Mainoksen uhri

Keke Ketonen

Olen mainoksen uhri. Haluaisin kiihkeästi Monacoon Erja Häkkisen
maksalaatikkopäiville.

Sartsa

On 5.10.2022 20.02, Keke Ketonen wrote:
> Olen mainoksen uhri. Haluaisin kiihkeästi Monacoon Erja Häkkisen
> maksalaatikkopäiville.

Missä sellainen mainos oli? Onhan toki itse tehty maksalaatikko hyvää.

--
Pitäkää tunkkinne.

Lume L.

Sartsa
>Keke

> Missä sellainen mainos oli? >Onhan toki itse tehty >maksalaatikko hyvää.

Mikaa kiinnostaa ehkä vaihdelaatikko enemmän kuin Erja-rouvan
maksalaatikko.

--
Lume Laipio

----Android NewsGroup Reader----

Keke Ketonen

Lume L. kirjoitti 9.10.2022 klo 15.35:

> Sartsa

> Mikaa kiinnostaa ehkä vaihdelaatikko enemmän kuin Erja-rouvan
> maksalaatikko.

Eikö ne ole eronneet jo ajat sitten ja Mikalla on uusi rouva? Ja uudella
rouvalla muistaakseni oli jonkinlainen stripparitausta eli jokin loora
hänelläkin lienee bravuurina.

Lume Hoppalong Laipio

Keke Ketonen kirjoitti:
> Lume L. kirjoitti

> Eikö ne ole eronneet jo ajat sitten ja Mikalla on uusi rouva? Ja uudella
> rouvalla muistaakseni oli jonkinlainen stripparitausta

Rukkas-Anttikin sanoi Mikkelin maalismarkkinoilla, että tavaraa
pitää näyttää, ja heilutti paksua kinnasnippua kädessään, aivan
hämmästyneiden etelä-savolaisten ihmisten silmien edessä.

MR2

Lume Hoppalong Laipio kirjoitti 11.10.2022 klo 14.11:

> Rukkas-Anttikin sanoi Mikkelin maalismarkkinoilla, että tavaraa
> pitää näyttää, ja heilutti paksua kinnasnippua kädessään, aivan
> hämmästyneiden etelä-savolaisten ihmisten silmien edessä.

Olen ostanut Mikkelin torilta linnunpöntön ja Vaasan Sundomin
savusilakoita (oltiin matkalla Vaasaan).

--
MR

MR2

Vaasassa määränpää oli n. kilometrin päässä Sundomin savustamosta. Ei
kuitenkaan lähdetty merta edemmäs kalaan.
--
MR

Lume Hoppalong Laipio

MR2 kirjoitti:

> Vaasassa määränpää oli n. kilometrin päässä Sundomin savustamosta. Ei
> kuitenkaan lähdetty merta edemmäs kalaan.

Minä en lähde mertaa edemmäs ravustamaan.

HS

Lume Hoppalong Laipio wrote:

> Rukkas-Anttikin sanoi Mikkelin maalismarkkinoilla, että tavaraa
> pitää näyttää, ja heilutti paksua kinnasnippua kädessään,
> aivan hämmästyneiden etelä-savolaisten ihmisten silmien edessä.

Mikkeli on mielentila.

Keke Ketonen

Tanssi ja humppa on pop Mikkelissä.

https://www.youtube.com/watch?v=spTEF35AcxY