Psykologinen testi

Pan-Urge

Tampere-talon isoon saliin johtavista marmoriportaikon askelmista
kukin on kuvioitu etureunan suuntaisesti kulkevilla 5:dellä
yhdensuuntaisella viivalla. Se antaa mahdollisuuden kiintoisaan
psykologiseen testiin:

Portaikkoon lukitaan sulkemisajan jälkeen tussisetin kanssa

a) Reinojuhani Autavaara
b) Seif Legerstam

Odotusarvoiset tulokset:

a) Aamulla portaikosta löydetään nukkuma-asentoon käpertynyt Autavaara
ja portaisiin on tussattu Nelson Mandela -aiheinen vankilaoperetti.
Säveltäjä kannetaan ulos.

b) Vartijan tullessa aamukierrokselle hän hätkähtää portaikon oveen
kohdistuvista kumeista iskuista. Vartijan avatessa oven hikinen
Legerstam huudahtaa: "Hienoa, onko lisää tusseja?" Vartija katsoo
epäuskoisena portaita ja seiniä, jotka ovat täynnä nuottikirjoitusta.
Varovasti laskien kolme sinfoniaa, oratorio ja jousisekstetto. "Lähti
vähän mopo käsistä", tuumii Seif hämillään. Vartija lupaa etsiä lisää
tusseja.

Pan-Urge

Risto Kauppila

Suhtaudun kaikkiin psykologeihin ja psykologisiin testeihin varauksella.
Minutkin on testattu monta kertaa ja aina todettu ääliöksi.
Minulle riittää, että kissani ovat hyväksyneet minut testeissään.
Psykologit hiiteen!

Rike

Lume Laipio

Pan-Urge wrote:

> [...]
> Varovasti laskien kolme sinfoniaa, oratorio ja jousisekstetto. "Lähti
> vähän mopo käsistä", tuumii Seif hämillään. Vartija lupaa etsiä lisää

Asiansa osaava vartija hommaisi uuden mopon.
Lutra lutra lotrasi kun puhuin Butros Butrosin kanssa
Sirhan Sirhanista, kaskas siritti ja kuskus maistui.

Sartsa

19.2.2012 16:57, Pan-Urge kirjoitti:
> Tampere-talon isoon saliin johtavista marmoriportaikon askelmista
> kukin on kuvioitu etureunan suuntaisesti kulkevilla 5:dellä
> yhdensuuntaisella viivalla.
Tähän väliin sopinee viime perjantain konserttirapo. Ekax Listiä, sitten
konserttimestari Kim sooloili Philip Glassin kauniin viulukonserton,
lopuksi Sibben 5:iides. Ei paha. Oli, btw, naiskapellimestari.

Lume Laipio

Tapahtui Bora-Boralla!

Sartsa

Jouduitteko Sing-Singiin?

Baggie

Pullotetaan kyynelkyyneleet ja myydään ne Baden-Badeniin.

Jukka K. Korpela

Menee aika dadaistiseksi ja siten huuhaahan sopivaksi, mutta varokaa
dumdumluoteja, beriberiä ja alfalfaa!

--
Yucca, http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/

Lume Laipio

Jukka K. Korpela wrote:
> [...]

Höpöhöpö.

Pan-Urge

Eipäs eipäs! Sanatoisto sanatoisto on on trendikästä trendikästä. Rok
rok!

Pan-Urge Pan-Urge

Sartsa

Tomtomia soitettiin ja tutuihin pukeutuneet tanssivat cancania,
ponponeja viuhtoen.

Lume Laipio

Tsk-tsk !
( Tehostus oik. käden etusormea näkökentässä edes-takaisin
heiluttaen.)