Magneettimedia Treblinka ja joku holocaustiblogi

Lupaukseni mukaisesti palaan nyt tähänkin.
https://www.magneettimedia.com/toisen-maailmansodan-aikaiset-ilmakuvat-paljastavat-treblinka-ei-ollut-kuolemanleiri-kuten-juutalaistoimijat-valehtelivat/
ja kommenttiosiossa linkki
https://uppochnersehr.wordpress.com/2021/02/20/kl-treblinka/

Heti alussa linkitetään Pekka de Grootin suositettelemiin Holocaust
Handbookseihin. Ja mainitaan Treblinkan lisäksi Belzec ja Sobibor.

Treblinkan tutkimuksista (by neukut) kerrotaan " Uhrien määräksi ilmoitetaan
3 miljoonaa." ja sitten surullisenkuuluisa
x x x
Caroline Sturdy Colls väittää löytäneensä kymmeniä kaivantoja, joista suurin
on 26 m x 17m kokoinen "joukkohauta" (hän ei kykene analysoimaan 4 m
syvempiä juttuja. Muistamme myös pommikuopat ja usean pommin kraatterin,
villit kaivaukset ja muut kaivaukset). Tärkeintä on kai luoda mielikuvaa
mediassa hautojen löytymisestä ja propagoida sen perusteella holokaustin
kiistäjien tappiota.
x x
Uusin arkeologitypykkä vaikuttaa kyllä melko propagandistiselta eikä hän ole
julkaissut kuin epämääräisen tiivistelmän vasta löydöistään. Kuten
artikkelissa todetan, hänen toimintansa ovat tähän asti mediarummutuksesta
huolimatta olleet pikemminkin lopullinen isku holokaustitahojen versiolle
Treblinkasta ja koko holokaustisadulle. Colls on siis kaivellut ja tutkinut
jo 2010 alueella ja media on raportoinut asiasta ainakin 2012
x x
Colls on kaivanut kristittyjen hautausmaata metsässä kaukana leiristä ja
sitten löytänyt luunpaloja myös leiristä. Em. luiden lisäksi juutalaisilla
on kuitenkin tapana tuoda tänne ja muillekin leireille kuolleiden
sukulaistensa luita ja sirotella niitä maastoon. Vuoden 2014
Colls-debunkkaus:
https://www.historiography-project.com/video/eric-hunt/the-treblinka-archaeology-hoax.php
x x x

Ja kuten minäkin jo aikaisemmin huomautin, uusien ja vanhojen sammioiden
räikeä ristiriita
z z z
Ensyklopedia Holocaust-teos väittää myös uusien kaasukammioiden olleen
valmiit lokakuussa 1942. Tämä viittaisi niiden käytön alkaneen marraskuun
alusta. Useat virallisen tahon auktoriteetit esittävät uhriluvuksi 800 000 -
miljoona uhria ja että pääosa olisi murhattu 1942. Esim. Arad katsoo, että
uusien kaasukammioiden valmistuttua olisi jo kolmella pikkukammiolla
murhattu jo lähes 700 000 ihmistä. Joka tapauksessa usea sata tuhatta. Tämän
jälkeen uusilla kammioilla olisi tehtailtu vain vajaa 200 000 murhaa. Miksi
ihmeessä piti rakentaa uudet (10,)12 tai 13 kammiota lähteestä riippuen?
Aiemmat 48 neliömetriä olisivat kai riittäneet ja nyt oli siis lisää tilaa
ollut 320 neliömetriä. Uusien kaasukammioiden laajuudesta on erilaista
tietoa. Eri todistajat puhuvat 8 m x 8 m, 7m x 8m, 7m x 7 m ja 6m x 6m.
Virallinen versio on 8 m x 4 m. Kapasiteetti vaihtelee myös eri todistajien
ilmoituksissa.
z z z

