Tuulilasi?

H.Steam

Sebastian Koreneff kirjoitti viestissä <7901k2$g...@idefix.eunet.fi>...
>Terve,
>
>Tietaiskohan joku mista saisi tilattua mittojen mukaan vaannetty pleksi
>jenkki veneen ohjaamon tuulen suojaks ?
>
>Sebastian Koreneff
>Se...@Koreneff.com
>

>Pleksin voi vääntää itsekin. Se pehmenee ja taipuu esim. kuumassa
saunassa. Jos pleksin muotoilu on hankalaa, apuvälineenä voi käyttää jotain
muuta materiaalia, esim. kovalevyä, jonka avulla mitat siirretään pleksille.
On olemassa myös taipuisaa läpinäkyvää pleksi-tyyppistä muovia. Se kestää
lohkeilematta vaikka millaista vääntelyä ja jää pysyvästi toivotulle
mutkalle, kun sen "ylivääntää". Itse tein tällaisesta tuulilasin Argo
Catiin ja se on kestänyt paikallaan jo yli kymmenen vuotta. Vuosien kuluessa
kaikki kirkkaat muovit tietysti jonkin verran himmenevät, varsinkin jos
venettä säilytettään ulkona. Vanhan mallin mukaan on kuitenkin helppoa
valmistaa uusi.

Terveisin

H.Saraste

Mari Pakkanen

> Sebastian Koreneff kirjoitti viestissä <7901k2$g...@idefix.eunet.fi>...

Kamppailimme tänä kesänä samantyyppisen ongelman kanssa. Meidän piti saada
plexistä veneen keulahytin kahdesti taittuva ovi. Apu meille löytyi
Kiuruvedeltä.

Siellä on firma nimeltä AT Plexi, yhteyshenkilö Aulis Tapaninen, puh.
017-750146, fax. 017-750467, matkapuhelin 049-279467, kotipuhelin
017-752017.

Tosi hyvää palvelua, lähetti matkahuollon kautta valmiin oven Kotkaan hyvin
pakattuna. Hinta ainakin paikallisiin yrittäjiin verrattuna tosi edullinen.

Suosittelen lämpimästi, kannattaa ottaa yhteyttä!

Mari

Harppa

Löytyisköhän tuosta argosta kuvaa. Itselläni on argo15 cat ja
olen ajatellut tehdä myös tuulilasin.

Harri

Roope Anttinen

H.Steam <sir...@kolumbus.fi> wrote:
> [...]
> mutkalle, kun sen "ylivääntää". Itse tein tällaisesta tuulilasin Argo
> Catiin ja se on kestänyt paikallaan jo yli kymmenen vuotta.

Mistä tuommoista saa? Itselläni tuli tarve tuulilasin vääntelyyn, kun
viimetalven lumitaakka oli liikaa vuoden 1962 Flyg Fiskini tuulilasille.
Tuohon tuskin saa mitään tarvikeosia :)

Roope

--
MicroSoft? is that some kind of a toilet paper?
PS: Look for address here, not from headers. And remove NOSPAM's

sebastia...@gmail.com

Minulla hakusessa Argo 19 veneeseen tuulilasia? osaisko joku tehdä tai tietää mistä voisi saada

maanantai 15. marraskuuta 1999 10.00.00 UTC+2 H.Steam kirjoitti:
> [...]
> lohkeilematta vaikka millaista vääntelyä ja jää pysyvästi toivotulle
> mutkalle, kun sen "ylivääntää". Itse tein tällaisesta tuulilasin Argo

Otto Keronen

On Sat, 23 Apr 2016 08:36:36 -0700 (PDT)
sebastia...@gmail.com wrote:

> Minulla hakusessa Argo 19 veneeseen tuulilasia? osaisko joku tehdä tai tietää mistä voisi saada

Ei Argo 19:taan oikein kuulu tuulilasia enkä oikein osaa hahmotella miten se näyttäisi tuulilasin kanssa. Mistä moinen ajatus on lähtöisin ?