JiiPeelle tukiopetusta osa Video 01

Jan 30, 2024, 1:17:51 AMJan 30
Roses Have Thorns Part 1 Euromaidan et Crimea
https://www.youtube.com/watch?v=wwVUp4IWEKw

Videolla on runsaasti clippeja BBC:n, CNN:n Reutersin yms länsimaisten
uutiskanavien uutisista ja videoista, ei siis ole mikään "PutinTV" vaikka
yksi lyhyt pätkä on myös RT:ltä kopioitu. Videon loppupuolella kuvaa Krimin
niemimaalta, jossa ihmiset käyvät äänestämässä, ei näy mitään sotilaita
aseen kanssa pakottamassa, vaan itse innoissaan kertovat äänestäneensä
Ukrainasta eroamisen puolesta ja Venäjään liittymisestä.

Eräs vanha mies jopa selittää, että on jo kymmenien vuosien ajan toivonut
sitä liittymistä, samalla kun vaimo on pessimistisesti todennut että ei
sellaista koskaan tule. Joten ilmeisesti mies oli nyt tuplasti onnellinen,
kun tuli äänestys ja vaimo nolasi itsensä.

Ja jokin iso aukio täynnä ihmisiä osoittamassa mieltä, heiluttelevat Venäjän
lippuja, ja sinä höpisit jostain parista mielenosoittajasta, vaikka 20 000
taitaa olla lähempänä totuutta !!

Ja on myös kuvaa Donbassista, sielläkin ihmiset innoissaan kun pääsevät pois
Ukrainan orjuudesta. Sen sijaan sotahullu Julia T, siis Ukrainan entinen
pääministeri, uhoaa ihan raivona, että koko Venäjä pitää tuhota, ja kun se
hänen keskustelukumppani mainitsee 8 miljoonaa itäurkainalaista, Julia
huutaa ihan raivona että ne pitäisi tappaa atomipommeilla !! Ja on myös
kirjoittanut tuon murhanhimonsa Twitterissä !!

Joten tuon videon ja jo toisessa ketjussa postaamani artikkelin, ja kaikkien
aiemmin esittämieni todisteiden valossa tämä on täysi selvä asia: USA ja
muut cabalististit lietsoivat Ukrainaan värivallankumoukisen "natsien" ja
muiden tyytymättömien länsiukrainalaisten avulla. Ja jotkut cabalistist
ammuskelivat mielenosoituksen kumpaakin osapuolta saadakseen ne entistä
suurempaan raivoon. Josta sitten seurasi, että laillisesti valitun
presidentin tekemät myönnytykset eivät kelvanneetkaan kuin niille
neuvottelijoille, videolla on pätkä jossa ne mielenosoittajat buuaavat
omalle johdolleen, tjsp. Ja kun sitten se keskenään riitainen uusi johto sai
aikaan jonkinlaisen hallituksen, länsiukrainalaiset alkoivat vainotä
itäukrainalaisia niin, että ihan itse päättivät järjestää äänestyksen
Ukrainasta eroamisesta.

Josta sitten nämä länsiukrainalaiset murhanhimossaan joutuivat niin suuren
raivon valtaan, että suunnittelivat 8 miljoonan ihmisen massamurhaa
atomipommeilla !!

JiiPee

Jan 30, 2024, 1:22:15 PMJan 30
On 30/01/2024 08:06, TJT2 wrote:
> [...]
> että ei sellaista koskaan tule. Joten ilmeisesti mies oli nyt tuplasti
> onnellinen, kun tuli äänestys ja vaimo nolasi itsensä.

Eli venäjän sotilaat tulee Crimealle, valloittavat sen ja riisuvat
aseista Ukrainan sotilaat. Sitten alkaa "vaalit", jotka *varastaja**
järjestää. etkö näe jotain pimeää tuossa?

Jos se Crimean liittyminen oli niin "selvä", miksi maailma ei ole
hyväksynyt vieläkään Crimea venäjän osaksi tai oikealla tavalla
liitetyksi venäjään?

Jos Pietarissa tehtäisiin äänestys ja suurin osa haluisi liittyä
Suomeen, tulisiko Venäjän antaa PIetari Suomelle? Ja luuletko että Putin
suostuisi siihen? mietihän sitä...

Heikki Heinonen

Jan 30, 2024, 6:34:29 PMJan 30
On Tue, 30 Jan 2024 08:06:23 +0200, "TJT2" <ceationis...@globalism.is.invalid> wrote:

> [...]
>aseen kanssa pakottamassa, vaan itse innoissaan kertovat äänestäneensä
>Ukrainasta eroamisen puolesta ja Venäjään liittymisestä.