Ja tästäkin räikeäst ristiriidasta on jo ollut puhetta
x x x
Ruumiiden hävittäminen on oma lukunsa. Todistajien mukaan Treblinkassa tai
muilla tuholeireillä ei ollut krematorioita, vain primitiivisiä rakennelmia
arinoiden kanssa. Tämä on kummallista, sillä useimmilla keskitysleireillä
oli krematorio ja tuhoamisleireillä tällaista olisi tarvittu mitä kipeimmin.
Saksassa olisi ollut vaikka kuinka tehokkaita siirrettäviä krematorioita
esim. eläinten jätteiden hävittämiseen teurastamoilla ym. (Samasta syystä on
kummallista, miksi Auschwitzissa oli ihan tavallisia krematorioita, vaikka
virallisen valheen mukaan uhreja oli ainakin miljoona ja siis polttotarve
suuri.) On kummallista, että todistusten mukaan ruumiit poltettiin
kaivannoissa ja rovioilla. Lisäksi on esityksiä suurista joukkohaudoista,
vaikka sellaiset olisivat saastuttaneet pohjaveden saastuessa kallisarvoiset
kaivot, joista yksi oli leiri II:ssa. Virallisen tarinan mukaan Himmler
olisi konsultoinut nobodyä nimeltä Herbert Floss, joka olisi toteuttanut
krematoinnit käyttäen hyväkseen rautatiekiskoja etc. Amatöörikokeiluita 800
000 ihmisen krematointiin, kun tarjolla olisivat olleet todelliset
asiantuntijat Topf & Söhne- firmasta tai Korin asiantuntijat.

Hautoja ja tuhkamääriä ei ole löydetty. Niistä ei ole jälkiä. Tosin erään
todistuksen mukaan tonni tuhkaa kuljetettiin pois päivittäin.
Joukkohaudoista ja rovioista olisi kuitenkin tullut jäädä jotain todisteita,
vaikka Sonderaktion 1005 olisi onnistunut tuhoamaan ruumiinjäännökset.
Tarvittavat puumäärät olisivat olleet valtavat. Tulet olisi täytynyt nähdä
ympäristön kylistä. Wiernikin mukaan 120 000 ruumista pystyttiin hävittämään
10 päivässä, mikä on sula mahdottomuus.
x x x

Ja mukana Baltia ja Babi
z z z
Esim. Baltian maissa ei todellisuudessa suoritettu mitään juutalaisten
joukkoteloituksia. Kuten esim. Laurio on ansiokkaasti osoittanut, Babi
Jarissa tai Kiovassa 1941 ei suinkaan teloitettu yli 33 000 juutalaista
repressaalioperaatiossa. Luku ei voi pitää paikkaansa. Myös on ollut puhetta
Manstein-oikeudenkäynnistä ja siellä osoitetuista valheista Simefropolin
juutalaisia koskien. Venäjän valtion sota-arkistosta löytyvä Einsatzgruppe
A:n yleisraportti 16.10. - 31.1.1942 (500-4-92) on myös väärennös. Siinä
selitetään 34500 juutalaisen sijainti Kaunasin, Vilnan ja Schaulenin
ghetoissa sillä, että siellä olisi pitkään ollut vain työkykyisiä
juutalaisia puolustusvarustusten rakentamistarkoituksissa. Vilnan
juutalaisen museon asiakirjojen mukaan Vilnassa eli kuitenkin vuoden 1942
lopussa 14545 juutalaista. Muutaman kuukauden ikäisä lapsia oli 12 ja 1941
syntyneitä 172. Kaksivuotiaita 117 ja kolmivuotiaita 188 jne. Yhteensä alle
16-vuotiaita oli tasaisina ikäryhminä 3693 kpl. 59 henkilöä oli yli
65-vuotiaita ja vanhin yli 90-vuotias Chana Stamleriene (s. 1852). Lapset
asuivat ghetossa perheidensä kanssa. Osan perheenjäsenistä piti tietysti
katsoa lasten perään. Abraham Foxmanin esitys teoksessa Anthology of
Holocaust Literature /1968 New York, s. 90 sanoo, että 1943 huhtikuussa
kaikki lapset määrättiin kouluun, kun koulunkäynti oli ollut aiemmin
vapaaehtoista. Saksalaiset antoivat luvan koulujen oppilaille poistua
ghetoista opettajien kanssa kahdesti viikossa läheiseen metsään. Kaikkien
lasten tuli rekisteröityä koulunkäyntiä varten. Kauen Sipon raportti:
12.5.1944 "venäläiset bandiitit hyökkäsivät useisiin instituutioihin
Liettuassa ja ryöstivät ne, mm. Bohumelisckin juutalaisleiriin, jossa oli
300 miestä, naista ja lasta." (RGVA, 504-1-7, s. 41)
z z z

