Natsikortti on pelattu (oli: Voisiko joku selventää?)

3 katselukertaa

Herranen Henrik

lukematon,
8.12.1998 klo 3.00.008.12.1998
vastaanottaja
Ville Virrankoski <Ville.Vi...@horizon.ntc.nokia.com> writes:
> Clark on hoidellut hommat erittäin Hitlerimäisesti:
[...]
> Luotetaan nyt vain Hitleriin...
[...]
> ... kuuden miljoonan juutalaisen tuhkan äärellä ...

No niin, natsikortti on nyt pelattu, ja vielä useampaan kertaan samassa
artikkelissa. Katsommeko tämän väittelyn nyt päättyneen? >:-)

- Leopold

--
You know you've been watching Babylon 5 too much when...
you have been seen wandering around mumbling something about how "a lack of

Ville Virrankoski

lukematon,
8.12.1998 klo 3.00.008.12.1998
vastaanottaja
Herranen Henrik wrote:
> No niin, natsikortti on nyt pelattu, ja vielä useampaan kertaan samassa
> artikkelissa. Katsommeko tämän väittelyn nyt päättyneen? >:-)

Oops!

Sori.

Yritän pysyä ensi kerralla paremmin asiassa.:-(

Anteeksi vain kaikille loukkaantuneille.
(Mutta minä varoitin!)

- Whiskey

Jouni Karhu

lukematon,
9.12.1998 klo 3.00.009.12.1998
vastaanottaja
Herranen Henrik <leo...@assari.cc.tut.fi> wrote:
>No niin, natsikortti on nyt pelattu, ja vielä useampaan kertaan samassa
>artikkelissa. Katsommeko tämän väittelyn nyt päättyneen? >:-)

Yleisen harhaluulo. Natsikortti tarkoittaa vain sitä, että sen jälkeen
on turha enää odottaa mitään merkityksellistä keskustelua. :)

--
'I have something to say! | 'The Immoral Immortal' \o JJ Karhu
It is better to burn out, | -=========================OxxxxxxxxxxxO

Esa Toivonen

lukematon,
9.12.1998 klo 3.00.009.12.1998
vastaanottaja
Jouni Karhu <kur...@modeemi.cs.tut.fi> wrote:

> Yleisen harhaluulo. Natsikortti tarkoittaa vain sitä, että sen jälkeen
> on turha enää odottaa mitään merkityksellistä keskustelua. :)

Miksi? Eikö siis oikeita natseja olekaan olemassa? =]

--
Esa Kahdesta kuvasta saa stereokuvan joko katsomalla
@ niitä kieroon tai katsomalla suoraan niiden läpi.

Perttu Raivio

lukematon,
9.12.1998 klo 3.00.009.12.1998
vastaanottaja

Esa> Miksi? Eikö siis oikeita natseja olekaan olemassa? =]

No eipä tietenkään. Koko juutalaisten ja muun B-luokan ainek-
sen joukkomurha on liittoutuneiden jälkikäteen tekemä väären-
nös, jolla on jo puolen vuosisataa kusetettu herkkäuskoisia.
Tämä ei luonnollisestikaan tarkoita sitä, etteikö sitä B-luo-
kan ainesta kannattaisi ja myöskin pitäisi murhata joukolla.
Sieg Hyvää Päivää!

--
On the pop front, House music will continue to lose ground to the more
fashionable Garage sound, which in turn will give way, in mid-June, to

Esa Toivonen

lukematon,
9.12.1998 klo 3.00.009.12.1998
vastaanottaja
Perttu Raivio <rai...@iki.fi> wrote:

> [...]

> Tämä ei luonnollisestikaan tarkoita sitä, etteikö sitä B-luo-
> kan ainesta kannattaisi ja myöskin pitäisi murhata joukolla.

Joukolla murhaaminen on mahdotonta, mikä on osoitettavissa. Joku jäsen
murhaajaporukasta nimittäin olisi väkisinkin aina hetken murto-osan
muita edellä, koska maailmassa mitään ei voida ajatella tapahtuvan
samanaikaisesti.

