Saksasta tilaaminen nykyään?

Firstname Lastname

Suosittele liikettä mistä saa nopeasti ja edullisesti tilattua kameran
saksasta postiennakolla tai luottokortilla. Ei siis mitään sellaista
liikettä joka viime vuonna oli toimiva vaan tällä hetkellä.

Pertti Heikkinen

salone

salone

Näköjään minuutin myöhästyin ;)

Sami Nordlund

Pertti Heikkinen kirjoitti 6.6.2006 11:33:

> http://www.ac-foto.com/ac/shop/shop.php?new_sprache=eng

Pitäisiköhän tuonne lähettää sähköpostia ja kysellä omasta tilauksesta,
kun se on ollut vasta vuoden päivät käsiteltävänä? Kuinka on,
vastaavatko ollenkaan.

Tilausvahvistus tuli sähköpostiin 12.4.2005 eikä ole mitään sen jälkeen
kuulunut.

Sami
--
http://www.kolumbus.fi/sami.nordlund/
mailto:sami.n...@kolumbus.fi

salone

Ite en malttais odotella kahtakaan viikkoa. Toki jos aikaa on niin voi
vielä odotella pari vuotta

Yrjö O. Mäkinen

Sami Nordlund wrote:

> [...]
> vastaavatko ollenkaan.
>
> Tilausvahvistus tuli sähköpostiin 12.4.2005 eikä ole mitään sen jälkeen

Minä sain smc PENTAX-DA 1:4-5.6 50-200mm ED putken kotiovelle viikon
kuluttua tilauksesta.
Ostan jatkossakin sieltä jos Suomesta ei saa. PENTAX-tuki Suomessa on
surkea.

--
yom

Pertti Heikkinen

Sami Nordlund wrote:

> Pitäisiköhän tuonne lähettää sähköpostia ja kysellä omasta tilauksesta,
> kun se on ollut vasta vuoden päivät käsiteltävänä? Kuinka on,
> vastaavatko ollenkaan.

Minulle raportoivat kahden viikon välein kun yksi tilaamani tuote oli
sikäläiseltä maahantuojalta loppu. Tuli sitten puolentoista kuukauden
kuluttua.

Aiheeseen vain hyvin löyhästi liittyen: Amazon järjesti mukavan
kevätyllärin: joulukuussa tilaamani kirja tuli toukokuun viimeisellä
viikolla. Olin kyllä jo tyystin unohtanut koko tilauksen.

Suomalaisista postimyyntiliikkeistä ennätystä hallitsee suvereenisti
Anttila: tilasin sieltä kolme teräskattilaa keväällä 1972. Vielä ei ole
kuulunut. Olenkin tässä tuumannut, että jos ostaisin kattilat jostain
muualta ja peruisin tilauksen. Vai vieläköhän kannattaa odotella?

Jussi Vainionpää

salone wrote:

> http://www.ac-foto.com/ac/shop/shop.php?new_sprache=eng

Onko kokemuksia miten takuut yms. toimii? Vastaavatko maileihin?

Vai toimiiko Canonin putkien takuut ongelmitta suomessa?

Sami Partanen

Jun 7, 2006, 12:18:15 PM6/7/06

> [...]
>vastaavatko ollenkaan.
>
>Tilausvahvistus tuli sähköpostiin 12.4.2005 eikä ole mitään sen jälkeen

Omalla kohdallani kävi niin kivasti himpun yli vuosi sitten tuolla kun
laitoin tilauskyselyä sisään ja kerroin että kiirekin olisi kova, niin
sieltä soitettiin parituntia mailin lähetyksen jälkeen että kelpasiko
tarjous ja tilaanko tarjotun paketin.
Eli sieltä oli tullut melkolailla HETI vastaus kyselyyni ja kun en
HETI vastannut he soittivat minulle.

Kamera oli mulla pari päivää tuosta tapahtumasta eteenpäin, kädessä.

En voi muuta kuin kehua oman parin kolmen tilauksen historian kanssa
tuota putiikkia.

- Sami Partanen .
--
Kuvia ratapäiviltä, autonäyttelyistä jne.
http://www.partanen.net/

Harri Ahola

Jun 7, 2006, 6:42:50 PM6/7/06
In article <4enjqfF...@individual.net>,
Jussi Vainionpaa <jussi...@vainionpaa.net> wrote:

> Vai toimiiko Canonin putkien takuut ongelmitta suomessa?

Kokemuksesta: toimivat.

-Harri, valokuvaaja
--
http://www.harriahola.net/photos

Jomppa Koskinen

Harri Ahola <ha...@REMOVETHISiki.fi.invalid> writes:

> Kokemuksesta: toimivat.

Parempi toimia. Nikonhan sai (tai oli saamassa) uhkasakon, kun
yrittivät aikoinaan rajoittaa harmaatuotujen takuuta.

--
Eteenpäin, oi rokkaavat punajuuret!

Pawe

Katsopa http://www.pixxass-shop.de/