Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Kesäksi asunto vuokralle, mihin ilmoittaa?

1 view
Skip to first unread message

Makro

unread,
May 17, 2005, 5:09:37 AM5/17/05
to
Mikä olisi hyvä foorumi ilmoittaa jos haluaa vuokrata asuntonsa kalustettuna
Helsingin alueelta? Eli kyseessä olisi 2 kk kesällä rivitalonpätkässä. Ja
muutakin kuin sfnet.tori.asuminen.


ki...@iki.fi

unread,
May 17, 2005, 5:49:42 AM5/17/05
to

Sivusta seuranneena: bongaa joku teekkarikaveri ja käske sen laittaa
ilmoitus Teekkarikylän nyysseihin. Siellä on niitä kisakylästä karkuun
lähteviä aika paljon ja varmaan menee niille kaupaksi alta
aikayksikön.

//kimmo
A modern US Navy cruiser now requires 26 tons of manuals.
This is enough to affect the vessel's performance.
-- `New Scientist' article on the paperless office --

Jouni Saari

unread,
May 18, 2005, 9:08:11 AM5/18/05
to

<ki...@iki.fi> kirjoitti
viestissä:6ffj81dhcd75th59f...@4ax.com...

> On Tue, 17 May 2005 09:09:37 GMT, "Makro" <mac@row.böö> wrote:
>
> >Mikä olisi hyvä foorumi ilmoittaa jos haluaa vuokrata asuntonsa
kalustettuna
> >Helsingin alueelta? Eli kyseessä olisi 2 kk kesällä rivitalonpätkässä. Ja
> >muutakin kuin sfnet.tori.asuminen.
>
> Sivusta seuranneena: bongaa joku teekkarikaveri ja käske sen laittaa
> ilmoitus Teekkarikylän nyysseihin. Siellä on niitä kisakylästä karkuun
> lähteviä aika paljon ja varmaan menee niille kaupaksi alta
> aikayksikön.

Ei tartte edes kaveria. Serverin nimi on news.tky.hut.fi ja uutisryhmä
muistaakseni tori.asuminen. Ei ole rajoitettu käyttöä teekkareihin.


Jouni

0 new messages