Onko täällä enää elämää edes purjehtijat vastaan moottoriveneilijät -sotaan?

Elias Aarnio

Hei,

Onko täällä enää ketään kuulolla?

--
EliasA

Markus Sadeniemi

> Onko täällä enää ketään kuulolla?

Täällä ollaan, mutta olen jo niin vanha ja lempeä, etten
enää jaksa rähistä moottoriveneilijöiden sietämättömästä
metelistä, hajuhaitoista, laitureita rikkovista aalloista
enkä muutenkaan moottoriveneilijöiden surkeista
merimiestaidoista!

Markus

Elias Aarnio

Minäpä olen mennyt tasapainon vuoksi mukaan harrasteeseen, jossa
liikutaan paljon moottoriveneellä: vapaaehtoiseen meripelastukseen.
Saapa nähdä tapahtuuko kehitystä vai taantumista.

/elias

Markus Sadeniemi

Ehken ollut ihan tosissani.

Nuorena kartoin koneella ajoa, mutta nykyään
olen liittynyt dieselillä mastoa kuljettavien
sankkaan joukkoon.

Täällä newsseissä ei tunnu olevan juuri ketään
ja Vene-lehden keskustelupalstakin on hyvin
hiljainen.

Markus

Elias Aarnio

Jopas on tympeää. Olisi hyvä, että venekansalla olisi edes yksi paikka,
jossa voisi käydä keskustelua. Ei sen veneilyn määrä ole niin paljon
vähentynyt, että olisi jotain olennaista muutosta tarpeen suhteen.

--
EliasA