Ja PALJON muuta johon AnttiHx, P de G, Raimo Suonio, Kaj Stenberg, Otto J
Makela ja muut kiihkouskovaiset eivät kykene vastaamaan, torppaamisesta
puhumattakaan.

Ai niin, tuollakin on kommenttiosio, jossa
x y z
Steffen Werner on julkaissut vuonna 1990 omakustannekirjan Die Zweite
Babylonische Gefangenschaft. Siinä hän on todennut kaikkien
tuhoamisleireiksi yleisesti kutsuttujen keskitysleirien (Treblinka,
Birkenau, Belzec, Majdanek, Sobibor) sijainneen idän ja lännen
rautatieverkon rajapaikoilla ja suurissa rautatiesolmuissa. Ne ovat olleet
hänen mukaansa kauttakulkuleirejä. Vangit jaettiin sieltä eri leireille tai
heidät siirrettiin edelleen Valko-Venäjälle. Muutamat säilyneet dokumentit
junien kulkemisesta ym. paljastavat tämän. Myös eräiden vankien kertomukset
heidän kuljettuaan siirtoleireistä muualle. Birkenaussa oli ilmeisesti
karanteenileiri, jossa vangit olivat jonkin aikaa. Tämä on hänen mukaansa
nähtävissä. Hän on päätellyt myös sotilaskarttojen perusteella väestöä
siirtyneen suuria määriä Valko-Venäjälle, jonne olisi syntynyt uusia kyliä
ja taajaamia lyhyessä ajassa. Valko-Venäjälle väkeä on siirretty
todistetusti ja virallisen ja vakiintuneenkin historiakäsityksen mukaisesti
ja muistelijoita sekä todisteita tällaisesta kohtalosta on paljon. Werner
toteaa siis väkeä siirretyn em. leirien kautta itään ja muille leireille
eikä siis tulleen tuhotuksi, kuten on aiemmin väitetty. Myös tunnetut
revisionistitutkijat Jürgen Graf ja Carlo Mattogno ovat päätyneet siihen,
että esim. Treblinka olisi ollut siirtoleiri. Sen paikalta ei Graf löytänyt
joukkohautoja maatutkalla. On olemassa muutama vankikertomuksia, joiden
mukaan esim. Treblinkasta siirtyi (1968 puolalaisen lehden mukaan) vanki
Samuel Zylberstein Majdanekiin ja sieltä vielä 8 leirille. Juutalaiset
historioitsijat Adam Rutkowski ja Tatjana Berenstein ovat selvittäneet, että
monet vangit ovat siirtyneet Treblinkasta Majdanekiin ja eteenpäin (Laurion
blogissa Belzecin luvussa on lukumääriäkin heidän kirjastaan, 30 000 - 40
000 ja Treblinkassa jaettiin itään ja muille leireille siirettävät). Muutama
tieto on olemssa myös muilta leireiltä. In myös olemassa 31.7.1942
Valko-Venäjän kuvernöörin Wilhelm Kuben valitus Varsovasta Minskiin
lähetetystä 1000 juutalaisesta junalla. Tuohon aikaan kaikki Varsovasta
poissiirretyt juutalaiset kulkivat Treblinkan kautta. (Tiedot Treblinkasta
Grafin kirjoituksesta The Barnes Review -lehden numerosta 6/2003).
z y x

Ja toisessa kommentissa linkki
https://thesixmillionfactorfiction.blogspot.com/

MIKSI ETTE VOI MYÖNTÄÄ, ETTÄ HOLOCAUSTI ON SATUA?????

AnttiHx

Magneettimedian artikkeleita ei kannata edes kommentoida.
Kaikki täyttä puppua.

