Google 網路論壇不再支援新的 Usenet 貼文或訂閱項目,但過往內容仍可供查看。

Ikuisuuskysymys edelleen

瀏覽次數:9 次
跳到第一則未讀訊息

Sartsa

未讀,
2022年9月30日 清晨7:15:302022/9/30
收件者:
Mitä se "pitäkää tunkkinne" on latinaksi?
WSOY:n sanakirjan mukaan tunkki on vectis,is (m.).

--
Pitäkää tunkkinne.

Lume L.

未讀,
2022年9月30日 上午9:02:412022/9/30
收件者:
Sartsa

> Mitä se "pitäkää tunkkinne" on latinaksi?

Täällä Kreikassa olen sanonut että "geratius tuos gerilliustas"
-ja ilmeistä päätellen sanoma on mennyt perille.
Latinassa on ole koskaan edes käynyt, ja latinalaiset tanssitkin
olen skipannut.

--
Lume Laipio

----Android NewsGroup Reader----

Sartsa

未讀,
2022年9月30日 下午1:40:342022/9/30
收件者:
On 30.9.2022 16.02, Lume L. wrote:
> [...]
> -ja ilmeistä päätellen sanoma on mennyt perille.
> Latinassa on ole koskaan edes käynyt, ja latinalaiset tanssitkin

Minä luin juuri resumassin kyljestä ruåttiksi ikenet. Se on TANDKÖTTET!

--
Pitäkää tunkkinne.
0 則新訊息