Kokemuksia Yamarin 4300:sta

Matti Aalto

Hei,
Harkitsen Yamarin 4300 (-99) + Yamaha 30 hv ostamista ja olen yrittänyt
etsiä tietoja/kokemuksia veneen käyttätymisestä, lähinnä Interentistä.
Tästä venetyypistä on mm. tällä palstalla keskuteltu varsin vähän.
Myynnissäkään tätä pari vuotta sitten lopetettua mallia ei juuri näe
(Keltaisessa pörsssissä ym.). Vaikuttaa siis ettei vene ole kovinkaan
yleisesti käytössä.

Mitkä ovat käyttäjien kokemukset? Käyttäisin venettä merellä Hgin
edustalla ja joskus hyvällä säällä tulisi ajettua varmasti ulompanakin.

Matti Aalto

--
Tämä viesti lähetettiin Fourtalk.net-palvelusta (http://fourtalk.net).

kenneth.e...@gmail.com

Den söndagen den 14:e april 2002 kl. 12:47:14 UTC+3 skrev Matti Aalto:
> [...]
>
> Mitkä ovat käyttäjien kokemukset? Käyttäisin venettä merellä Hgin
> edustalla ja joskus hyvällä säällä tulisi ajettua varmasti ulompanakin.

Terve Matti
Minulla menee myyntiin Yamarin 4300 + Yamaha F40

kenneth.e...@gmail.com

Minulla menee myyntiin Yamarin 4300 (-91) + Yamaha F40 FET (-13). Ajokokemukset ovat todella hyvät, saaristomerellä kokeiltu. Katso http://Buffalonas.com/Isakssons . Kysy lisää, kenneth....@live.fi .