Antti

Heikki Heinonen

Eli laitat vaan silmät kiinni ja kiellät kaiken.

AnttiHx

Netissä on paljon sellaista mikä on pelkkää sontaa.
Sen verran täytyy olla lähdekriittinen että sontaa ei ala kommentoimaan.

Antti

Heikki Heinonen

Myönnätkö edes sen että luku 6 miljoonaa on hieman liioiteltu? Jos myönnät niin mikä sitten on oikea luku ja
millä perustelet sitä?

AnttiHx

Minusta on täysin yksi onko luku 5 miljoonaa vai 7 miljoonaa vai jotain
siltä väliltä.
Joka tapauksessa suuri luku. Muistetaan että Suomen asukasluku on non
5.5 miljoonaa.

Antti

Heikki Heinonen

Kuinka suuri hautausmaa tarvittaisiin jos koko kansa pantaisiin hautaan? Olisiko se mahdotonta löytää 80
vuoden kuluttua?

AnttiHx

Mitä tekemistä tällä kysymyksellä on holokaustin uhrien kanssa?
Heidät jäännöksensä ovat aika monessa paikassa, varmaankin satoja
"hautausmaita".

Turo Juurakko

Heikki on kyselyiässä.

--
Kirjoituksia kellarista

Heikki Heinonen

Ehkäpä ne joskus vielä löydetään.

Raimo Suonio

Itse AnttiHx virkkoi, noin nimesi:
Eikä tuhka vie paljon hautatilaa.

--
Raimo Suonio, Hyvinkää, Finland
http://www.nic.fi/%7Ersuonio/

AnttiHx wrote:

> Minusta on täysin yksi onko luku 5 miljoonaa vai 7 miljoonaa vai
> jotain siltä väliltä.

Sisältyykö siihen lukuun myös luonnollisesti kuolleet? Aloitettiinko luvun
laskeminen jo 1933 vai vasta 1942 vai joskus tuolla välillä ja jos, niin
milloin??

> Joka tapauksessa suuri luku. Muistetaan että Suomen asukasluku on non
> 5.5 miljoonaa.

Niin, tietyllä ajanhetkellä, ei epämääräisellä monta vuotta pitkällä
aikavälillä laskettuna summana. Ja elossa olevien asukkaiden laskemiseen ei
liity ongelmaa, että lasketaanko murhatut ja luonnollisesti kuolleet
erikseen... Vaan entäs ne evotoverisi Kaj Stenbergin inttämät 5 miljoonaa
ei-judealaista?? Niiden kanssahan summaksi tulee 11 miljoonaa, tai sinun
luvuillasi 10M tai 12M.

So Satan, listen up In God's name I rebuke you (ah) I stand up in his name,
Look you in the eye and laugh in your ugly face (ha, ha, ha)

Entäs se copypastaamani teksti mainitsemastani blogista?? Siis taas oiva
esimerkki miten totaalisen säälittävä tapaus olet: Annoin ensin
taustatietona linkin magneettimedian artikkeliin, koska löysin linkin
kyseiseen blogiin artikkelin KOMMENTTIOSIOSTA, ja sitten copypastasin
runsaasti kovaa kamaa kyseisestä BLOGISTA. Sinä et kyennyt kommentoimaan
sanallakaan kyseistä blogitekstiä vaan hyökkäsit magneettimediaa vastaan.

Ja hyökkäyksesikin säälittävää solvausta, et kyennyt OSOITTAMAAN mitään
puppua. Lisäksi kyseinen artikkeli on suomennos artikkelista "Wartime Aerial
Photos of Treblinka Destroy jewish Death Camp Lies" joten ilmeisesti sinun
oman logiikkasi mukaan sinun omat tekstisi muuttuisivat pupuksi jos
Magneettimedia jostain syystä päättäisi julkaista sinun kirjoituksiasi...!??

AnttiHx had myriads of opportunities to make a fool of himself, and he
missed not a single one of them.

AnttiHx wrote:

> Mitä tekemistä tällä kysymyksellä on holokaustin uhrien kanssa?
> Heidät jäännöksensä ovat aika monessa paikassa, varmaankin satoja
> "hautausmaita".

