Onnetonta säälipisteiden kerjäystä onnistuneesti

Sartsa

Pesukone muka syö sukkia, no ei taatusti syö. Otin äsken kuivurista
pyykit, niin yksi sukka puuttui, sieltä se löytyi pesukoneesta. Jos
sukat laittaa koneeseen parittain ja kuivumisen jälkeen parittaa, ei
hävikkiä tapahdu. Ei ole koskaan pesukone syönyt sukkaa.
Sikäli, ennen kuin Sale alko olee Jennin kaa, niin Sale oikeesti
valitteli julkisuudessa poikamieselämää, kun pesukone syö sukkia. Sitten
se alkoi olla Jennin kaa, nyt me tiedetään ainakin mikä on Jennin
tehtävä kotitaloudessa: Parittelu.
Minä en ala enää oleen kenenkään kaa, kun tietää mikä on homman nimi.

--
Pitäkää tunkkinne.

Keke Ketonen

Kyllä ne pesukoneet oikeasti syö sukkia, mutta jonkun häviämättömyyden
lain (en ole fyysikko, en tunne detaljeja) perusteella ne kadonneet
sukat palautuvat samaan talouteen astianpesukoneesta muovikansina, jotka
eivät sovi mihinkään taloudessa olevaan muovirasiaan.

Heikki Heinonen

Jos sukat laittaisi toistensa sisään niin silloin ne voisi kadota ainoastaan pareittain ja sitä ei ehkä edes
huomaisi.

Keke Ketonen

Sehän olisi paritusta ja Suomessa paritus on rikos.

MR2

Keke Ketonen kirjoitti 25.9.2022 klo 16.49:

> [...]
> sukat palautuvat samaan talouteen astianpesukoneesta muovikansina, jotka
> eivät sovi mihinkään taloudessa olevaan muovirasiaan.

Totta haastat! Tuon olen itsekin todennut.
--
MR

Otto J. Makela

https://youtu.be/UZ_vVxI6ezU
--
/* * * Otto J. Makela <o...@iki.fi> * * * * * * * * * */
/* Phone: +358 40 765 5772, ICBM: N 60 10' E 24 55' */