Jännitys tiivistyy...

Kaj Stenberg

Tuli bongattua ja ostettua pullo:
https://sinebrychoff.fi/tuotteet/coca-cola/coca-cola-vadelma-zero-sugar/

Kokeilu lähipäivinä. (Olen kyllä niin paatunut kokisjuoja
(n. 10 litraa viikossa) että tuskin tykkään. Mutta kaikkea
(paitsi siskoa ja anoppia) pitää kokeilla kerran...)

--
Kaj

Heikki Heinonen

Mulla oli serkku joka joi 3L Coca-Colaa päivässä, se sai maksasyövän ja kuoli.

Kaj Stenberg

Den torsdag 1 november 2018 kl. 19:03:36 UTC+2 skrev Heikki Heinonen:

> Mulla oli serkku joka joi 3L Coca-Colaa päivässä, se sai
> maksasyövän ja kuoli.

Minulla oli sukulainen jolla ei ollut ajokorttia vaan käytti
julkisia. Kuoli sydänkohtaukseen.

--
Kaj

John Smith

Mitä tästä opimme?
Älä juo kolaa bussissa.

--
uʍop ǝpᴉs sᴉɥʇ

Pertti Kosunen

On 11/1/2018 5:15 PM, Kaj Stenberg wrote:
> Tuli bongattua ja ostettua pullo:
> https://sinebrychoff.fi/tuotteet/coca-cola/coca-cola-vadelma-zero-sugar/

Aivan kamalaa, vaikka olen tottunut aspartaami-litkuihin.

Heikki Heinonen

Parempi juoda kiljua kotona.

Kaj Stenberg

Kokeiltu. Maku kun lapsuuden smurffi-vadelma. Ei mitään tekemistä cokiksen kanssa. Juon kyllä tämän pois mutta tuskin ostan enään.

--
Kaj