Kyllähän se kevät ja loppukevät on asunnon myynnissäkin parasta aikaa. Sanoi
välittäjäsetä (jolla on oma diili ojassa :-) mitä tahansa.
PArasta aikaa on silloin, kun ympäristö on kauneimmillaan eli kesä.
Lisäksi kaikkia vikoja ei silloin edes huomaa. Toisaalta heinä-elo on
yleisimpiä lomakuukausia, niin tiedä sitten käykö ihmiset lomilla
esittelyissä vai ovatko muualla.
Kesäkuukausina monen asunnon myynti keskeytetään. Esittelyt jatkuu sitten
syksyllä.
Kevät on parasta aikaa. Seuraavaksi tulee alkusyksy.
Huonoimmat ovat ennen isoja lomia ei joulu ja kesä-elo.
Isot kämpät myydään Keväällä tai alkukesästä (lapset saavat
vaihtaa koulua kitkatta), pienet sitten kai loppukesästä?
--Pekka