Kuvani kesältä 2001

Vahonen Samuli

Terve!

Kesä näyttää loppuneen ja kasailin kesän kuvista jonkun sortin
yhteenvedon. Ja kyllähän kuvat ovat niitä tavallisia maisema,
luonto, ym. kuvia. Ihmiskuvia kun en nettiin pistä.

Kuvat osoitteessa:
http://www.iki.fi/vahonen/computer/digiphoto/gallery

Kaikenlaista kommenttia KUVISTA saa pistää tänne tai mailiin.
(Toki sivuja tai tekniikkaakin saa arvostella, mutta enempi
kiinnostaisi mitä mieltä muut on kuvista.)

[Tekniikkatauhkaa: Kuvat otettu Canon G1:llä, ja niistä on koitettu
poistaa Canonin omituiset tweakkaukset "Native PC = Trinitron D65 G2.5"
väritilassa eli sadRGB:ssä (tai muussa väritilassa, jonka gamma ei ole
2.5) saattavat kuvat näyttää omituisilta.]

--
Samuli Vahonen
http://www.iki.fi/vahonen

Tero Suomela

vah...@students.cc.tut.fi (Vahonen Samuli) wrote in
<slrn49pt17u...@tutor.cc.tut.fi>:

> [...]
>http://www.iki.fi/vahonen/computer/digiphoto/gallery
>
>Kaikenlaista kommenttia KUVISTA saa pistää tänne tai mailiin.

Tässä pari kommenttia:

Milkstand - ihan mukava kuvauskohde, mutta vihreä kaistale
kuvan reunassa häiritsee, kun se on kapea ja vino. Joko sen
voisi rajata kokonaan pois, tai sitten ottaa se paremmin
mukaan kuvaan.

Foggy field - mielestäni paras näistä kuvista, mutta lato on
omaan makuuni jotenkin liian keskellä, kun tuo pellon ja sumun
rajakin kulkee lähes keskeltä kuvaa. Tai sitten yksi vaihtoehto
olisi laittaa se lato ihan keskelle...

Windmill - tässä nuo taustapilvet ovat kivoja, itse olisin kokeillut
myllystä lisäksi erilaisia kuvakulmia läheisempien vaikutelmien
aikaansaamiseksi.

Kuvissa on ajatusta mukana, mikä on aina positiivista ja selvä merkki
potentiaalisista kyvyistä; hieman lisää paneutumista ja jalostumista
niin hyvistä tulee vielä parempia.

Mainittakoon vielä, että olen pelkkä harrastelija, joka ei näin
ollen mistään mitään tiedä :-)

--
Tero