Kaitafilmit:)

anneliuuni...@gmail.com

No hei vaan hei! Olen äidiltäni saanut "muutaman" kaitafilmin katseltavaksi, siinä minun siskoni ja perheeni vuonna jotain. Yritin saada sopivan kaitafilmiprojektorin että voisin näitä muistoja katsella, mutta eumig mark S 712 ei sovellu filmeilleni.. kai. Voisiko joku auttaa eumig 501 näyttää siltä että olisi oikea laite kelaan...Siskoni kuoli viime vuonna joten nämä filmit ovat todella arvokkaita....Mikä projektori minun täytyy hommata että voin katsella filmejä? Ottakaa yhteyttä, olen hoitoalalla joten minulle voi soittaa milloin vain. 044-2104880 Anneli

Antti J Ylikoski

On 28.2.2015 0:40, anneliuuni...@gmail.com wrote:
> No hei vaan hei! Olen äidiltäni saanut "muutaman" kaitafilmin katseltavaksi, siinä minun siskoni ja perheeni vuonna jotain. Yritin saada sopivan kaitafilmiprojektorin että voisin näitä muistoja katsella, mutta eumig mark S 712 ei sovellu filmeilleni.. kai. Voisiko joku auttaa eumig 501 näyttää siltä että olisi oikea laite kelaan...Siskoni kuoli viime vuonna joten nämä filmit ovat todella arvokkaita....Mikä projektori minun täytyy hommata että voin katsella filmejä? Ottakaa yhteyttä, olen hoitoalalla joten minulle voi soittaa milloin vain. 044-2104880 Anneli

Heippa

Yritä etsiä tuota tietoa Internetin hakukoneista

http://www.google.com
http://www.bing.com

sieltä varmaan löytyy

MeravJesuel alias A. Y.