-Terzi-
Esim Teknoksen Futura on hyvä kestävyydeltään ja maalattavuudeltaan. Mulla
on nyt ollut kirjoituspöytä kotona kohta kaksi vuotta käytössä ja ei mitään
kulumisia.
Suosittelen, mutta kerran vielä, että se on kova homma. Minä vedin ensin
kaikki vanhat kovat lakat puuta myöten pois, mutta en kadu yhtään. Sain
kunnon kirjoituspöydät(niitä oli 2 kpl) juuri sen värisenä kuin
halusimmekin.
Terv Timo
Terzi <t...@t.com> kirjoitti
viestissä:OqoN6.12043$cF.2...@news1.nokia.com...