Saa onnitella!

Sartsa

Täytän tänään 51. Kuis vanhoja te muut ootte?

--
Pitäkää tunkkinne.

Keke Ketonen

Sartsa kirjoitti 18.9.2022 klo 11.08:

> Täytän tänään 51. Kuis vanhoja te muut ootte?

Paljon onnea, Sartsa!

Minä olen vähän yli 50, tuntuu kuin 77.

Lume L.

Sartsa

> Täytän tänään 51. Kuis vanhoja te muut ootte?

Sanotaan, että ikä on vain numero.
Se on kyllä totta...tai oikeastaan; mitä suurempi tuo numero on,
sitä vanhempi ihminen on kysymyksessä.

Onnea ikääntymisen johdosta!

--
Lume Laipio

----Android NewsGroup Reader----

Lume L.

Sartsa
>Keke Ketonen

>Paljon onnea, Sartsa!
>Minä olen vähän yli 50, tuntuu >kuin 77.

Itse odottelen jo viimeistä voitelua. Voimariini kävisi,
mutta ei päiväysvanha.

Keke Ketonen

Jukka Lahtinen kirjoitti 18.9.2022 klo 12.09:

> Voisi sanoa että pääsit levelille 51 (vai onko se 52, jos syntyy
> levelille 1).
> No, muutama vuosi siihen lisää.

Tässsä pelissähän oikeasti kuolee, jos ei pääse seuraaville levelille.

Turo Juurakko

Sartsa kirjoitti 18/09/2022 klo 11:08:
> Täytän tänään 51. Kuis vanhoja te muut ootte?

No onnitellaan sit. Itse olen syntynyt 69. Kun erilaisia
historiadokkareita on katsellut, niin tuo vuosi tuntuu olevan aika
maaginen, että kaikenlaista tuntui tapahtuvan, alkaen kuulennosta. Harmi
että missasin, koko vuosikymmenen.

--
Kirjoituksia kellarista

Sartsa

Kiitos kaikille onnitteluista, piti hieman lypsää. :-D

--
Pitäkää tunkkinne.

MR2

Onnea ja kaikkea hyvää :)