Pahin virhe elämässä

Sartsa

Pahin virhe, minkä voi koskaan tehdä, on mennä psykiatrin juttusille.
Sitten joutuu psykiatrisen "hoidon" piiriin eli tapetaan hitaasti
mömmöillä, olet täysi nolla (ehkä jopa negatiivinen, persona non grata).
Sinulle voidaan tehdä mitä vaan mm. jos joudut rikoksen uhriksi, poliisi
on pahin vihollisesi, ja on se sitten muutenkin.
Urasi tuhotaan, mahdollisuus perheeseen otetaan pois, kaikki katsovat
kieroon ja halveksivat.
Ajetaan itsemurhaan.

--
Pitäkää tunkkinne.

Zecharia Sitchin

Ei niitä mömmöjä tartte syödä. Riittää kunhan hakee apoteekista ja vaikka
myy kylän pillerinistille ... kaikki voittaa.

--
"dated to the ninth"

Zecharia

Sartsa

Mä en usko, että pillerinistit tykittäisivät neuroleptejä.
Sikäli, tässä deittimaailmassa pari vuotta seikkailleena olen törmännyt
kahteen otteeseen tyyppeihin, jotka varastivat mun rauhoittavat lääkkeet.
Nyt en enää usko ihmisyyteen.

--
Pitäkää tunkkinne.