Lind/lindh

Lennu

toivoisin saavani aiheeseen viittaavaa aineistoa

t:ehkä suvun jäsen

Jukka Lind

Ainakin Tampereen kirjaston käsikirjastossa voi käydä lukemassa
kirjaa:
Arvid Lind: Släkten Lind från Tavastland (?) vuodelta 1923
Vaasassakin se pitäisi olla, eivätpä vaan löytäneet, kun olisin sitä
lainannut. Voi olla muuallakin. Haluaisin ostaa oman kappaleen, jos
sellainen jostain löytyy. Niitä on tehty kai 400 kappaletta.

Se on sukututkimus, johon Arvid on pyrkinyt kokoamaan kaikki (silloin
!) löytämänsä Lind/Lindh'it. Sen mukaan muistaakseni on useita eri
haaroja. Olen itse samaa haaraa kuin Arvidkin, eli Lammilla eläneen
Gabriel Lindin jälkeläinen. Gabriel syntyi noin 1667. Lammihan on
Lahden ja Hämeenlinnan puolivälissä. Muuan Gabrielin jälkeläinen,
Alexander Johan Lind mainitaan myös kirjassa Genealogia Sursillana.

Arvid Lindin kirja on minulla digitaalikameralla valokuvattuna, vie
yhteensä noin 29 megatavua, sisältää noin 280 sivua. Ne ovat siis
jpg-kuvia, eli tekstiä siitä ei voi maalata ja kopioida, mutta
ruudulla sitä voi vaivatta lukea. Ajatus on laittaa se joskus nettiin
kaikkien luettavaksi.

Jukka Lind, www.sci.fi/~lind

Jukka Lind

Lennu, sinun sähköpostiosoitteesi ei toimi...
Jukka

Lennu <len...@k-sakk.fi> wrote in article
<6J2C3.80$XF1...@read2.inet.fi>...

eija.m...@gmail.com

keskiviikko 29. syyskuuta 1999 10.00.00 UTC+3 Jukka Lind kirjoitti:
Hei

Olisiko mitenkään mahdollista saada tuota digi kopioita. Lindien sukua minäkin, mutta sitä tai jotain toista haaraa eli Perniön.

T- Eija Murtola