenkaan yritä

Kuvia ja videoita, joihin et yritäkään antaa mitään viitettä, joten varmasti
yritän.

> selittää niitä tyhjäksi, koska en usko sinua ELLEI sinulla ole vahva
> todiste (kuvatodiste esim.) että siellä oli aseita tms. jos sinulla
> ei ole RAAKAA TODISTETTA VÄITTEILLESI, en usko sinua.

No ole sitten uskomatta.

> RAAKA TODISTE, eikä spekulaatioita, kiitos.

Eihän sinulle ole kelvanneet mitkään esittämäni todisteet, et ole edes
suostunut tutustumaan niihin. Etkä ole suostunut esittelemään omia
todisteitasi, vaan itsepäisesti vain intät nähneesi jotain kuvia ja
videoita... vaikka Ukrainan viranomaisethan ovat pidättäneet ne
ukrainalaiset bloggarit jotka yrittivät julkaista kuvia väitetyistä
tuhoista.

Feb 4, 2024, 3:59:29 AMFeb 4
Heikki Heinonen wrote:
> On Thu, 1 Feb 2024 11:29:53 +0200, "TJT2"
>
> Rintama ei ole siirtynyt pitkiin aikoihin kuin muutaman kilometrin.

No niinhän minäkin olen uutisoinut antamalla linkkejä SF:n karttoihin, ja
sinä ja hengenheimolaisesti olette huutaneet "Venäjän propagandaa! Höpö
höpöä!! PutinTV!!!" yms.

> Jos se alkaa taas siirtyä niin siitä tulee videoita.

No miksi sitten vingut kun en NYT katso sitä mystistä twitter-kanavaasi,
johon et suostu antamaan linkkiä??

> En.

Juurihan itse totesit, että rintama ei ole siirtynyt pitkiin aikoihin kuin
muutaman kilomertin, siis sanoit IHAN SAMAA kuin nuo IL:n artikkelit ja
asiantuntijat ja kartat !!! Väität siis vastaan itse itsellesi !!!

> Bard:

Simpsonisi mölinän vastapainoksi muutamia mielenkiintoisia Twitter- aka
https://twitter.com/ricwe123

https://twitter.com/GretaThunberg

https://twitter.com/JunesLokka

https://twitter.com/tuukka_kuru

Jasmiina
https://twitter.com/JJJalonen

https://twitter.com/MilkaOjala

https://twitter.com/annakontula

https://twitter.com/veronikahonka

Vanessa O
https://twitter.com/Terrrieri

https://twitter.com/OssiTiihonen

https://twitter.com/HuhtasaariSaara

https://twitter.com/JKavonius

https://twitter.com/TorahJews

https://twitter.com/TorahJudaism

Reporter on Palestinian Affairs
https://twitter.com/ytirawi

https://twitter.com/InsiderDonbass

Lebanese Russian
https://twitter.com/Operationz2p

https://twitter.com/leandro_ptbr

Comrade Scott
https://twitter.com/schiedamseschot

Spetnaz007
https://twitter.com/Alex_Oloyede2

MARIA No evil force can stop me from supporting Russia.
https://twitter.com/its_maria012

https://twitter.com/PutinDirect

https://twitter.com/mfa_russia

> 6. Ajattelun kaavoittuminen: Olemme tottuneet ajattelemaan tietyllä
> tavalla, ja voi olla vaikeaa irrottautua
> tästä kaavoista ja tarkastella asioita uudesta näkökulmasta.

Niin, sinä olet tottunut ajattelemaan cabalistien haluamalla tavalla, et
kykene yrittämäänkaan asioiden tarkastelemista esim Venäjän näkökulmasta.
Puhumattakaan että yrittäisti oikeasti selvittää TOTUUDEN.

JiiPee

Feb 4, 2024, 5:12:22 AMFeb 4
On 04/02/2024 10:53, TJT2 wrote:

> [...]
> kuin muutaman kilomertin, siis sanoit IHAN SAMAA kuin nuo IL:n
> artikkelit ja asiantuntijat ja kartat !!! Väität siis vastaan itse

Tuossa olet muuten loogisesti väärässä. Ei se että IL SATTUI tässä
asiassa olemaan samaa mieltä Heikin kanssa, tarkoita että Heikki voi
välttämättä luottaa IL aan (esim. tulevaisuudessa). Tuo voi olla puhdas
sattuma, että olivat tällä kertaa samaa mieltä.

Ajattele esim. alkeellista/huonoa shakin pelaajaa Ville. Ajatellaan että
Heikki on mestaripelaaja. Heikki sanoo ettei voi luottaa että Ville
valitsisi oikean siirron shakissa. Ville ja Heikki katsovat jotain peliä
yhdessä, kuitenkin eri kaupungeissa. Ville sanoo että "hmm, olen varma
että seuraava siirto on h2-h4". Heikki (tietämättä mitä Ville arvioi),
tekee saman arvion: "luulisin että siirto tulee olemaan h2-h4". Ja
sitten oikea siirto oli tuo h2-h4.
Olisiko nyt ok jos TJT tulisi sanomaan: "Juurihan itse totesit, että
siirto tulee olemaan h2-h4, siis sanoit IHAN SAMAA kuin mitä Ville sanoi
!!!!. Väität siis vastaan itse itsellesi (koska sanoit Villeen ei voi
luottaa siirroissa) !!!"

