Mistä löydän...?

Timo Saario

Moi,

kertokaa jo mistä moisia möhniä saa ostaa, joko pk-seutu tahi Tku...!

>Puuveneen halkeamiin paljon Sikaflexiä parempia aineita ovat mm.
>Internationalin TÄT-tiivistemassa tai Farm 80.
>Mainitut "kitit" ovat pikimäisiä, pehmeitä bitumipohjaisia aineita, >jotka
puristuvat saumoista kiltisti ulos, kun vene
>turpoaa.

nimimerkillä ei jaksa rampata enään turhaan........

Pekka Huhta

Timo Saario <timo....@nokia.com> wrote in article
<k44R6.11198$m17.2...@news2.nokia.com>...

> kertokaa jo mistä moisia möhniä saa ostaa, joko pk-seutu tahi Tku...!

No Tättiä pitäisi löytyä Maritimistä, Hempelin Proofia (saman sortin
öyhettä) voisi kysellä Meritullinkadun Remoxista. Tuota Farmia ein ole
vähään aikaan nähnyt, ennen sitä sai Maritimistä.

pekka

Timo Saario

Juu kiitoksia, sieltä sitä sai koko purkillisen alta satasella :) Tosin
tuubimalli oli loppu, sitä olisi ollut helpompi truutata !

Pekka Huhta

Timo Saario <timo....@nokia.com> wrote in article
<xe6R6.11214$m17.2...@news2.nokia.com>...

> Juu kiitoksia, sieltä sitä sai koko purkillisen alta satasella :) Tosin
> tuubimalli oli loppu, sitä olisi ollut helpompi truutata !

Truutata, juu. TÄT on aika moneen paikkaan vähän turhan paksua suoraan
truutattavaksi. Purkista sitä on helppo kaapaista tarvittava määrä johonkin
toiseen astiaan ja vähän "ohentaa" tärpätillä. Se liukenee näppärästi
tärpätttiin ja pienellä tärpättilisäyksellä siitä tulee helpommin
työstettävää. Kannattaa kokeilla.

Jaa, mutta saahan sitä tuubistakin tursotettua johonkin laimennettavaksi.
Mutta silloin itse tuubista ei kyllä ole mitään hyötyä.

pekka
--
http://www.puuvene.net/phuhta/

ignati...@gmail.com

Hei, tietääkö kukaan, mistä näitä aineita löytää Tampereen seudulla? Myös turhautunut etsimään.

nomakee