Mitä jos Kaliningrad haluaa itsenäistyä ja enemmistö kannattaa sitä, onko se teikäläisten mielestä ok?

JiiPee

Jan 31, 2024, 1:24:58 AMJan 31
On 31/01/2024 01:34, Heikki Heinonen wrote:
> Mitä jos Kaliningrad haluaa itsenäistyä ja enemmistö kannattaa sitä, onko se teikäläisten mielestä ok?

no empä uskoa, koska kaksinaismoraalia harrastetaan...

Ja venäjän kaksinaismoraalia myös että Itä ukraina kyllä saa
itsenäistyä, mutta Taiwan , joka on hirveän paljon loogisemmin
itsenäisempi, ei voisi itsenäistyä. Ja Taiwanissahan on enemmän
itsenäisyyttä kannattavia kuin Kiinan puolella olevia.

Kyllä näissä selvästi on itsekkäät motiivit Venäjällä, ei ole yhtenäinen
näissä.

tai sitten selitellään että "se on eri asia".

Minun mielestä tuo menee vielä pidemmälle: MItä jos Pietari haluaisi
itsenäistyä?

Feb 2, 2024, 3:17:52 AMFeb 2
JiiPee wrote:

> Eli venäjän sotilaat tulee Crimealle, valloittavat sen ja riisuvat

Kommenteissakin ihmetellään että miksi olisivat tulleet kun niitä oli siellä
jo useita tuhansia.

> aseista Ukrainan sotilaat. Sitten alkaa "vaalit", jotka *varastaja**
> järjestää. etkö näe jotain pimeää tuossa?

Edelleenkin fakta, että Krimin autonomisen alueen oma maakuntahallinto (tai
mikä sen virallinen nimi onkaan tuolla) ne vaalit järjesti, etkö katsonut
näitä videoita ollenkaan??

> Jos se Crimean liittyminen oli niin "selvä", miksi maailma ei ole
> hyväksynyt vieläkään Crimea venäjän osaksi tai oikealla tavalla
> liitetyksi venäjään?

Koska se maailma on Saatanan vallassa !!! Eikö yksikään pastorisi ole
tätäkään kristinukson perusjuttua sinulle opettanut, vai eikö opetus ole
mennyt perille???

> Jos Pietarissa tehtäisiin äänestys ja suurin osa haluisi liittyä
> Suomeen, tulisiko Venäjän antaa PIetari Suomelle? Ja luuletko että
> Putin suostuisi siihen? mietihän sitä...

Jos Ahvenanmaan maakuntahallinto järjestäisi äänestyksen Ruotsiin
liittymisestä, luuletko että Stubb tai Homohaavisto suostuisivat siihen??
Btw, kumpaa ennustat pressanvaalien voittajaksi?? Slimmi äänesti
Homohaavistoa... Ketä sinä äänestit ekalla kierroksella?? Ketä aiot äänestää
toisella??

JiiPee

Feb 2, 2024, 2:00:35 PMFeb 2
On 02/02/2024 10:00, TJT2 wrote:

> Kommenteissakin ihmetellään että miksi olisivat tulleet kun niitä oli
> siellä jo useita tuhansia.

niin, eli tulivat valloittamaan

> Edelleenkin fakta, että Krimin autonomisen alueen oma maakuntahallinto
> (tai mikä sen virallinen  nimi onkaan tuolla) ne vaalit järjesti, etkö
> katsonut näitä videoita ollenkaan??

1) ne teki sen vaalin venäjän valloituksen JÄLKEEN. joten tuo
argumenttisi ei toimi.
2) Koska se tapahtui valloituksen JÄLKEEN, ei voida sanoa että se on
pelkästään hallinnon tekemä. Se on hallinnon tekemä VENÄJÄN SOTILAIDEN
KANSSA.
3) Me emme tiedä mitä ne sotilaat teki siellä "hallinnossa"... enkä
luota siihen mitä venäjä sanoo asiasta, joten...
4) Tuota maakuntahallinon vaalia ei varmaankaa olisi järjestetty jos
olisi Ukrianan hallinnan alla, joten se oli laiton vaali.

ja tuohon voisi lisätä muitakin pointteja... mutta pointti on että tuo
on kaukana nautraalista vaalista.

> Koska se maailma on Saatanan vallassa !!! Eikö yksikään pastorisi ole
> tätäkään kristinukson perusjuttua sinulle opettanut, vai eikö opetus ole
> mennyt perille???

logical fallacy.
Ei se että on maailmassa tapahtuu saatanallisia asioita tarkoita että
KAIKKI on Saatanallista.

