Näin täällä jokin aika sitten viestin, jossa mainittiin, että
vastuuvakuutuksella turvattaisiin hallituksen jäsenten 'selustaa', jos
vaikka hölmöyksissään saisivat jotain vahinkoa aikaiseksi. Tällainen
vakuutus oli minulle ihan uusi asia .. enkä löytänyt googlestakaan mitään
järkevää linkkiä, josta olis asia selvinnyt. Löytyisikö täältä tietoa?