Fotovehkeiden ostamisesta Saksanmaalta

vmo

Hei

T��ll� on varmaan ollut asiasta juttua aiemmin mutta kysynp� viel� mist�
voisi/kannattaisi Saksasta (taikka muualta Euroopasta) netin kautta
ostaa valokuvaustilpeh��rej� - kokemuksia ja kommentteja?
/vm ollilainen

Ari Järmälä

http://www.technikdirekt.de/main/en/page.html

Esko Hietaranta

On 10.10.2011 22:54, vmo wrote:
> [...]
> voisi/kannattaisi Saksasta (taikka muualta Euroopasta) netin kautta
> ostaa valokuvaustilpehöörejä - kokemuksia ja kommentteja?
Terve,

olen viimeisen parin kolmen vuoden ajan ostanut täältä
http://www.fotoimpex.de/

Sitten toinen paikka mistä olen hommannut kameratarvikkeita (analogisia)
on http://www.ffordes.com/

--
Esko Hietaranta
Jussilankulma 4 E 24

Jack

"vmo" <velimatti....@helsinki.fi> wrote in message
> [...]
> voisi/kannattaisi Saksasta (taikka muualta Euroopasta) netin kautta ostaa
> valokuvaustilpehöörejä - kokemuksia ja kommentteja?

Dealextreme onhyvä paikka.
Tuolta tilasin viimeks tollasen:
http://www.dealextreme.com/p/9-6w-160-led-660lm-5400k-video-light-with-three-filters-for-panasonic-cgr-d16s-more-42304?r=34774240
Eikä tullu mitään ylimääräsiä kuljua. Kolahtaa postiluukkuun. (taino
kirjattuna kun tulee niin haettava postista, seurantakoodista näkee kun
postin kuljetettavan, joskus jouluin ym ruuhkaa)

http://www.dealextreme.com/c/photo-camera-806?r=34774240

Yleensä tavara on hintansa väärti, vaikka aika krääsääkin siellä helpolla
on.
Ja joo, ei niilläkään tavaraa omassa varastossa oo, kuten ei millään
tollasella liikkeellä :)´
Kannattaa lukasta mitä muut on kirjotellu ko. tuotteesta kun tilaamassa.

Eli edullinen/hyvä mutta tarvii ooottaa kärsivällisesti ett posti kiikuttaa
kaman.