Esim. jos matikan opettaja opettaa, niin ei se mitä hän opettaa ole
"saatanallista". Tuo YKSIN todistaa argumenttisi vääräksi!!! Yksi
vasta-argumentti todistaa väitteesi vääräksi, matemaattisesti katsottuna.

Ei RAamattu puhu mitään Crimeasta, joten jotta voit käyttää
saatana-argumenttia, sinun täytyy olettaa että KAIKKI mitä he tekevät on
Saatanallista. Mutta kun näin ei ole... niin toki sun pitää tämä
erikoistapaus sitten todistaa, eETTÄ JUURI TÄMÄ ON SAATANALLISTA. Mutta
vaikeatahan sitä on todistaa....

Sanoohan Raamattukin että ole virkavallalle alainen, ja pelkää
virkavallan miekkaa. Ei se hyökkää virkavaltaa kohtaan.

Eli, ei se että pahoja asioita tarkoita, että KAIKKI mitä esim. koulussa
opetetaan on saatanasta.

Ja on varmaa että ei kaikki oikeuslaitoksetkaan ole kokoajan täysin
väärässä. Loogisestihan ne rikoksia monet tuomitsee, eikä monella niistä
ole paljoakaan hengellistä ymmärryksen tarvetta, koska kyseessä on
"neutraaleja" asioita kuten murhien tuomitsemisia, ylinopeudessa
ajamisia yms. .... ei "saatanana vallaassa" tarkoita että kaikki nuo
menee väärin.

logical fallacy sinulla selvästi...

> Jos Ahvenanmaan maakuntahallinto järjestäisi äänestyksen Ruotsiin
> liittymisestä, luuletko että Stubb

ei, niinkuin ei Ukrainakaan eikä maailma hyväksynyt Venäjän
feikki-vaaleja. Mutta mitä sitten, mikä on pointtisi?

Feb 4, 2024, 10:44:12 AMFeb 4
JiiPee wrote:

> niin, eli tulivat valloittamaan

Eivät tulleet.

> 1) ne teki sen vaalin venäjän valloituksen JÄLKEEN. joten tuo
> argumenttisi ei toimi.

Minkä ihmeen valloituksen?
> [...]

> 2) Koska se tapahtui valloituksen JÄLKEEN, ei voida sanoa että se on
> pelkästään hallinnon tekemä. Se on hallinnon tekemä VENÄJÄN SOTILAIDEN

Koska mitään valloitusta ei tapahtunut, kyllä voidaan sanoa.

> 3) Me emme tiedä mitä ne sotilaat teki siellä "hallinnossa"... enkä
> luota siihen mitä venäjä sanoo asiasta, joten...

Hallinnossa ei ollut mitään sotilaita. Mistä sinä oikein keksit näitä
höpöjuttujasi??

> 4) Tuota maakuntahallinon vaalia ei varmaankaa olisi järjestetty jos
> olisi Ukrianan hallinnan alla, joten se oli laiton vaali.

Demokratia tarkoittaa sitä, että KANSALLA on ylin valta !!

> ja tuohon voisi lisätä muitakin pointteja... mutta pointti on että tuo
> on kaukana nautraalista vaalista.

Eihän sinulla ole mitään pointteja vaan jotain ihme höpöjuttuja, joilla ei
ole oikeastaan mitään tekemistä sen kanssa mitä vuonna 2014 oikeasti
tapahtui.

> logical fallacy.
> Ei se että on maailmassa tapahtuu saatanallisia asioita tarkoita että
> KAIKKI on Saatanallista.

Ja mitä ihmeen olkiukkoa taas yrität...??? Enhän minä väittänyt "KAIKKI"
vaan puhe oli vain ja ainoastaan tuosta YHDESTÄ asiasta, Krimin niemimaan
äänestystuloksen hyväksymisestä !!! Tai siis sen hyväksymättä jättämisestä
!!

> [...]
> "saatanallista". Tuo YKSIN todistaa argumenttisi vääräksi!!! Yksi
> vasta-argumentti todistaa väitteesi vääräksi, matemaattisesti