Äärifilosofisesti voidaan jopa päätellä, ettei se yksikään murhaaja
ikinä toimi murhaajana, koska murha - siinä kuin mikä hyvänsä teko - on
prosessi, jossa olisi otettava loputtoman monta asiayhteyttä huomioon,
jotta sen saisi tapahtuvaksi. Koska murhiakin kuitenkin tapahtuu, on
oletettava, että "tekijät" eivät ole koskaan täysin tilanteen tasalla,
vaan vain sekalaisen tapahtumavyöryn tahdottomina pallukoina, jotka
voivat ehkä hieman (olosuhteiden *pakottamina*) "vaikuttaa" johonkin
pikku yksityiskohtaan ja siten tuntea tyydytystä "koko teosta", vaikka
moinen tuntemus tietenkin on silkkaa huuhaata.

SINÄ et pysty katkomaan hiustakaan kenenkään päästä, joten väitteesi
murhaamisen kannattavuudesta ja pitävyydestä on pelkkää lapsen viatonta
teoretisointia ja sadun luentaa. Jos olisit aikuinen, epäilisin sinua
sieg tämän takia natsimielisyydestä.

shesa

lukematon,
9.12.1998 klo 3.00.009.12.1998
vastaanottaja

Esa Toivonen <esa.to...@sci.fi> kirjoitti artikkelissa
<1djsepg.1p6...@mdcccxxiii.dyn.saunalahti.fi>...

..HÄH???...

shesa

Esa Toivonen

lukematon,
9.12.1998 klo 3.00.009.12.1998
vastaanottaja
shesa <sh...@sci.fi> wrote:

> ..HÄH???...

Rautalankaa: Olimme yllä Raivion kanssa yhtä mieltä siitä, ettei natseja
äärifilosofisesti tarkastellen voida yksilöidä maailman jatkumosta, eli
voidaan sanoa, ettei heitä ole. Sen sijaan siitä kannattaako ja myöskin
pitääkö joitakin kansanryhmiä murhata oikeasti tai unissaan päädyimme
erilaiseen tulkintaan. Mielestäni onnistuin kumoamaan Raivion
vanhakantaisen murhamyönteisen ihmiskäsityksen perusteet.

<1djsj32.9ln...@mdccclxxvii.dyn.saunalahti.fi>...

> [...]
> erilaiseen tulkintaan. Mielestäni onnistuin kumoamaan Raivion
> vanhakantaisen murhamyönteisen ihmiskäsityksen perusteet.

-------------------> sfnet.keskustelu.filosofia :-)

shesa

shesa

lukematon,
9.12.1998 klo 3.00.009.12.1998
vastaanottaja

Anteeksi edellisessä viestissä tapahtunut pieni lipse. Tämä "häh?" sana oli
omaa tuotantoani...Mutta kannattaa varoa mitä täällä sanoo, sillä kaikkea
täällä sanottua käsitellään otsikon vaatimalla vakavuudella. Tämä myös
kaikille teille siellä ulkona!!!

shesa

Esa Toivonen

lukematon,
9.12.1998 klo 3.00.009.12.1998
vastaanottaja
shesa <sh...@sci.fi> wrote:
> [...]
> omaa tuotantoani...Mutta kannattaa varoa mitä täällä sanoo, sillä kaikkea
> täällä sanottua käsitellään otsikon vaatimalla vakavuudella. Tämä myös

Kai minä sen tiedän, kun kerran olen ryhmän moderoija. Tuollaiset
asialliset selitykset pitäisi toimittaa sfnet.harrastus.kulttuuri.sf
-ryhmään .huuhaan henkeä pilaamasta. Tiukkapipo!

<1djskl6.1vj...@mdccclxxvii.dyn.saunalahti.fi>...

> Kai minä sen tiedän, kun kerran olen ryhmän moderoija. Tuollaiset
> asialliset selitykset pitäisi toimittaa sfnet.harrastus.kulttuuri.sf
> -ryhmään .huuhaan henkeä pilaamasta. Tiukkapipo!

Heheheheheee...{{{{ WHACKK!! }}}} ...tämä opetti minua laittamaan hymiön
viestieni perään JOKA kerralla... :-)

> [...]

> asialliset selitykset pitäisi toimittaa sfnet.harrastus.kulttuuri.sf
> -ryhmään .huuhaan henkeä pilaamasta. Tiukkapipo!

