Tehtiin loppukesästä uusi lyhärikin

Sartsa

Tjooh, jos joku haluaa katsoa reilut 12 min draamaa, löytyy kanavalta
Panu Helke nimellä Tänään hän tulee. En nyt voi laittaa linkkiä, kun
tässä koneessa ei oikein nettiselain pelitä.

--
Pitäkää tunkkinne.

Otto J. Makela

Sartsa <sa...@iki.fi> wrote:

> Tjooh, jos joku haluaa katsoa reilut 12 min draamaa, löytyy kanavalta
> Panu Helke nimellä Tänään hän tulee. En nyt voi laittaa linkkiä, kun
> tässä koneessa ei oikein nettiselain pelitä.

Löytämistä olisi ehkä helpottanut että olisit kertonut että Youtubessa:
https://youtu.be/yU0OAfd69wk
--
/* * * Otto J. Makela <o...@iki.fi> * * * * * * * * * */
/* Phone: +358 40 765 5772, ICBM: N 60 10' E 24 55' */

JiiHoo

Sartsa expressed precisely :
> Tjooh, jos joku haluaa katsoa reilut 12 min draamaa, löytyy kanavalta Panu
> Helke nimellä Tänään hän tulee. En nyt voi laittaa linkkiä, kun tässä
> koneessa ei oikein nettiselain pelitä.

Olen harkinnut tämän katsomista jo monta päivää.

--
Jiihoo, katsellessaan Emma Karia jossain ajankohtaisohjelmassa:
"Jumalauta, toi ämmä on seinähullu"

Sartsa

On 21.1.2023 12.40, JiiHoo wrote:
> Sartsa expressed precisely :
>
> Olen harkinnut tämän katsomista jo monta päivää.

Joo se on taas sellainen nollabudjetilla tehty rykäisy, pääosanesittäjä
ja käsikirjoittaja on oikea näyttelijä. Tuo on meidän ainoa draama,
sellainen vakavampihenkinen leffa, kaikki muut ovat enemmän tai vähemmän
pöljiä.

--
Pitäkää tunkkinne.