Eipäs todista!!! Eihän tuo liity mitenkään siihen, että maailma ON Saatanan
vallassa!!! Eihän siitä mitenkään seuraa sinun väittämääsi, mitä sitten
tuossa omituisessa virkeessäsi "Ei se että on maailmassa tapahtuu
saatanallisia asioita tarkoita että KAIKKI on Saatanallista." Tuossahan
jotenkin käännät syyn ja seurauksen nurinpäin, vaikka toisaalta tuossa
tunnut erottavat ne kokonaan toisistaan. Lauriolla on erinomainen kirjoitus
x x x
Olen kohdannut suuriäänisiä suomalaisia ”kristittyjä”, jotka tarvittaessa
vaikka huutavat suoraa huutoa, että nykyinen Israel on juutalaisille
Vanhassa testamentissa luvattu maa ja että Jerusalem on sen pääkaupunki.
Tällaisessa vakaumuksessa on kokemukseni mukaan miltei koko suomalainen ns.
kristikunta, lähes kaikki suomalaiset ”kristityt”. He ovat väärässä, ja se
on todistus minulle siitä, ettei suomalainen kristillisyys ole oikeaa
kristillisyyttä vaan perkeleestä nousevaa lihallista valekristillisyyttä,
perkeleellinen eksytys.
x x x
mutta jostain syystä linkissä on peräkkäisiä tavuviivoja jotka joku
nyytistin voi tulkita siguerottimeksi, joten mene aloitussivun
https://vesailkkalaurioll.wordpress.com/
kautta.

> Ei RAamattu puhu mitään Crimeasta, joten jotta voit käyttää
> saatana-argumenttia, sinun täytyy olettaa että KAIKKI mitä he tekevät

Eipäs täydy.

> on Saatanallista. Mutta kun näin ei ole... niin toki sun pitää tämä
> erikoistapaus sitten todistaa, eETTÄ JUURI TÄMÄ ON SAATANALLISTA.
> Mutta vaikeatahan sitä on todistaa....

Ei ollut vaikeaa niille hollantilaisille naisille, eikä monelle muullekaan.

> Sanoohan Raamattukin että ole virkavallalle alainen, ja pelkää
> virkavallan miekkaa. Ei se hyökkää virkavaltaa kohtaan.

Ei liity tähän mitenkään. Eihän ne useat eri valtiot ole mikään yksi
virkavalta. Raamatussa suorastaan kielletään palvelemasta useaa eri herraa
samaan aikaan. Tuossa sinun viittaamassasi tarkoitetaan sitä valtiota jonka
kansalainen on.

> Eli, ei se että pahoja asioita tarkoita, että KAIKKI mitä esim.
> koulussa opetetaan on saatanasta.

Mitä sitten?? Eihän me nyt puhuta mitään mistään kouluopetuksesta, vaan
siitä että cabalistien johtamat valtiot eivät tunnustaneet selvästi
itsenäisiä valtioita itsenäisiksi valtioiksi.

> [...]
> kyseessä on "neutraaleja" asioita kuten murhien tuomitsemisia,
> ylinopeudessa ajamisia yms. .... ei "saatanana vallaassa" tarkoita

Sinullapas, rupeat pieksämään jotain ihme olkiukkoa, jne. Saatana vihaa
Venäjää koska siellä uskotaan Jumalaan. Ano Turtiainenkin on puhunut tästä.

> ei,

Kylläpäs, Stubbihan on globalisti joka julisti jo useita vuosia sitten että
kansallisvaltioiden aika on ohi, tjsp. Somessa ihmeteltiin jo viime vuonna
miten kansallisvaltiota vihaava henkilö voi pyrkiä kansallisvaltion
presidentiksi... mutta eihän siinä ole mitään ihmeellistä, hänellähän on
CIA-yhteyksiä, biseksuaali globalisti joka haluaa tuhota Suomen.

> niinkuin ei Ukrainakaan eikä maailma hyväksynyt Venäjän
> feikki-vaaleja. Mutta mitä sitten, mikä on pointtisi?

Mitä ihmeen Venäjän feikki-vaaleja??? Eihän tässä puhuta vaaleista Venäjällä
vaan kansanäänestyksistä Krimillä, Donetskissa ja Luganskissa. BBC:n
toimittajakin totesi että näki niissä vaaliuurnissa vain KYLLÄ EROLLE ääniä.
Siis lähes 10 miljoonaa ihmistä sanoi, että haluvat eroon Länsi-Ukrainasta.
Siis Donbassin KANSA sanoi, että haluaa eroon, ja demokratiassa KANSA ON
YLIN PÄÄTTÄJÄ. Pointti siis että jos Ahvenanmaalla järjestettäisiin
kansanäänestys Suomesta eroamisesta, niin sitten se eroasi, ihan samalla
tavalla kuin Slovakia ja Tsekki erosivat Tsekkoslovakiasta, Slovenia ja
Kroatia ja Bosnia tjsp erosivat Jugoslaviasta (no, hieman eri asia, USA kävi
sotimassa tuollakin), Texas Meksikosta, Texas USAsta, jne. Historia on
täynnä valtioiden eroja ja yhteenliittymisiä, uusien valtioiden syntymisiä
yms, ja tätäkin olen opettanut sinulle viime kesästä lähtien, eikä vaan
näytä menevän jakeluun.