Digikamera jossa korkea fbs

Lasu

Jan 27, 2012, 5:08:06 PM1/27/12
Moi, en tiedä onko tätä käsitelty täällä jossain mutta onko sellaista
"normikäyttäjän " digikameraa jossa fbs olisi jotain muuta kuin tuo
normi 24-30 kuvaa sekunnissa. Itse etsin kameraa jossa olisi jotain
hmm 240 fbs tai jopa hiukan enemmänkin. Tarkoituksena ihan kuvata golf
svingiä hiukan paremmin kuin kännykkä kameralla , jonka tulos on öööö
surkea =). Olen ainakin löytänyt Exilim EX-FH20 jossa saa huonolla
tasolla jopa 1200 mutta tuo 240 on jo ihan riittävä tarkoitukseeni =)

t:LAsu

Osmo R

Jan 28, 2012, 4:52:50 AM1/28/12
Tuollainen taitaa olla kaikissa uusissa Canoneissa, tosin
resoluutio on pienempi: 120 kuvaa sekunnissa VGA:lla ja 240 kuvaa
sekunnissa QVGA:lla. Toistonopeus on 30 kuvaa sekunnissa.
Kannattaa käyttää jalustaa tuollaisessa.

Osmo

Raimo Suonio

Jan 28, 2012, 6:18:50 AM1/28/12
Itse Lasu virkkoi, noin nimesi:
Exilimin - ainakin vanhemman mallin - suurin nopeus on 1000 kuvaa
sekunnissa (fps), mutta resoluutio on todellakin vaatimaton.

210 fps resoluutiolla 480x360 on kohtuukelvollinen, 420 fps (224x168)
siedettävä erityistarkoituksiin. Katso:

http://www.youtube.com/watch?v=z_OWMUdwpcA

--
Raimo Suonio, Hyvinkää, Finland