Suksisepät

timosi...@gmail.com

Teet tutkimusts puusuksen valmistuksen historiasta Suomessa 1880-1960. Suksiseppien ammattikunta on jo kuollut sukupuuttoon. Heistä on jäänyt hyvin vähän muistiin yleisen historian kautta. Parhaan avun torppien ja mäkitupien tervantuoksuisten suksipajojen paikallistamiseksi olen saanut kotiseutuyhdistyksistä, kylä- ja sukuseuroista. Löytyisiköhän tämän palstan lujoilta apua?
Timo Siukonen
timo.siukonen (ät) sci.fi

timosi...@gmail.com

Lievestuoreen suksitehdas paloi 1946. Sen omisti Leevi Tarvainen. Tunteeko joku Tarvaisen sukua?
Timo Siukonen

timosi...@gmail.com

Hyvää tapaninpäivää!

Vielä vähän aikaa - 15. tammikuuta 2016 asti - voi lähettää minulle tietoja kylien ja sukujen suksisepistä.

timo.siukonen (ät) sci.fi