Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Keittiökaapiston ovien maalaaminen

0 views
Skip to first unread message

Terzi

unread,
May 19, 2001, 2:31:10 AM5/19/01
to
Minulla on ollut ajatuksena maalata keittiön kaapin ovet. Nyt haluaisinkin
asiantuntijoilta tarkempaa tietoa, miten ja millä se käy parhaiten? Ja
mikäli joudun maalauttamaan ne jossain muualla, mitähän se lysti maksaa?

-Terzi-


Timo Granberg

unread,
May 19, 2001, 12:43:22 PM5/19/01
to
Jos sulla on tila ja aikaa niin osta sähköinen käsiruisku ja maalaa itse.
Se on iso vaiva mutta jälki on hyvä.

Esim Teknoksen Futura on hyvä kestävyydeltään ja maalattavuudeltaan. Mulla
on nyt ollut kirjoituspöytä kotona kohta kaksi vuotta käytössä ja ei mitään
kulumisia.

Suosittelen, mutta kerran vielä, että se on kova homma. Minä vedin ensin
kaikki vanhat kovat lakat puuta myöten pois, mutta en kadu yhtään. Sain
kunnon kirjoituspöydät(niitä oli 2 kpl) juuri sen värisenä kuin
halusimmekin.

Terv Timo


Terzi <t...@t.com> kirjoitti
viestissä:OqoN6.12043$cF.2...@news1.nokia.com...

0 new messages