Sitäpaitsi...sullon vetskari auki!!!!!

shesa

Petri Silmala

lukematon,
10.12.1998 klo 3.00.0010.12.1998
vastaanottaja
shesa <sh...@sci.fi> wrote:

: Sitäpaitsi...sullon vetskari auki!!!!!

Ja tuoko muka on tassa uutisryhmassa jonkinlainen skuuppi?
--
Petri Silmala | CyberWork Site: | Herra komisario,
Jyvaskyla | http://www.cec.jyu.fi/tietotyo | murharyhma paikalla.

Kirsi Lindh

Petri Silmala wrote:

> shesa <sh...@sci.fi> wrote:
>
> : Sitäpaitsi...sullon vetskari auki!!!!!
>
> Ja tuoko muka on tassa uutisryhmassa jonkinlainen skuuppi?

Ei muuten, mutkun sillon kengännauhatkin jäänyt sitomatta.

-K-

Petri Silmala <pet...@tukki.cc.jyu.fi> wrote:

> shesa <sh...@sci.fi> wrote:
> : Sitäpaitsi...sullon vetskari auki!!!!!
>
> Ja tuoko muka on tassa uutisryhmassa jonkinlainen skuuppi?

Olisi tosin, jos lukisi "wetskari".

shesa <sh...@sci.fi> wrote:
> Heheheheheee...{{{{ WHACKK!! }}}} ...tämä opetti minua laittamaan hymiön
> viestieni perään JOKA kerralla... :-)

Ne vastaavat mehevää ja asiatonta kirousta tässä ryhmässä. Varaudu
flametukseen!

<1djstct.z26...@mdcccxxxii.dyn.saunalahti.fi>...

> Ne vastaavat mehevää ja asiatonta kirousta tässä ryhmässä. Varaudu
> flametukseen!

Jotenkin sanapari *istuva ankka* tulee mieleen...

shesa <sh...@sci.fi> wrote:

> Esa Toivonen:

> Jotenkin sanapari *istuva ankka* tulee mieleen...

Tämä taitaa taas mennä filosofian puolelle, jos pitäisi selvittää mistä
sanaparit mieleen tulevat. Niin... mikä onkaan muistin olemus?

K.Kajava

"shesa" <sh...@sci.fi> wrote:

>Heheheheheee...{{{{ WHACKK!! }}}} ...tämä opetti minua laittamaan hymiön
>viestieni perään JOKA kerralla... :-)

Mikä opettaisi Sinut jättämään sen pois, edes joskus?

Perttu Raivio

lukematon,
10.12.1998 klo 3.00.0010.12.1998
vastaanottaja

Esa> Joukolla murhaaminen on mahdotonta, mikä on osoitettavissa.

Joukolla voi murhata useammallakin eri tavalla. Yksinkertai-
sinta lienee pudottaa Jouko murhattavan päälle riittävän kor-
kealta, vaikkapa Stadionin tornista. Toinen mahdollisuus on
tunkea Jouko tai jokin sovelias Joukon osa murhattavan kurk-
kuun tukehduttamistarkoituksessa. Jouko voidaan ampua myös
vaikkapa kanuunalla vasten murhattavaa. Kekseliäs selvittänee
muitakin keinoja ja kirjoittaa aiheesta kirjasen "101 tapaa
murhata Joukolla".

--
May your dog's colon be familiar with the warmth of your breath

Laura Ahonen

On 10 Dec 1998, Petri Silmala wrote:

> : Sitäpaitsi...sullon vetskari auki!!!!!
>
> Ja tuoko muka on tassa uutisryhmassa jonkinlainen skuuppi?

Mulla ei nyt ole vetskaria edes mukana.

Laura Ahonen
lah...@mail.student.oulu.fi

"Godness, you have got a big penis, haven't you?"
(The Fast Show)

Rosa Looksom

Kirsi Lindh <kirsi...@kumpulanviestinta.fi> wrote:

> Ei muuten, mutkun sillon kengännauhatkin jäänyt sitomatta.

Ne on vissiin jääthyneet kiinni, kathos.
Ainakhin täällä on prkl kylmä.
Mutten valita.

--
. mie Rousa mie . "kenkät jääkaaphissa"