Myönnät siis, että niitä hautausmaita ei ole löydetty ja laskettu lukumäärää
tarkasti?? Sinun mukaasihan pitää laskea tarkasti...

God can deliver us from Satan's evil grip

Raimo Suonio wrote:
> Itse AnttiHx virkkoi, noin nimesi:
>
> Eikä tuhka vie paljon hautatilaa.

Suonio näyttää taas unohtaneen sen faktan, että virallisenkin
historiankirjoituksen mukaan suurinta osaa EI KAASUTETTU eikä näinollen
raahattu kaasukammioista krematorioihin, eikä edes Treblinkan jne
väitetyille ratakiskogrilleille. Suonio näyttää myös unohtavan että myös
niistä polttopuista olisi tullut valtava määrä tuhkaa, eikä miljoonista
ruumista tulevan tuhkan määräkään kovin pieni ole. Suonion väite on siis
höpöä joka suhteessa, ihan niinkuin ne hänen minuun kohdistamansa
valehtelusyytökset. Suoniohan ei ole vieläkään vastannut siihen monta kertaa
repostaamaani viestiin, eikä moneen muuhunkaan, joissa olen osoittanut hänen
syytöksensä täysin perättömiksi.

Oh, Satan, you ol' devil you, God can flatten you like a Sunday morning
pancake

Otto J. Makela

https://en.wikipedia.org/wiki/Sealioning
--
/* * * Otto J. Makela <o...@iki.fi> * * * * * * * * * */
/* Phone: +358 40 765 5772, ICBM: N 60 10' E 24 55' */

Heikki Heinonen

On Wed, 29 Sep 2021 20:41:07 -0000 (UTC), Raimo Suonio <raimo....@nic.fi> wrote:

>Itse AnttiHx virkkoi, noin nimesi:

>Eikä tuhka vie paljon hautatilaa.

Ja se on jemmattu sveitsiläisen pankin holviin mistä sitä ei koskaan löydetä.

AnttiHx

TJT2 kirjoitti 30/09/2021 klo 5.11:

> [...]
> historiankirjoituksen mukaan suurinta osaa EI KAASUTETTU eikä näinollen
> raahattu kaasukammioista krematorioihin, > eikä edes Treblinkan jne

Kyllä niitä ammuttuja tuhkattiin, samoin kuin nälkään näännytettyjä,
sairauksiin kuolleita ja pahoinpitelyihin kuolleita.
Tietenkin osa haudattiin joukkohautoihin, maakuoppiin ja osa jätettiin
hautaamattakin.

> Suonio näyttää myös unohtavan että myös
> niistä polttopuista olisi tullut valtava määrä tuhkaa, eikä miljoonista
> ruumista tulevan tuhkan määräkään kovin pieni ole.
Tuhkaa haudattiin, vietiin jokiin ja järviin, levitettiin maahan ja
siitä tehtiin jopa lannoitteita. Kyllä siitä aina päästiin eroon.

> [...]
> kertaa repostaamaani viestiin, eikä moneen muuhunkaan, joissa olen
> osoittanut hänen syytöksensä täysin perättömiksi.

Täytyy kyllä todeta ettet ole osoittanut vielä Suonion syytöksiä
perättömiksi. Suonio on päinvastoin osoittanut sinun väitteisesi olevan
pelkkää huuhaata.

Antti

AnttiHx

TJT2 kirjoitti 30/09/2021 klo 5.06:

> Myönnät siis, että niitä hautausmaita ei ole löydetty ja laskettu
> lukumäärää tarkasti?? Sinun mukaasihan pitää laskea tarkasti...

Äly hoi älä jätä.
Tarvonen rappeutuu jatkuvasti.

Antti

AnttiHx

> Kun lainaamssasi tekstinpalasessa arvostettua tiedenaista (Professor of
Conflict Archaeology and Genocide Investigation) kutsutaan
arkeologitypykäksi niin ei ole tarvetta lähteä tarkemmin lukemaan ko.
kirjoitelmaa.

