JiiPee katso kolme videota

Feb 4, 2024, 10:44:12 AMFeb 4
Roses Have Thorns (Part 8) The Donetsk & Lugansk Referendums
https://www.youtube.com/watch?v=nQ930lCvSK8

Ihmiset jonottavat innoissaan äänestyspaikoilla, joku toimittaja kyselee ja
kaikki vakuuttavat äänestävänsä Donetskin itsenäisyyden puolesta ja
haukkuvat Länsi-Ukrainaa. Ja sitten toisessa paikassa BBC:n toimittaja
sanoo, että on nähnyt uurnassa vain Kyllä-ääniä, siellä kun on sellaiset
läpinäkyvät uurnat eikä niitä isoja plakaatteja taiteta, toisin kuin
Suomessa äänestysliput. Ei näy mitään venäläisiä sotilaita pakottamassa,
joten selvä juttu, se yli 90 prossan tulos oli aito.

The Psychology of Israeli Propaganda
Who are the main targets of Israeli propaganda? Why do they believe in it?
Kommenteista:
I am a 69 year old New Yorker who always tacitly supported Israel, but never
really educated myself about Gaza, the West Bank, and the Palestinian
people. I just accepted most of the Israeli propaganda I was fed in the
media. I suspected that things were going on that I should disagree with,
but I looked away. Israel's brutal response to Oct. 7 changed all that and
the more I learn and see, the more anti-Israel I have become. It really is
hard to break thru the propaganda bubble, and, as my own eyes have opened
up, I am shocked at how difficult it is for even my liberal progressive
friends to stop spouting Israeli propaganda and to even consider another
view of things that sees Palestinians as people, like all of us. I am
ashamed it has taken me so long to wake.
https://www.youtube.com/watch?v=_YCQV_iUGRE

Tuossa kerrotaan miten juutalaiset ovat aivopesseet sinut. Ja kolmas video,
totuus HAMASista, juutalaiset varastaa sen avulla palestiiinalaisten maat:
How Benjamin Netanyahu Relies on Hamas
Why Netanyahu wants to Keep Palestinians Divided
Members of the Israeli far right have referred to Hamas as "an asset" and
claimed that anyone who wants to stop a two state solution needs to support
Hamas. In this video, we go over their strategy to divide and conquer the
Palestinian people, keeping them physically and politically divided so their
land can be taken.
https://www.youtube.com/watch?v=2PeYDphtHYo

Länsi-Ukrainalaiset siis haluavat varastaa lähes 10 miljoonan
itäukrainalaisen maat, juutalaiset haluavat varastaa palestiinalaisten maat.
Miksi puolustat maanvarastajia???

JiiPee

Feb 4, 2024, 11:23:40 AMFeb 4
On 04/02/2024 16:03, TJT2 wrote:
> Ei näy mitään venäläisiä sotilaita pakottamassa, joten selvä juttu, se
> yli 90 prossan tulos oli aito.

Minä en tiedä mitä ne sotilaat on siellä tehneet, joten tämä jää
arvoitukseksi. Toki minun on vaikea uskoa mitä Venäjä/venäjämieliset
asiasta sanoo, koska nehän se lopulta varasti sen Krimean. En minä
varkaalta kysyisi että mitä tapahtui ja uskoisi heti sitä, koska on
suuri vaara että varas ei kerro koko totuutta. Esim. jos varas ryöstää
pankin, en menisi häneltä kysymään että mitä siellä pankissa tapahtui,
ja sitten uskoisi kaiken mitä tämä varas sanoisi.

Ei tuomioistuimetkaan usko varkaan sanomisia oletusarvoisesti... eiköhän
se ole juuri PÄINVASTOIN, eli oletetaan että varkaan sanaa ei
oletusarvoisesti uskota, koska toki on vaara että varas kertoo asiat
hänen kannaltaan hyväksi.

Varkaalla on motivaatio kertoa asiat väärin, ja tuomarit toki ymmärtää
tämän.

Feb 6, 2024, 2:58:47 AMFeb 6
JiiPee wrote:

> Minä en tiedä mitä ne sotilaat on siellä tehneet, joten tämä jää
> arvoitukseksi.

Niin mitkä sotilaat?? Eihän Slavyanskissa, Kramatorskissa, Donetskin
kaupungissa, Luganskin kaupungissa jne ollut mitään venäläisiä sotilaita !!!
Sen sijaan siellä jossain oli niitä murhanhimoisia ukrainalaisia sotilaita,
joille paikalliset asukkaat meni sanomaan, että me ei tarvita teitä, menkää
takasin sinne mistä olette tulleet. Vastasivat ampumalla niitä aseettomia
siviilejä.

> Toki minun on vaikea uskoa mitä Venäjä/venäjämieliset
> asiasta sanoo, koska nehän se lopulta varasti sen Krimean. En minä

NYT EI PUHUTA KRIMIN NIEMIMAASTA, sehän käsiteltiin jo Part 1:ssä ja nyt on
menossa jo Part 8, kuten tuossa selvästi kerroin !!

> [...]
> pankin, en menisi häneltä kysymään että mitä siellä pankissa tapahtui,
> ja sitten uskoisi kaiken mitä tämä varas sanoisi.

Länsi-Ukrainahan se yritti varastaa Itä-Ukrainan, katso mitä se vanhus
selittää lehmän ruokkimisesta ja lypsämisestä !! Tosin taisi olla vasta Part
9:ssä...

> [...]
> eiköhän se ole juuri PÄINVASTOIN, eli oletetaan että varkaan sanaa ei
> oletusarvoisesti uskota, koska toki on vaara että varas kertoo asiat

Mitä ihmettä sinä sössötät jostain tuomioistuimista kun kyse on siitä mitä
sinä voit nähdä omin silmin ja kuulla omin silmin !?

> Varkaalla on motivaatio kertoa asiat väärin, ja tuomarit toki ymmärtää
> tämän.

Syytät sitä BBC:n toimittajaa varkaaksi kun kertoi nähneensä vaaliuurnassa
vain KYLLÄ EROLLE rasteja??? Ja siinä videollahan jopa näytetään niitä
äänestyslappuja, joten ei tarviste edes uskova BBC:n toimittajaa vaan voit
nähdä ihan omin silmin !! Ja voit itse nähdä miten siinä äänestyspaikalla on
ulos asti ulottuva jono, kun ne donbassilaiset äänestäjät suorastaan
himoitsevan pääsevänsä äänestämään eroamisen puolesta !! Ja eräällä
äänestyspaikalla vaalivirkailija kertoo, että ei ole koskaan aikaisemmin
ollut niin paljon äänestäjiä. Jne. Siis voit IHAN OMIN SILMIN nähdä kuinka
nimenomaan KANSA halusi eroon laittomaan tilaan joutuneesta Ukrainasta !!
Eräs henkilö jopa selittää, että hänen mielestään Ukraina ei enää ole mikään
valtio !!