Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Paras kuukausi asunnon myyntiin?

3 views
Skip to first unread message

noupadi

unread,
Jun 20, 2005, 7:02:49 AM6/20/05
to
Kevät lienee paras aika myydä käytetty auto pois. Onko kellään heittää
tilastotietoa mihin vuodenaikaan asunnonmyynti käy kiihkeimmillään ja mikä
on sille huonoin ajankohta? Omaa käyttäytymistä muistellen on alkukevät
ollut minulle sitä aikaa jolloin näyttelyissä jaksaa kiertää. Keskellä kesää
ja loppusyksystä loska-aikaan ei sitten millään.


Jukka-Göran von Fittenborg

unread,
Jun 20, 2005, 9:20:51 AM6/20/05
to

"noupadi"

Kyllähän se kevät ja loppukevät on asunnon myynnissäkin parasta aikaa. Sanoi
välittäjäsetä (jolla on oma diili ojassa :-) mitä tahansa.


Mina

unread,
Jun 22, 2005, 7:33:51 PM6/22/05
to

PArasta aikaa on silloin, kun ympäristö on kauneimmillaan eli kesä.
Lisäksi kaikkia vikoja ei silloin edes huomaa. Toisaalta heinä-elo on
yleisimpiä lomakuukausia, niin tiedä sitten käykö ihmiset lomilla
esittelyissä vai ovatko muualla.

HL

unread,
Jun 23, 2005, 9:17:18 AM6/23/05
to
"noupadi" <nou...@ano.no> wrote:

Kesäkuukausina monen asunnon myynti keskeytetään. Esittelyt jatkuu sitten
syksyllä.

Kevät on parasta aikaa. Seuraavaksi tulee alkusyksy.

Huonoimmat ovat ennen isoja lomia ei joulu ja kesä-elo.

Pekka Pessi

unread,
Jun 24, 2005, 1:59:47 PM6/24/05
to

Isot kämpät myydään Keväällä tai alkukesästä (lapset saavat
vaihtaa koulua kitkatta), pienet sitten kai loppukesästä?

--Pekka

0 new messages