No, voisikohan tuossa olla kyse esim. että Ville SATTUMALTA valitsi
tuossa siirron oikein? Ja.... ei tuo tarkoita että TULEVAISUUDESSA
mestaripelaaja Heikki voisi luottaa että Ville valitsee oikean siirron
jossain tietyssä tilanteessa. SE VAAN TUOSSA SATTUI OIKEIN VALITSEMAAN,
MUTTA EI SE TARKOITA ETTÄ *****KAIKISSA*** siirroissa voi luottaa Villeen.

JiiPee

Feb 4, 2024, 6:56:06 AMFeb 4
On 04/02/2024 10:44, TJT2 wrote:

> Kuvia ja videoita, joihin et yritäkään antaa mitään viitettä, joten
> varmasti yritän.

jatkuvastihan noita tulee uutisista. Etkö seuraa uutisia?
No autan sitten. Tässä taitaa olla Intialainen uutistoimisto, rapostoi
EILISTÄ tapausta missä

https://www.youtube.com/watch?v=LLfLDfcCp3M

"Russia-Ukraine War: Russian drone attacks in Ukraine leave 40,000
without power | WION Speed News"

- Venäjä iski energialaitokseen, jättäen 40K ukrainalaista ilman
energiaa. Eli isku joka vaikuttaa SIVIILEIHIN. Sanoisin, siviilikohde.
Eikös siviilit ole riippuvaisia energiasta?
- kohdassa 6:04 on osuma KERROSTALOON, ja selvästi yhtä loukkaantunutta
SIVIILIÄ (on ainakin siviilivaatteissa) sitten viedään ambulanssilla
pois. Ja talo näyttää yhä palavan...

Siis tämä EILEN, ei 5 kuukautta sitten. ihan vaan esimerkkinä.

Feb 6, 2024, 2:58:48 AMFeb 6
JiiPee wrote:

> [...]
> välttämättä luottaa IL aan (esim. tulevaisuudessa). Tuo voi olla
> puhdas sattuma, että olivat tällä kertaa samaa mieltä.

Niin millä "tällä kertaa"?? Nehän ovat julkaisseet karttoja vuodesta 2022
lähtien ja AINA niissä kartoissa on ollut se rintama samassa paikassa kuin
Southfrontin yms minun linkittämissäni lähteissä !!! Ja alusta alkaen olette
väittäneet minun lähteitäni Putinin propagandaksi, joten olette tosiassa
väittäneet niitä teidän valtamedioitanne Putinin propaganksi !! Ja
"höpöhöpöksi" jne. Siis olette systemaattisesti väittäneet vastaan
itsellenne, jo vuositolkulla !!

> [...]
> siirto tulee olemaan h2-h4, siis sanoit IHAN SAMAA kuin mitä Ville
> sanoi !!!!. Väität siis vastaan itse itsellesi (koska sanoit Villeen

Ja taas täysin virheellinen vertaus: Oikeampi alkaisi, että Heikki ja Ville
ovat katsoneet jotain VUOSITOLKULLA, jne.

> [...]
> mestaripelaaja Heikki voisi luottaa että Ville valitsee oikean siirron
> jossain tietyssä tilanteessa. SE VAAN TUOSSA SATTUI OIKEIN

Jos Ville on pelannut shakkia VUOSITOLKULLA ja tehnyt aina tietyssä
tilanteessa tietyn siirron, mikä on todennäköisyys, että hän tekee saman
siirron tulevaisuudessakin jos tulee sama tilanne??

JiiPee

Feb 6, 2024, 11:52:04 AMFeb 6
On 06/02/2024 09:12, TJT2 wrote:

> Niin millä "tällä kertaa"?? Nehän ovat julkaisseet karttoja vuodesta
> 2022 lähtien ja AINA niissä kartoissa on ollut se rintama samassa
> paikassa kuin Southfrontin yms minun linkittämissäni lähteissä !!!

ei, ymmärsit väärin mitä sanoin.

Kyse on siitä että sanoit että Heikki oli samaa mieltä IL n kanssa ja
Heikki myöskin (toisaalta) sanoi että ei luota IL aan. Ja sitten sinä
hyökkäät Heikkiä vastaan koska oli samaa mieltä tuossa nimenomaisessa
asiassa mutta silti sanoi että ei luota Iltasanomaan. Ja sinä siis näet
tuossa ristiriidan.

Minä todistin, että logiikkasi TUOSSA on väärä.

nyt ymmärrät?