Professorista:
https://en.wikipedia.org/wiki/Caroline_Sturdy_Colls

Caroline Sturdy Collsin Treblinkassa tehdyistä kaivauksista yllä
olevalla sivulla:
xxx
Approval for a limited archaeological study was issued for the first
time in 2010 to a British team from Staffordshire using non-invasive
technology and Lidar remote sensing notably, because neither the
authorities nor the Jewish religious leaders in Poland allowed
excavations at the camp out of respect for the dead.
xxx

Siis ei mitään fyysistä kaivamista.

Antti

AnttiHx wrote:
> [...]
>of Conflict Archaeology and Genocide Investigation) kutsutaan
> arkeologitypykäksi niin ei ole tarvetta lähteä tarkemmin lukemaan ko.

Koska Antti Härsiä luikki karkuun jo vuonna 2022, olen nyt 2023 käynyt läpi
merkkaamiani viestejä, joihin en ennättänyt vastata silloin kuin hän vielä
oli täällä, ja merkannut ne luetuiksi niihin vastaamatta. Mutta tässä eräs
oiva esimerkki joka suorastaan pakottaa vastaamaan:

> [...]
> authorities nor the Jewish religious leaders in Poland allowed
> excavations at the camp out of respect for the dead.

Tosiasiassa jopa YLE esitti "dokumentin", jossa maassa iso kuoppa, Carolinen
apulaiset pienten lapioiden kanssa, kuopan seinästä törröttää joku laatta.
Caroline rientää paikalle, laatta vedetään pois kuopan seinämästä ja
Carolinen esittelee laatassa olevaa kuviota ja väittää että Daavidin tähti,
ja laatat kaasukammioiden seinissä, ja tähdillä tarkoitus rauhoitella
juutalaisia. Tjsp, en nyt enää muista tuon "dokumentin" yksityiskohtia, sen
sijaan muistan erään revisionistin tekemän vastinevideon, jossa hän osoittaa
että 1. kysyisen kuvio on laatan TAKApuolella, tuli siis seinää vasten,
joten ei sitä kukaan juutalainen olisi nähnyt siinäkään tapauksessa että
laatat olisi oikeasti olleet jonkin kaasukammion seinälaattoja, ja 2.
kyseinen kuvio EI OLE Daavidin tähti, vaan laattoja valmistaneen puolalaisen
yrityksen logo, oli käytössä jo kauan ennen kuin saksalaiset valtasi Puolan.

Ja kun Carolinen oli tarpeeksi kauan töllistellyt laattaa tippa silmässä,
tai mitä krokotiilin kyyneleitä ne olikaan, ainakin eräässä toisessa
kohtauksessa kovasti itkeskeli, niin vietiinkö laatta kemialliseen anlyysiin
tai muuhun tieteelliseen tutkimukseen?? Ei, vaan työnsivät takaisin sen
kuopan seinämään. Siis sen kuopan, jonka olivat ihan fyysisesti kaivaneet...

Lisäksi se laatta oli epäilyttävän puhdas, vaikutti selvältä lavastukselta.
Voi toki olla, että ne kaivajat kiskoivat sen pois seinämästä heti
löydettyään, putsasivat ja näyttivät Carolinelle ja kuvausryhmälle, joka ei
sattunut olemaan paikalla kun löytyi. Joten päättivät ottaa uusiksi, jotta
saadaan näyttävää videomateriaalia. Mutta voi olla niinkin, että koko juttu
täyttä lavastusta, laatta ostettu jostain kaupasta, ostihan se
amerikkalainen neekerikin sen 7-haaraisen kynttilänjalan ja valehteli, että
sai lahjaksi juutalaiselta jonka oli pelastanut kuolemanleiriltä. Neekeri ei
vaan tajunnut, että hänen palvelustietonsa ovat tallessa US Armyn
rekistereissä, ja niiden mukaan neekeri oli sotimassa saksalaisia vastaan
ihan eri paikassa. Ja jäi samalla kiinni siitäkin valheesta, että olisi
osallistunut maihinnousuun vaikka oikeasti tuotiin mantereelle paljon
myöhemmin reservijoukoissa.