Kokemuksia Scandi-Naval veneistä?

EAJ

Minua houkuttelee eräs tarjous Scandi-Naval 475 veneestä. Uusi vene myydään
yhdistelmänä, jossa on Mercury 50 hv tuuppari. Tuo Scandi-Naval kuuluu
olevan virolainen firma, tosin jotain suomalaista yhteistyötä. Onkohan
veneet hintansa väärtejä?

EAJ

JML

"EAJ" <x...@xxx.com> kirjoitti viestissä:e2fp28$odi$1...@nyytiset.pp.htv.fi...

Olimme itsekin kiinnostuneita ko. valmistajan veneistä, mutta viimeksi
tänään ja jo useamman suun kautta kuultujen kommenttien takia en kyllä itse
lähtisi sellaista ostamaan. Kommentit ovat olleet sitä luokkaa, että vaikka
hinta olisi sopiva, ei sitä kannata hankkia. Painaa kuulemma kuin kivi,
kulkee vastaavien laatuveneiden kanssa 10 s vähemmän samalla koneella ja
laatu on jostain sieltä. Tämä siis vain muilta kuultua mutta jo nyt liiankin
tutuksi tullutta juttua.

Klas Kreutzman

"JML" <J...@nospam.com> kirjoitti viestissä

Siis, onko nyt puhe tästä veneestä?
http://www.scandinaval.com/Default.asp?action=12&type=12&id=71

Lill-Klas

JML

> Siis, onko nyt puhe tästä veneestä?
> http://www.scandinaval.com/Default.asp?action=12&type=12&id=71
>
> Lill-Klas

En osaa sanoa kun tuo ei linkity, mutta yleisesti Scandinavalista varmasti
puhuttiin. Edelleen, tämä siis vain minulle kantautuneiden puheiden
perusteella, itsellä ei ole mitään kokemusta, eikä sen osalta syytä todeta
veneestä tai valmistajasta mitään.

sann...@gmail.com

Itsellä ollut kyseinen vene 3vuotta merellä Yamahan 60 hp 4t koneella.Jos olisin ostamassa taas venettä merelle,niin luultavasti ostaisin juuri saman veneen.Vene kulki 32s 2aikuista ja vaikka se on painava niin se on myös vakaa ja menee kovassakin aallokossa kuin juna.Näissä ei ole säästelty rungon paksuuksissa kuten esim Yamarinin veneissä on tehty.Ei kannata uskoa huhu puheita,varmaan monellakaan moittijoista ei edes ole ollut kyseistä venettä.Mitä nopeuksiin tulee niin samalla koneella esim samankokoinen Yamarin ei todellakaan kulje 10s enemmän,tuo on täyttä puppua!